Want?quote:
HOAX!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef bijdehand het volgende:
Ik kreeg trouwens net een telefoontje dat ik te hard werk en dat daarom die scanner nu kapot is WTF
Slapen op je werk is zaligmakend hoorquote:
Nee. Dat bedrijf die de scanners onderhoudt die kreeg een melding binnen dat dat ding aan het doorbranden was. Maar ik scan al 3 weken non-stop en het ruikt ook elke keer naar brandquote:
Oh zeg dan TT ipv OP.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slapen op je werk is zaligmakend hoor
Sorry mijn schuld.quote:
Ik had al zo'n vermoeden, maar toch snapte ik er geen reet van.quote:
Nouja, ik moet de documenten klaarmaken en scannen. Nu maak ik alleen maar klaar. Dus over een tijdje dan hoef ik alleen nog maar te scannen heb ik nooit meer rust. Heerlijk tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef FedExpress het volgende:
bdh moet nog meer rust nemen tijdens het 'werken'
Mijn god, dat klinkt echt hersendodend zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ik moet de documenten klaarmaken en scannen. Nu maak ik alleen maar klaar. Dus over een tijdje dan hoef ik alleen nog maar te scannen heb ik nooit meer rust. Heerlijk toch
Ach, ik heb heel veel gelezen tussendoor, veel muziek, msn, fok, nu.nl. Ik ben echt niks tekort gekomen hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn god, dat klinkt echt hersendodend zeg.
Oke dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik heb heel veel gelezen tussendoor, veel muziek, msn, fok, nu.nl. Ik ben echt niks tekort gekomen hoor.
arme Karimquote:Tweedehands winkel Nonna Rosa aan de Copernicuslaan (naast Willems Schoenen) is tot nader order gesloten. Oorzaak is een lekkende rioolbuis van de drie flats boven het winkelpand. Die hebben dinsdagavond en woensdagmorgen het winkelpand twee keer blank gezet met niet al te fris ruikend water.
Een deel van de inboedel is door de lekkage getroffen. Eigenaar Karim Fatih was woensdag aan het eind van de middag druk bezig zijn zaak op te ruimen. De winkel kan waarschijnlijk pas na het weekend weer open, omdat eerst de kapotte rioolbuis vervangen moet worden.
Ja kom je ook een beetje laat mee he koekwaus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
ah crap had deze niet gezien dus per ongeluk een tweede aangemaakt
btw
[ afbeelding ]
[..]
arme Karim
Het stonk er toch al Nooit geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kom je ook een beetje laat mee he koekwaus.![]()
Van die winkel da's wel kut ja.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het stonk er toch al Nooit geweest
Ik zou niet weten waarvoor ik naar buiten zou moeten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef FedExpress het volgende:
haha,beter!
Hoop dat je vannacht ook niet naar buiten hoeftbuienradar voorspelt heul veul regen
haha, inderdaad, maar meestal klopt het wel. zeker met grote buien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoor ik naar buiten zou moeten.Buienradar klopt soms echt niet. Vanmiddag was het voorbij en er stond ook niks meer op de radar, dus ik dacht mooi ff boodschappen doen. Ben ik 2 seconden thuis, begint het weer.
Als het net zo veel is als in de randstad hebben wij hier een probleem. We wonen onder aan een dijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef FedExpress het volgende:
haha,beter!
Hoop dat je vannacht ook niet naar buiten hoeftbuienradar voorspelt heul veul regen
Sex in het donker is ook gewoon veel leuker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het is hier nu ook heeeel donker
Op zich geen probleem, want ik zit op 1 hoog, maar mijn berging.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het net zo veel is als in de randstad hebben wij hier een probleem. We wonen onder aan een dijk
Wij hebben allemaal antieke zooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, want ik zit op 1 hoog, maar mijn berging.
quote:Man pleegt inbraak in Spookhuis
donderdag 26 augustus 2010 | 11:55 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 26 augustus 2010 | 16:34
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Quantcast
DEN BOSCH - Een 24-jarige man uit Groningen is woensdagnacht rond 3.00 aangehouden voor een inbraak in het spookhuis Thriller op de Bossche kermis.
De man werd op de Markt door beveiligingspersoneel van de kermis betrapt toen hij samen met een vriend op het spookhuis klom. De vriend is er rennend vandoor gegaan en was gisteren nog niet achterhaald. De Groninger werd verzocht om uit het spookhuis te komen waarop hij zich bij gewaarschuwde agenten ging melden. Hij is meegenomen naar het bureau voor verhoor.
Het is niet duidelijk of er iets is vernield of gestolen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sex in het donker is ook gewoon veel leuker.
Beter dan suikerspinnenquote:
Toch wel met Ranja en NIbbits he? Da's vaste prik hier bij filmavondjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga morgen een Naked Gun marathon houden.
Hm... ik denk met fris en bapao. Moet nog rijdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Toch wel met Ranja en NIbbits he? Da's vaste prik hier bij filmavondjes
Juist. Voor 30 ct per stuk zijn ze helemaal geniaalquote:
Ik moet ook naar schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Gaat mij ook helemaal niet om Renesse zelf. Maar we gaan er muziek maken het hele weekend. Met een hoop andere clubs.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef FedExpress het volgende:
Ik hoef maandag niet naar schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja godver, da's gewoon hetzelfde. Dat moet ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je naar Ruben?Weet niet eens meer wanneer dat is
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef FedExpress het volgende:
Ik hoef maandag niet naar schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Lol wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ja toch?quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Wat is erquote:aan uni?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Van die patserige afkortingen altijdquote:, tis gewoon universiteit hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
En HBO dan? Dat is patserig. Ik vind het zo kakkerig klinken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die patserige afkortingen altijd, tis gewoon universiteit hoor.
UUNIEVERSIETIJT!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die patserige afkortingen altijd, tis gewoon universiteit hoor.
~Si vis amari, ama~![]()
Maar dat zijn geen kakkers.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs jaEn dat hoort zo, dit hebben die ballen zelf verzonnen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen kakkers.En dat hoort zo, dit hebben die ballen zelf verzonnen.
grapjas
![]()
hoezo vooroordelen dat er alleen kakkers op de uni rondlopenwat een onzin
~Si vis amari, ama~![]()
Ja lach maar, jij hoort erbij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
grapjas
![]()
hoezo vooroordelen dat er alleen kakkers op de uni rondlopenwat een onzin
![]()
omfgquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen kakkers.En dat hoort zo, dit hebben die ballen zelf verzonnen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
En daarna is het gewoon MBO anders zijn het teveel lettergrepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs ja
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
MBO en HBO heten zo omdat die mensen het dan kunnen spellen![]()
En ik proef hier enigszins jaloezie
ja, daarom juist --> ervaringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hoort erbij.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daarna is het gewoon MBO anders zijn het teveel lettergrepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
En ik proef hier enigszins jaloezie
~Si vis amari, ama~![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
En ik proef hier enigszins jaloezieNee ik ben daar allergisch voor.
Ik wil daar absoluut niet bijhoren.
En ik ben er nog trots op ook.
Niet veel nee, gewoon een paar, da's genoeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:11 schreef FedExpress het volgende:
pfff, jij kent duidelijk niet veel universiteitsmensen
"ik ben een kortzichtige muts en er trots op!'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben daar allergisch voor.
Ik wil daar absoluut niet bijhoren.
En ik ben er nog trots op ook.![]()
Klinkt als een bumpersticker
Kortzichtig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
"ik ben een kortzichtige muts en er trots op!'
Klinkt als een bumperstickerDe grap van de eeuw is een feit.
Nee mensen afschrijven op hun studie is niet kortzichtig wil je zeggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kortzichtig.De grap van de eeuw is een feit.
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee mensen afschrijven op hun studie is niet kortzichtig wil je zeggen?Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ik herken het totaal niet voor de rest afgezien van m'n ex maar die deed al uit de hoogte zonder universitaire opleidingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.
Voor de rest doet me dit teveel denken aan het heel het geziek wat er destijds tussen de MAVO en HAVO/VWO al was...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
precies...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik herken het totaal niet voor de rest afgezien van m'n ex maar die deed al uit de hoogte zonder universitaire opleidingVoor de rest doet me dit teveel denken aan het heel het geziek wat er destijds tussen de MAVO en HAVO/VWO al was...
~Si vis amari, ama~![]()
Preciesquote:
Op mijn oude werk keken ze ook neer op studenten. Ach ik verdien later het tienvoudige van hen, dus ik ben tevreden hoor. Die jaloerse instelling altijd, bah.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik heb nieteens HBO en daar is niks mis mee, dus dat gaat niet op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:
Op mijn oude werk keken ze ook neer op studenten. Ach ik verdien later het tienvoudige van hen, dus ik ben tevreden hoor. Die jaloerse instelling altijd, bah.
Wat gaat niet op? Ik volg je echt even niet hier...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nieteens HBO en daar is niks mis mee, dus dat gaat niet op.
Jaloezie. HBO'ers zijn oke.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat gaat niet op? Ik volg je echt even niet hier...
Heeft er iemand hier het tegenovergesteld gezegd dan?quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Daar heb ik het toch ook niet over. Het gaat erom dat ik om een of andere reden jaloers zou zijn, maar dat kan dus niet omdat ik niks tegen HBO heb terwijl ik dat zelf nieteens heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier het tegenovergesteld gezegd dan?Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Zoals ik het zie had bdh het vooral over de jaloerse instelling bij hem op het werk en hij zit toch op de uni?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch ook niet over. Het gaat erom dat ik om een of andere reden jaloers zou zijn, maar dat kan dus niet omdat ik niks tegen HBO heb terwijl ik dat zelf nieteens heb.
Vandaar dat ik het niet meer volgde.
Maar goed, ik heb dan alleen maar m'n HAVO diploma misschien ligt het daaraan
Met HAVO ben je nogsteeds slimmer dan ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals ik het zie had bdh het vooral over de jaloerse instelling bij hem op het werk en hij zit toch op de uni?
Vandaar dat ik het niet meer volgde.
Maar goed, ik heb dan alleen maar m'n HAVO diploma misschien ligt het daaraanMaarja ik was ook gewoon lui op school.
Het gaat me niet om jaloers zijn, maar het idee dat mensen neerkijken op mensen die leren voor later. Echt, daar snap ik niks van. En dan is dat HBO geen goed smoesje.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Zo hallo allemaal!
Het weer is kut hier.. Gisteren op vakantie 35 graden en nu mn winterjas.
En ik heb alle vluchten overleefdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
![]()
![]()
Iemand van de "uni" voelt zich even beter.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ik maak alleen maar grapjes omdat ST zo dom doetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo hallo allemaal!
Het weer is kut hier.. Gisteren op vakantie 35 graden en nu mn winterjas.
En ik heb alle vluchten overleefd
[..]![]()
![]()
Iemand van de "uni" voelt zich even beter.
Ach.. slimmer... m'n zussen hebben allebei MAVO gedaan en daarna een MBO opleiding.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met HAVO ben je nogsteeds slimmer dan ik.Maarja ik was ook gewoon lui op school.
Eentje staat dus bij die juwelier in Eindhoven en de ander heeft EN een eigen kledinglijn en een managementfunctie bij een groot modebedrijf.
Het zegt he-le-maal niks.
Je hebt universitaire studies waar je 0,0% kans hebt op een baan maar die wel je werk-en-denkniveau aangeven en dat is waar het papiertje vaak voor gebruikt wordt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dit dus. Ik kijk ook nooit op iemand neer vanwege de opleidingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach.. slimmer... m'n zussen hebben allebei MAVO gedaan en daarna een MBO opleiding.
Eentje staat dus bij die juwelier in Eindhoven en de ander heeft EN een eigen kledinglijn en een managementfunctie bij een groot modebedrijf.
Het zegt he-le-maal niks.
Je hebt universitaire studies waar je 0,0% kans hebt op een baan maar die wel je werk-en-denkniveau aangeven en dat is waar het papiertje vaak voor gebruikt wordt.![]()
Ik vind vrijwel zeker een baan die met mijn studie te maken heeft maar wat verwacht je dan ook van rechten
Ahh okequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar grapjes omdat ST zo dom doet
Wat wil je later gaan doen met je opleiding bijdehand?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh oke
Wat wil je later gaan doen met je opleiding bijdehand?Het liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren
Jep en altijd werk.. Misschien advocaat in New York ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opHet liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren
Wil je bij de rechtbank trouwens ofiets? Of andere instanties/bedrijven?
Wtf waarom bezorgd de postbode bij buren die nu ook op vakantie zijn.Geen schoolboeken
Ik ook niet, zie ondertitel/sigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kijk ook nooit op iemand neer vanwege de opleiding![]()
Zo koud is het nu toch ook weer niet.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jep en altijd werk.. Misschien advocaat in New York ofzoWil je bij de rechtbank trouwens ofiets? Of andere instanties/bedrijven?
Maar New York trekt me niet, en dan zou ik internationaal recht moeten gaan doen... pff veel keuzes he
Hallo,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opHet liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren
ik heb uni gedaan en ik reis de wereld over (voor m'n werk), maar ik heb geen rechten gestudeerd.
Groetjes,
PS: rechten is overrateddag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)![]()
Wtf is dit voor reactiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hallo,
ik heb uni gedaan en ik reis de wereld over (voor m'n werk), maar ik heb geen rechten gestudeerd.
Groetjes,
PS: rechten is overrated
Met welk beroep reis jij dan heel de wereld over?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hallo,
Groetjes,
PS: rechten is overrated
Ps.
Je wilt een functie waarmee je de wereld over kunt reizen...
Ik weet niet of je dan rechten moet gaan studeren.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)![]()
Aan de andere kant ken ik dan wel weer een hele leuke rechten studentequote:
Nee kneus, ik zei het liefst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
Je wilt een functie waarmee je de wereld over kunt reizen...
Ik weet niet of je dan rechten moet gaan studeren.
Dat dat met rechten niet gaat lukken kan zelfs iemand als jij snappen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Consultantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met welk beroep reis jij dan heel de wereld over?dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Ik heb een heel werkcollege volquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Aan de andere kant ken ik dan wel weer een hele leuke rechten studente
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: