Wat is dat trouwens voor wazige tent bij jullie op 't plein.quote:
Oo de andere hoek dan waar jij woont, of hoort dat bij dat café.quote:
Aan de achterkant van die Budo-shop, daar zit wel dat café naast, maar voor zover ik weet kan je daar niet van die kant in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Die kebabzaak? of die budo-shop? ;-)
Als je van de achterkant naar binnen kijkt is het altijd veel kabaal, rumoerig enz. en van de voorkant is het heel rustig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef Ceased2Be het volgende:
O dat is de achterkant van het cafe inderdaad, staan ze wel eens buiten te ouwehoeren
Dat is niet op de Kruiskamp inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens het Brabants Dagblad ligt de Rontgenstraat in de Kruiskamp. Vind ik toch vrij beledigend voor Boschveld.
http://www.brabantsdagbla(...)-brand-in-schuur.ecequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is niet op de Kruiskamp inderdaad
Wel dom van het Brabants Dagblad dan..
quote:Zo wordt De Kruiskamp weer in een verkeerd aglicht geplaatsts. De Röntgenstraat is op WestI (Boschveld)!
Oh daar had ik nog nieteens naar gekeken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh stom dat, dat daar dan niet stond.. Vind bijvoorbeeld 112meldingen altijd wel snel/goed.
En die reactie onder dat bericht;
[..]
Staan ook alle p2000 meldingen dacht ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh daar had ik nog nieteens naar gekeken.
Ik bedoelde die reactie onder dat artikel mop.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Staan ook alle p2000 meldingen dacht ik
Ohhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde die reactie onder dat artikel mop.
Gebeurt er bij jou in de buurt nooit wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh![]()
Nu moet ik denken aan dat nieuws bericht over het Rivierenplein, jezus wat een grootbekken daar zeg. En het maar op de buitenlanders/ M-siders/ Café gangers afschuiven maar in het echt zouden ze hun bek niet open doen.
Helaas niet, saaie boel hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebeurt er bij jou in de buurt nooit wat?
Nouja dat waren weer 2 voorbeelden hierboven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas niet, saaie boel hier![]()
En bij jou dan?
Owjaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja dat waren weer 2 voorbeelden hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |