Ik hoopte dat jullie het dedenquote:
Ik wilde het al bijna doen.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jullie het deden
Nu ga ik even mn laptop opzoeken op de OP te maken
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:45 schreef FedExpress het volgende:
gaat weer hard hier. ik ga proberen te slepen op mijn veel te warme kamer. houdoe war!
Hoeveel meter moet je nog slepen?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:45 schreef FedExpress het volgende:
gaat weer hard hier. ik ga proberen te slepen op mijn veel te warme kamer. houdoe war!
Oh, te snel gelezen.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh
ST jij staat trouwens wel bij de 100 hoor.. Evenals KK, Bijdehand en ik.
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoeveel meter moet je nog slepen?
Alleen die neptong komt me bekend voor.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens geen idee wie die andere bij de gedeelde plaats zijn.
De dagcijfers hadden we het toch over.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarbij bedoel je ST?
WK?
Duitsland 3e, Uruguay 4e.
En morgen moeten ze tegen Spanje
Mn edit verneuktquote:Op zondag 11 juli 2010 00:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De dagcijfers hadden we het toch over.
eindelijk weer eens, dat is sinds EXA niet meer gebeurdquote:Op zondag 11 juli 2010 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh
ST jij staat trouwens wel bij de 100 hoor.. Evenals KK, Bijdehand en ik.
Ik ben sneller dan die storm van daarstraks.quote:
Och word je dan niet bang van jezelf?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben sneller dan die storm van daarstraks.
Nee, anderen moeten bang zijn voor mij.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och word je dan niet bang van jezelf?
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
eindelijk weer eens, dat is sinds EXA niet meer gebeurd
Oke het werktquote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, anderen moeten bang zijn voor mij.
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar!![]()
Wanneer komt er chips met biersmaak?
Psssst, ik lig onder je bed.quote:
Doe maar gekquote:
Vind ik best meevallen hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doe maar gek![]()
Het net die dagcijfers zitten bekijken.. En ST jij zit er ook vaak tussen
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar!![]()
Wanneer komt er chips met biersmaak?
Die kop van die ouwe.quote:
quote:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Link?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zie mezelf net op youtube staan![]()
Na dinsdag ned-uru
Dat is echt al zooo oud.quote:
Ja, heb het wel eens vaker gehoord maar ik dacht dat dat aan dat mogooltje lag die dat zei.. Maar nu zeg jij het ookquote:
quote:
Zeg je nou dat ik ook een mongool ben.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, heb het wel eens vaker gehoord maar ik dacht dat dat aan dat mogooltje lag die dat zei.. Maar nu zeg jij het ook![]()
JUIST NIETquote:Op zondag 11 juli 2010 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik ook een mongool ben.
Oke.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JUIST NIET![]()
Het bewijst juist dat ook niet mongooltjes het kunnen zeggen
jaquote:Op zondag 11 juli 2010 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik ook een mongool ben.
en nou HEEUUL gauwquote:
quote:
maar je bent wel lief hoorquote:
Jawelquote:Op zondag 11 juli 2010 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laat nou die video zien, is niet voor schut.
STUURquote:Op zondag 11 juli 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ik sta daar te springen enalles.. Doe ik een keer mee en dan komt het gelijk op youtube![]()
Dan had je het niet moeten zeggen, nou wil ik het weten ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ik sta daar te springen enalles.. Doe ik een keer mee en dan komt het gelijk op youtube![]()
Nee, nou hoeft het niet meer.quote:
het psijt mequote:
Ik zeg niks meerquote:Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan had je het niet moeten zeggen, nou wil ik het weten ook.
Tux trap er niet in! Hij kan niet eens normaal Nederlands typenquote:
Te makkelijk.quote:
Heb je gekwijld?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:22 schreef bijdehand het volgende:
Godverdomme, ga ik ff douchen![]()
hoezo dagcijfers ST?
nee gij, kut!quote:
Zo lang douchen? Met wie?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:22 schreef bijdehand het volgende:
Godverdomme, ga ik ff douchen![]()
hoezo dagcijfers ST?
We kut waarom schuif je het nou op een ander af?quote:
Ook gegametquote:
nee jij hebt een verlepte kutquote:
Ik overrule haar met 2 halve liters.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee jij hebt een verlepte kutmet je halve liters
Wat?!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hoe witte gij da nou weer?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja een tijdje terug, toen jij heuuuuul dronken was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Vorige topicquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik overrule haar met 2 halve liters.
quote:
Watquote:
Dat bende niet gij kutquote:
je klinkt nou alsof je oud genoeg bent om een gilf te zijnquote:
Daarom, het kan nog veul erger blijkbaar.quote:
Heb je 100 topics geleden mijn hendig sjieke rollator niet gezien dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je klinkt nou alsof je oud genoeg bent om een gilf te zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Kusje op je.....quote:
Hoe oud denk je dat Tux isquote:Op zondag 11 juli 2010 01:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je klinkt nou alsof je oud genoeg bent om een gilf te zijn
ik dacht 30 ofzo?quote:
31quote:
hier zie je, je ziet er nog jong uit voor je leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Februari.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hier zie je, je ziet er nog jong uit voor je leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Truste Pinguin!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar lieve kijkbuiskindjes, ik ga ook slapen.
later ouwequote:Op zondag 11 juli 2010 01:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar lieve kijkbuiskindjes, ik ga ook slapen.
post pics van jezelf, dan wordt het hier wel minder stilquote:
Truste KKquote:Op zondag 11 juli 2010 02:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
post pics van jezelf, dan wordt het hier wel minder stil
disquote:Op zondag 11 juli 2010 02:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
post pics van jezelf, dan wordt het hier wel minder stil
Nouquote:Op zondag 11 juli 2010 10:20 schreef FedExpress het volgende:
valt toch wel mee? xD
ik heb het sowieso nog 2 uur zien worden, dus valt ook wel mee xDquote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou
Maarja trouwens jij ging al veel eerder afsluiten..
Ga je in de stad kijken vanavond?
Ooh ook laatquote:Op zondag 11 juli 2010 10:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik heb het sowieso nog 2 uur zien worden, dus valt ook wel mee xD
nee, ga bij een vriend kijken met heel stel van tennis. veel te druk in de stad denk ik. jij wel weer?
Jep Parade dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:40 schreef klnvntrbyt het volgende:
gaan er nog mensen naar de Parade vanavond?
Wat toevallig! ik ook!quote:
Je zal niet de enigste zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik wil dat groot scherm wel eens zien.
Toevallig wel ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
Waarom denk je dat? Enquête gehouden?
Want daar zal het niet druk worden?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:16 schreef kutkabouter het volgende:
als het echt zo druk wordt ga ik wel in de opium zitten
Uhm vergeten.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Okay. Wat was de uitslag?
ik ben benieuwdquote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want daar zal het niet druk worden?
Mocht het daar rustig zijn dan ga ik daar ook maar heen
Waar ben je benieuwd naar? BarrieButsers?quote:
Je kan wel lachen, maar ik heb geen oranje broek. Ik ga dus deels in het oranje.quote:
Ahh dat vind ik zielig voor je.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik heb geen oranje broek. Ik ga dus deels in het oranje.
Ik heb trouwens ook geen oranje onderbroek. Okay.
nee naar d'r outfitquote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Waar ben je benieuwd naar? BarrieButsers?
Maar is het nog wat soeps wat er IN dat outfit zit?quote:
Kutkabouter ook nietquote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Maar is het nog wat soeps wat er IN dat outfit zit?
Ik weet dat namelijk niet.
nja, het was nog wel wat laterquote:Op zondag 11 juli 2010 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ooh ook laat![]()
Gezellie! Savonds ook niet meer?
Zal wel druk worden inderdaad.. Hoorde via via dat ze maar 8000 mensen op de Parade wouden.. Dat is weinig
dat weten alleen eckte bazenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik weet dat. Iig een beetjequote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
ik ga gewoon aan elk meisje in de opium vragen of ze barrie heetquote:
Ze heet geen barriequote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga gewoon aan elk meisje in de opium vragen of ze barrie heet![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga gewoon aan elk meisje in de opium vragen of ze barrie heet![]()
quote:
heet moet is zijnquote:
Huhquote:
dat is ook niet aardigquote:Op zondag 11 juli 2010 12:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
Gatverdamme, Anneke.
alle Annekes die ik ken zijn lelijk.
Eens! Die naam alleen alquote:Op zondag 11 juli 2010 12:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
Gatverdamme, Anneke.
alle Annekes die ik ken zijn lelijk.
zo dusquote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga gewoon aan elk meisje in de opium vragen of ze barrie heet is![]()
Nee doe maar niet dan weten hun gelijk dat ik op fok zit ofzo.. Wie weet lezen ze meequote:
vraag maar aan BDH, het is redelijk obviousquote:Op zondag 11 juli 2010 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee doe maar niet dan weten hun gelijk dat ik op fok zit ofzo.. Wie weet lezen ze meeWaar kan ik jou aan herkennen?
Je neus?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vraag maar aan BDH, het is redelijk obvious
jaquote:
Ja, zover bekend wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
groot scherm op de parade straks, right?
boeiend, ik zit er niet meequote:
jazeker! dat compenseert het geslachtsdeelquote:Op zondag 11 juli 2010 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
boeiend, ik zit er niet mee![]()
je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen he![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jazeker! dat compenseert het geslachtsdeel
[..]
jazeker! dat compenseert het geslachtsdeel
[..]
jazeker! dat verhoudt zich met het geslachtsdeel
2 enorme gaten en haar dat eruit steekt?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
2 enorme gaten en haar dat eruit steekt?
nee sorryquote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
2 enorme gaten en haar dat eruit steekt?
nee sorryquote:Op zondag 11 juli 2010 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:
KK, kan je vlechtjes maken in je neusharen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
ik vind het zielig hoe die kutkabouter hier nu zomaar wordt afgezeikt of afgezeken door iedereen, dus laten we maar gewoon het volgende concluderen en daarna overgaan op de orde van de dag.
BarrieButsers: als je in of bij de opium een knappe man tegenkomt, dan ben ik dat, en als je een lelijke gast tegenkomt, dan is het kutkabouter.
Klaar.
Nee jij komt zo veel vriendelijker over?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
ik vind het zielig hoe die kutkabouter hier nu zomaar wordt afgezeikt of afgezeken door iedereen, dus laten we maar gewoon het volgende concluderen en daarna overgaan op de order van de dag.
BarrieButsers: als je in of bij de opium een knappe man tegenkomt, dan ben ik dat, en als je een lelijke gast tegenkomt, dan is het kutkabouter.
Klaar.
whehehequote:Op zondag 11 juli 2010 12:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
ik vind het zielig hoe die kutkabouter hier nu zomaar wordt afgezeikt of afgezeken door iedereen, dus laten we maar gewoon het volgende concluderen en daarna overgaan op de order van de dag.
Klaar.
maar even serieus ik zie nou je sig, je bent dus 25 ofzo? als je dan naar de opium gaat dan faal je dus echtquote:
Ja, even serieus, ik had al aangegeven dat ik naar dat groot scherm ga kijken, en ik heb geen plannen om naar de Opium te gaan. Mijn standaard-café is Reinders.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar even serieus ik zie nou je sig, je bent dus 25 ofzo? als je dan naar de opium gaat dan faal je dus echt
Waar zit die ergens?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, even serieus, ik had al aangegeven dat ik naar dat groot scherm ga kijken, en ik heb geen plannen om naar de Opium te gaan. Mijn standaard-café is Reinders.
Kom je ook wel eens in de Sjang?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:14 schreef klnvntrbyt het volgende:
Maar ik ben toch een oude lul.
Om aan te geven hoe oud: vroeger ging ik naar de Kings in de Vughterstraat. Zo oud ben ik.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ja! regelmatig,
dit ben ik:
[ afbeelding ]
Zie hoe knap ik ben.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:57 schreef klnvntrbyt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn zoon, ik betaal nog steeds alimentatie voor hem.
wtfquote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
Dit is mijn dochter.
Voor haar betaal ik geen alimentatie.
[ afbeelding ]
De reden is dat ze door diensten te leveren aan mannen, zelf genoeg geld verdient.
[ afbeelding ]
Dit is mijn ex-vrouw: ze gaat nu met mijn stiefbroer (= gast op de foto).
[ afbeelding ]
Ze heet overigens Anneke, dus ik vind het niet zo erg.
Hier mijn nieuwe (geheime) vriendin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is paaldanseres
M'n andere dochter verleent geen diensten aan mannen, want ze heeft theezakjes:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hier mijn jongste dochter:
[ afbeelding ]
Ze is het resultaat van lekker paalrijden met mijn oudste dochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Zeg schat, ik weet niet waarom jij zo negatief doet over mij en mijn familie in de Sjang, maar volgens mij kom jij er zelf ook heur!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Mn achternichtje staat ook op die site
De reden dat ik die familie nooit zie mag duidelijk zijn..
Ze hebben bij de Sjang trouwens vanavond wel 1,5 uur zuipen voor 10 euro
Wat een incest teelt daar
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:34 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zeg schat, ik weet niet waarom jij zo negatief doet over mij en mijn familie in de Sjang, maar volgens mij kom jij er zelf ook heur!
Sterker nog, hier een foto van jou:
[ afbeelding ]
Zeg, is het normaal dat je jezelf wijf noemt?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je geen voorkant van dat wijf?
Dat wijf (quote:Op zondag 11 juli 2010 14:45 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Zeg, is het normaal dat je jezelf wijf noemt?
En ik neem toch wel aan dat je wel zelf foto's hebt van de voorkant van jezelf?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Mn normale kleren en dan een vlag, oranje hawai armband en uhm zo'n gekke zonnebril krijg ik op mn kop en ik neem mn vuvuzela meequote:
Ohh baas! Een heel oranje shirt nogwelquote:Op zondag 11 juli 2010 15:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeoranje shirt. vind ik meer dan genoeg
hahaha, okeequote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mn normale kleren en dan een vlag, oranje hawai armband en uhm zo'n gekke zonnebril krijg ik op mn kop en ik neem mn vuvuzela meeIk haat verkleden..
Ik drink passoa sinas, lust je dat ook?
ja, goed hequote:Op zondag 11 juli 2010 15:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh baas! Een heel oranje shirt nogwel
Ohh is lekker hoor, moet je maar eens proberen *kwijl plaatje*quote:Op zondag 11 juli 2010 15:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, okee![]()
Uhm, nog nooit op eigenlijk, dus geen idee
quote:
geen idee. als ze die spanjaarden niet laten voetballen komt het goedquote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeker
Denk je dat ze gaan winnen?
Tsja dan welquote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
[..]
geen idee. als ze die spanjaarden niet laten voetballen komt het goed![]()
25
ja, als ze lekker rond kunnen spelen enzo dan gaat het lastig worden.quote:
Als Nederland maar scoort vind ik het primaquote:Op zondag 11 juli 2010 15:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, als ze lekker rond kunnen spelen enzo dan gaat het lastig worden.
Ja hoor! met jou dan?
29 al. we houden het aardig lang vol hequote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als Nederland maar scoort vind ik het primaNouja en winnen
Ja ook
30quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
29 al. we houden het aardig lang vol he![]()
mooi zo. hoe laat ga je naar de parade?
Ja eerst ergens wat zoekenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef FedExpress het volgende:
okee, lekker op tijd! daar iets eten ook eerst of?
Waarschijnlijk rond 7 uur half 8
hoop het ook voor jequote:Op zondag 11 juli 2010 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja eerst ergens wat zoekenHopelijk is het niet te druk..
Ohh dat is ook betijds.. Ga je nog gekke dingen doen als ze winnen?
Hahaha ja is goed hoor, ik doe wel mee danquote:Op zondag 11 juli 2010 15:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoop het ook voor je![]()
hmm, geen ideejij dan? zullen we maaspoort op zn kop zetten
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha ja is goed hoor, ik doe wel mee dan![]()
Toeteren is asociaal he? Daarom is het zo leuk
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:45 schreef FedExpress het volgende:
oh nee, dat kan niet. want jij woont in vught he, nicole?
Oee spannendquote:Op zondag 11 juli 2010 15:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
met mn fiets jalekker bellen ofzo
![]()
39!
geen idee. vast wel als je overlast veroorzaakt.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oee spannend
Kan je ook een boete voor krijgen heOw of op fiets niet..
40
Ja nogalquote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
geen idee. vast wel als je overlast veroorzaakt.
we gaan lekker he
Kwart over 1 Schans?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, dolle boelwat had je in gedachten?
dan blijven we op 46 hangen vrees ik!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kwart over 1 Schans?
Maare ik moet gaan
Doeeei doeei Fedje!
lekker in de poep zwemmen daarquote:Op zondag 11 juli 2010 17:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vandaag lekker naar het Engelermeer geweest.
voor jou een vraag...quote:Op zondag 11 juli 2010 17:26 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb jullie onzin doorgelezen, ik heb er spijt vanBB heet je nou nicole of anneke?
zou ik eerst ook heen gaan, maar ben niet geweestquote:Op zondag 11 juli 2010 17:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vandaag lekker naar het Engelermeer geweest.
zeg nouquote:
Ah kijk, dat zegt al genoeg.quote:
Ze heet Sanne toch?quote:
nietquote:Op zondag 11 juli 2010 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah kijk, dat zegt al genoeg.
Hadden we toch gelijk.![]()
succes & alvast veel plezier!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:40 schreef kutkabouter het volgende:
nou luitjes ik ga me klaarmaken en daarna kom ik naar mijn geliefde stadje toe
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, wat heb jij niet gewild. slaat nergens op
Huh wat is er?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kankerjong ben je toch.![]()
Dat antwoord keur ik goed. Ik ga toch niet naar Den Bosch want ik vind het te warm. Dus ga lekker gamenquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:14 schreef bijdehand het volgende:
Nou dat moet gezellig zijn geweest op de Parade
Ik ook. Heb geen minuut van de wedstrijd gezienquote:Op zondag 11 juli 2010 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar niet naartoe gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houdoe..Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat heb jij op.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Godverdomme zeg
Owja ik heb geen dikke/grote neus bij de Opium gezien.. En die kvneuwqkqhnogiets die had het over een cafe waar die altijd heen ging, en ook een straat zegmaar Kruisstraat ofzo. En nou ik verdwaald hier in de stad.. Hallo Wolvenhoek is moeilijk, wat kom ik tegen dat gekke cafe
Hoe hebben jullie het gehad?
Truste alvast![]()
[spoilers]Ik heb mn nagels kuch handen oranje gelakt.. Echt goed gelukt[/spoiler]
Houdoe..
Bier, maar een spoiler maken op mn mobiel gaat moeilijkquote:
Die spoiler bedoelde ik niet, maar die kromme zinnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bier, maar een spoiler maken op mn mobiel gaat moeilijk
Tuxx nog last gehad van Spanjaarden?
Zo typ ik altijd.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die spoiler bedoelde ik niet, maar die kromme zinnen.
Truste.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo typ ik altijd.Pfft nu zit ik al de hele tijd te bedenken hoe dat cafeetje heet maar ik kom er maar niet op, zo even terug leven wat die gast zei..
Truste SuperrrTuxxx![]()
Ze noemt je gewoon een kankerjong jezus christusquote:Op maandag 12 juli 2010 00:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pardon?
wat een klote scheids zeg. Bah, Bah.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn benedenburen zijn trouwens Spaans, maar die zijn op vakantie ofzo.
Nee het is toch Portugees, ik herinnerde me ineens dat mijn vader pas geleden tegen hem zei dat het Spaanse temperaturen waren, toen antwoordde hij Portugees. Toch jammer.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Als ze echt Spaans zijn vragen ze er ook om
Slim dat ze op vakantie zijn
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee het is toch Portugees, ik herinnerde me ineens dat mijn vader pas geleden tegen hem zei dat het Spaanse temperaturen waren, toen antwoordde hij Portugees. Toch jammer.
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Wees blij want anders waren je onderburen wel wereldkampioen
ja, inderdaad. ST daalt in mijn achting.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze noemt je gewoon een kankerjong jezus christus
Nou nou he
Heb er geen woorden voor.. Wel jammer dat we nu niet kunnen rellen
Hihi daalt in jouw achting?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, inderdaad. ST daalt in mijn achting.
ja, dat is jammer ja. ach ja, We zijn toch tweede geworden. knappe prestatie voor zo'n klein landje.
Haha, doe dat!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hihi daalt in jouw achting?Dat ga ik zo even googlen.
Dat is wel waar inderdaad, tweede is zo slecht nog niet nee maar na al die spanning en sensatie
Ben slapen, truste mensjes
Jij in de mijne, moet je maar niet zo stom doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, inderdaad. ST daalt in mijn achting.
Ik lag al op bed.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik kan een nieuw woord aan mn vocabulair toevoegen
Houdoe junge![]()
Tuxx jij ook alvast weltruste
ik stond bijna voor jouw deur vannachtquote:
Hoezo?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik stond bijna voor jouw deur vannacht
ik had bij pizza ricco een pizza gekocht, maar dat was veel te veel voor in mijn eentje, en jij was de enige die daar in de buurt woonde, dus ik richting de kooi, maar daar stonden allemaal mocro's en negers dus toen ben ik toch maar naar huis gegaanquote:
Dat is *letterlijk* mijn benedenbuurmanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had bij pizza ricco een pizza gekocht, maar dat was veel te veel voor in mijn eentje, en jij was de enige die daar in de buurt woonde, dus ik richting de kooi, maar daar stonden allemaal mocro's en negers dus toen ben ik toch maar naar huis gegaan
don't blame me, blame the alcohol
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had bij pizza ricco een pizza gekocht, maar dat was veel te veel voor in mijn eentje, en jij was de enige die daar in de buurt woonde, dus ik richting de kooi, maar daar stonden allemaal mocro's en negers dus toen ben ik toch maar naar huis gegaan
don't blame me, blame the alcohol
het was daarbeneden echt 45 graden binnen, had jij daar geen last van?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is *letterlijk* mijn benedenbuurman
maargoed dat ik ben doorgereden danquote:
Jah.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maargoed dat ik ben doorgereden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |