quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, wat heb jij niet gewild. slaat nergens op
Huh wat is er?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kankerjong ben je toch.![]()
Dat antwoord keur ik goed. Ik ga toch niet naar Den Bosch want ik vind het te warm. Dus ga lekker gamenquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:14 schreef bijdehand het volgende:
Nou dat moet gezellig zijn geweest op de Parade
Ik ook. Heb geen minuut van de wedstrijd gezienquote:Op zondag 11 juli 2010 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar niet naartoe gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houdoe..Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat heb jij op.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Godverdomme zeg
Owja ik heb geen dikke/grote neus bij de Opium gezien.. En die kvneuwqkqhnogiets die had het over een cafe waar die altijd heen ging, en ook een straat zegmaar Kruisstraat ofzo. En nou ik verdwaald hier in de stad.. Hallo Wolvenhoek is moeilijk, wat kom ik tegen dat gekke cafe
Hoe hebben jullie het gehad?
Truste alvast![]()
[spoilers]Ik heb mn nagels kuch handen oranje gelakt.. Echt goed gelukt[/spoiler]
Houdoe..
Bier, maar een spoiler maken op mn mobiel gaat moeilijkquote:
Die spoiler bedoelde ik niet, maar die kromme zinnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bier, maar een spoiler maken op mn mobiel gaat moeilijk
Tuxx nog last gehad van Spanjaarden?
Zo typ ik altijd.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die spoiler bedoelde ik niet, maar die kromme zinnen.
Truste.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo typ ik altijd.Pfft nu zit ik al de hele tijd te bedenken hoe dat cafeetje heet maar ik kom er maar niet op, zo even terug leven wat die gast zei..
Truste SuperrrTuxxx![]()
Ze noemt je gewoon een kankerjong jezus christusquote:Op maandag 12 juli 2010 00:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pardon?
wat een klote scheids zeg. Bah, Bah.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn benedenburen zijn trouwens Spaans, maar die zijn op vakantie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |