Nouquote:Op zondag 11 juli 2010 10:20 schreef FedExpress het volgende:
valt toch wel mee? xD
ik heb het sowieso nog 2 uur zien worden, dus valt ook wel mee xDquote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou
Maarja trouwens jij ging al veel eerder afsluiten..
Ga je in de stad kijken vanavond?
Ooh ook laatquote:Op zondag 11 juli 2010 10:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik heb het sowieso nog 2 uur zien worden, dus valt ook wel mee xD
nee, ga bij een vriend kijken met heel stel van tennis. veel te druk in de stad denk ik. jij wel weer?
Jep Parade dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:40 schreef klnvntrbyt het volgende:
gaan er nog mensen naar de Parade vanavond?
Wat toevallig! ik ook!quote:
Je zal niet de enigste zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik wil dat groot scherm wel eens zien.
Toevallig wel ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
Waarom denk je dat? Enquête gehouden?
Want daar zal het niet druk worden?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:16 schreef kutkabouter het volgende:
als het echt zo druk wordt ga ik wel in de opium zitten
Uhm vergeten.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:16 schreef klnvntrbyt het volgende:
Okay. Wat was de uitslag?
ik ben benieuwdquote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want daar zal het niet druk worden?
Mocht het daar rustig zijn dan ga ik daar ook maar heen
Waar ben je benieuwd naar? BarrieButsers?quote:
Je kan wel lachen, maar ik heb geen oranje broek. Ik ga dus deels in het oranje.quote:
Ahh dat vind ik zielig voor je.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik heb geen oranje broek. Ik ga dus deels in het oranje.
Ik heb trouwens ook geen oranje onderbroek. Okay.
nee naar d'r outfitquote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Waar ben je benieuwd naar? BarrieButsers?
Maar is het nog wat soeps wat er IN dat outfit zit?quote:
Kutkabouter ook nietquote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Maar is het nog wat soeps wat er IN dat outfit zit?
Ik weet dat namelijk niet.
nja, het was nog wel wat laterquote:Op zondag 11 juli 2010 10:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ooh ook laat![]()
Gezellie! Savonds ook niet meer?
Zal wel druk worden inderdaad.. Hoorde via via dat ze maar 8000 mensen op de Parade wouden.. Dat is weinig
dat weten alleen eckte bazenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik weet dat. Iig een beetjequote:Op zondag 11 juli 2010 11:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
ik ga gewoon aan elk meisje in de opium vragen of ze barrie heetquote:
Ze heet geen barriequote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga gewoon aan elk meisje in de opium vragen of ze barrie heet![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga gewoon aan elk meisje in de opium vragen of ze barrie heet![]()
quote:
heet moet is zijnquote:
Huhquote:
dat is ook niet aardigquote:Op zondag 11 juli 2010 12:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
Gatverdamme, Anneke.
alle Annekes die ik ken zijn lelijk.
Eens! Die naam alleen alquote:Op zondag 11 juli 2010 12:15 schreef klnvntrbyt het volgende:
Gatverdamme, Anneke.
alle Annekes die ik ken zijn lelijk.
zo dusquote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga gewoon aan elk meisje in de opium vragen of ze barrie heet is![]()
Nee doe maar niet dan weten hun gelijk dat ik op fok zit ofzo.. Wie weet lezen ze meequote:
vraag maar aan BDH, het is redelijk obviousquote:Op zondag 11 juli 2010 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee doe maar niet dan weten hun gelijk dat ik op fok zit ofzo.. Wie weet lezen ze meeWaar kan ik jou aan herkennen?
Je neus?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vraag maar aan BDH, het is redelijk obvious
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |