Wat is erquote:
Van die patserige afkortingen altijdquote:
En HBO dan? Dat is patserig. Ik vind het zo kakkerig klinken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die patserige afkortingen altijd, tis gewoon universiteit hoor.
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die patserige afkortingen altijd, tis gewoon universiteit hoor.
Maar dat zijn geen kakkers.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs ja
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen kakkers.En dat hoort zo, dit hebben die ballen zelf verzonnen.
Ja lach maar, jij hoort erbij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
grapjas
![]()
hoezo vooroordelen dat er alleen kakkers op de uni rondlopenwat een onzin
omfgquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen kakkers.En dat hoort zo, dit hebben die ballen zelf verzonnen.
En daarna is het gewoon MBO anders zijn het teveel lettergrepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs ja
ja, daarom juist --> ervaringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hoort erbij.![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daarna is het gewoon MBO anders zijn het teveel lettergrepen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
MBO en HBO heten zo omdat die mensen het dan kunnen spellen![]()
En ik proef hier enigszins jaloezie
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
En ik proef hier enigszins jaloezie
Niet veel nee, gewoon een paar, da's genoeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:11 schreef FedExpress het volgende:
pfff, jij kent duidelijk niet veel universiteitsmensen
"ik ben een kortzichtige muts en er trots op!'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben daar allergisch voor.
Ik wil daar absoluut niet bijhoren.
En ik ben er nog trots op ook.![]()
Kortzichtig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
"ik ben een kortzichtige muts en er trots op!'
Klinkt als een bumpersticker
Nee mensen afschrijven op hun studie is niet kortzichtig wil je zeggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kortzichtig.De grap van de eeuw is een feit.
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee mensen afschrijven op hun studie is niet kortzichtig wil je zeggen?
Ik herken het totaal niet voor de rest afgezien van m'n ex maar die deed al uit de hoogte zonder universitaire opleidingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.
precies...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik herken het totaal niet voor de rest afgezien van m'n ex maar die deed al uit de hoogte zonder universitaire opleidingVoor de rest doet me dit teveel denken aan het heel het geziek wat er destijds tussen de MAVO en HAVO/VWO al was...
Preciesquote:
Ik heb nieteens HBO en daar is niks mis mee, dus dat gaat niet op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:
Op mijn oude werk keken ze ook neer op studenten. Ach ik verdien later het tienvoudige van hen, dus ik ben tevreden hoor. Die jaloerse instelling altijd, bah.
Wat gaat niet op? Ik volg je echt even niet hier...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nieteens HBO en daar is niks mis mee, dus dat gaat niet op.
Jaloezie. HBO'ers zijn oke.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat gaat niet op? Ik volg je echt even niet hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |