Want?quote:
HOAX!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef bijdehand het volgende:
Ik kreeg trouwens net een telefoontje dat ik te hard werk en dat daarom die scanner nu kapot is WTF
Slapen op je werk is zaligmakend hoorquote:
Nee. Dat bedrijf die de scanners onderhoudt die kreeg een melding binnen dat dat ding aan het doorbranden was. Maar ik scan al 3 weken non-stop en het ruikt ook elke keer naar brandquote:
Oh zeg dan TT ipv OP.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slapen op je werk is zaligmakend hoor
Sorry mijn schuld.quote:
Ik had al zo'n vermoeden, maar toch snapte ik er geen reet van.quote:
Nouja, ik moet de documenten klaarmaken en scannen. Nu maak ik alleen maar klaar. Dus over een tijdje dan hoef ik alleen nog maar te scannen heb ik nooit meer rust. Heerlijk tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef FedExpress het volgende:
bdh moet nog meer rust nemen tijdens het 'werken'
Mijn god, dat klinkt echt hersendodend zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ik moet de documenten klaarmaken en scannen. Nu maak ik alleen maar klaar. Dus over een tijdje dan hoef ik alleen nog maar te scannen heb ik nooit meer rust. Heerlijk toch
Ach, ik heb heel veel gelezen tussendoor, veel muziek, msn, fok, nu.nl. Ik ben echt niks tekort gekomen hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn god, dat klinkt echt hersendodend zeg.
Oke dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik heb heel veel gelezen tussendoor, veel muziek, msn, fok, nu.nl. Ik ben echt niks tekort gekomen hoor.
arme Karimquote:Tweedehands winkel Nonna Rosa aan de Copernicuslaan (naast Willems Schoenen) is tot nader order gesloten. Oorzaak is een lekkende rioolbuis van de drie flats boven het winkelpand. Die hebben dinsdagavond en woensdagmorgen het winkelpand twee keer blank gezet met niet al te fris ruikend water.
Een deel van de inboedel is door de lekkage getroffen. Eigenaar Karim Fatih was woensdag aan het eind van de middag druk bezig zijn zaak op te ruimen. De winkel kan waarschijnlijk pas na het weekend weer open, omdat eerst de kapotte rioolbuis vervangen moet worden.
Ja kom je ook een beetje laat mee he koekwaus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
ah crap had deze niet gezien dus per ongeluk een tweede aangemaakt
btw
[ afbeelding ]
[..]
arme Karim
Het stonk er toch al Nooit geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kom je ook een beetje laat mee he koekwaus.![]()
Van die winkel da's wel kut ja.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het stonk er toch al Nooit geweest
Ik zou niet weten waarvoor ik naar buiten zou moeten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef FedExpress het volgende:
haha,beter!
Hoop dat je vannacht ook niet naar buiten hoeftbuienradar voorspelt heul veul regen
haha, inderdaad, maar meestal klopt het wel. zeker met grote buien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoor ik naar buiten zou moeten.Buienradar klopt soms echt niet. Vanmiddag was het voorbij en er stond ook niks meer op de radar, dus ik dacht mooi ff boodschappen doen. Ben ik 2 seconden thuis, begint het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |