Sjaaa ik weet het ook niet.quote:
Nee, jij wel?quote:
Ik ook, het duurde me te lang.quote:
Ja hee, wat moeten we nu ??quote:
Gelukkig heb je de goede stap genomen en gewoon het topic aangemaakt.quote:Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook, het duurde me te lang.
ander onderwerp?quote:Op zondag 28 november 2010 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja hee, wat moeten we nu ??
Foei!quote:Op zondag 28 november 2010 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had nieteens gezien dat ik de lapo had.![]()
Pas maar op. Voor je het weet begint ze over hakken en jurkjes.quote:
Sorry!!quote:
Nou en?quote:Op zondag 28 november 2010 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet begint ze over hakken en jurkjes.
Hmmm, moet ik over nadenken. Het is natuurlijk wel echt een schandaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 28 november 2010 00:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nou en?
[..]
Hmmm, moet ik over nadenken. Het is natuurlijk wel echt een schandaal.Nou en zegt tie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zou de ideale homo zijn.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Muahaha zie OPquote:Op zondag 28 november 2010 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op. Voor je het weet begint ze over hakken en jurkjes.
Doe jij mij wel vergeven? Ah toe!!!quote:Op zondag 28 november 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou en zegt tie.
Hier hou ik het even bij, anders wordt ie 20 meter lang.quote:
OMGquote:
quote:
tja, maakt mij het nou uit waar zij over gaat praten hierquote:Op zondag 28 november 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou en zegt tie.
Je bent gewoon jaloers.quote:
Tuurlijk Tux jou altijd! Ze zeggen altijd het kan de beste gebeuren, nou zie je het. Het is de beste gebeurt. Geeft niks ST.quote:Op zondag 28 november 2010 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe jij mij wel vergeven? Ah toe!!!
Niet.quote:
Wauwquote:Op zondag 28 november 2010 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk Tux jou altijd! Ze zeggen altijd het kan de beste gebeuren, nou zie je het. Het is de beste gebeurt. Geeft niks ST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |