Heeft er iemand hier het tegenovergesteld gezegd dan?quote:
Daar heb ik het toch ook niet over. Het gaat erom dat ik om een of andere reden jaloers zou zijn, maar dat kan dus niet omdat ik niks tegen HBO heb terwijl ik dat zelf nieteens heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier het tegenovergesteld gezegd dan?
Zoals ik het zie had bdh het vooral over de jaloerse instelling bij hem op het werk en hij zit toch op de uni?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch ook niet over. Het gaat erom dat ik om een of andere reden jaloers zou zijn, maar dat kan dus niet omdat ik niks tegen HBO heb terwijl ik dat zelf nieteens heb.
Met HAVO ben je nogsteeds slimmer dan ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals ik het zie had bdh het vooral over de jaloerse instelling bij hem op het werk en hij zit toch op de uni?
Vandaar dat ik het niet meer volgde.
Maar goed, ik heb dan alleen maar m'n HAVO diploma misschien ligt het daaraan
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
MBO en HBO heten zo omdat die mensen het dan kunnen spellen![]()
Ik maak alleen maar grapjes omdat ST zo dom doetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo hallo allemaal!
Het weer is kut hier.. Gisteren op vakantie 35 graden en nu mn winterjas.
En ik heb alle vluchten overleefd
[..]![]()
![]()
Iemand van de "uni" voelt zich even beter.
Ach.. slimmer... m'n zussen hebben allebei MAVO gedaan en daarna een MBO opleiding.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met HAVO ben je nogsteeds slimmer dan ik.Maarja ik was ook gewoon lui op school.
Dit dus. Ik kijk ook nooit op iemand neer vanwege de opleidingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach.. slimmer... m'n zussen hebben allebei MAVO gedaan en daarna een MBO opleiding.
Eentje staat dus bij die juwelier in Eindhoven en de ander heeft EN een eigen kledinglijn en een managementfunctie bij een groot modebedrijf.
Het zegt he-le-maal niks.
Je hebt universitaire studies waar je 0,0% kans hebt op een baan maar die wel je werk-en-denkniveau aangeven en dat is waar het papiertje vaak voor gebruikt wordt.
Ahh okequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar grapjes omdat ST zo dom doet
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh oke
Wat wil je later gaan doen met je opleiding bijdehand?
Jep en altijd werk.. Misschien advocaat in New York ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opHet liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren
Ik ook niet, zie ondertitel/sigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kijk ook nooit op iemand neer vanwege de opleiding![]()
Zo koud is het nu toch ook weer niet.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jep en altijd werk.. Misschien advocaat in New York ofzoWil je bij de rechtbank trouwens ofiets? Of andere instanties/bedrijven?
Hallo,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opHet liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren
Wtf is dit voor reactiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hallo,
ik heb uni gedaan en ik reis de wereld over (voor m'n werk), maar ik heb geen rechten gestudeerd.
Groetjes,
PS: rechten is overrated
Met welk beroep reis jij dan heel de wereld over?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hallo,
ik heb uni gedaan en ik reis de wereld over (voor m'n werk), maar ik heb geen rechten gestudeerd.
Groetjes,
PS: rechten is overrated
Aan de andere kant ken ik dan wel weer een hele leuke rechten studentequote:
Nee kneus, ik zei het liefst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
Je wilt een functie waarmee je de wereld over kunt reizen...
Ik weet niet of je dan rechten moet gaan studeren.
Consultantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met welk beroep reis jij dan heel de wereld over?
Ik heb een heel werkcollege volquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Aan de andere kant ken ik dan wel weer een hele leuke rechten studente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |