abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85774669
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jaloezie. HBO'ers zijn oke. :7
Heeft er iemand hier het tegenovergesteld gezegd dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:53:45 #77
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85774836
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heeft er iemand hier het tegenovergesteld gezegd dan?
Daar heb ik het toch ook niet over. Het gaat erom dat ik om een of andere reden jaloers zou zijn, maar dat kan dus niet omdat ik niks tegen HBO heb terwijl ik dat zelf nieteens heb.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85774959
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch ook niet over. Het gaat erom dat ik om een of andere reden jaloers zou zijn, maar dat kan dus niet omdat ik niks tegen HBO heb terwijl ik dat zelf nieteens heb.
Zoals ik het zie had bdh het vooral over de jaloerse instelling bij hem op het werk en hij zit toch op de uni?
Vandaar dat ik het niet meer volgde.

Maar goed, ik heb dan alleen maar m'n HAVO diploma misschien ligt het daaraan :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:59:13 #79
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85775026
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zoals ik het zie had bdh het vooral over de jaloerse instelling bij hem op het werk en hij zit toch op de uni?
Vandaar dat ik het niet meer volgde.

Maar goed, ik heb dan alleen maar m'n HAVO diploma misschien ligt het daaraan :')
Met HAVO ben je nogsteeds slimmer dan ik. :* Maarja ik was ook gewoon lui op school. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_85775830
Het gaat me niet om jaloers zijn, maar het idee dat mensen neerkijken op mensen die leren voor later. Echt, daar snap ik niks van. En dan is dat HBO geen goed smoesje.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85776128
Zo hallo allemaal!
Het weer is kut hier.. Gisteren op vakantie 35 graden en nu mn winterjas. :')
En ik heb alle vluchten overleefd :X

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
MBO en HBO heten zo omdat die mensen het dan kunnen spellen :')
:') :')

Iemand van de "uni" voelt zich even beter.
:')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_85776198
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo hallo allemaal!
Het weer is kut hier.. Gisteren op vakantie 35 graden en nu mn winterjas. :')
En ik heb alle vluchten overleefd :X
[..]

:') :')

Iemand van de "uni" voelt zich even beter.
:')
Ik maak alleen maar grapjes omdat ST zo dom doet ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85776334
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Met HAVO ben je nogsteeds slimmer dan ik. :* Maarja ik was ook gewoon lui op school. :')
Ach.. slimmer... m'n zussen hebben allebei MAVO gedaan en daarna een MBO opleiding.
Eentje staat dus bij die juwelier in Eindhoven en de ander heeft EN een eigen kledinglijn en een managementfunctie bij een groot modebedrijf.
Het zegt he-le-maal niks.
Je hebt universitaire studies waar je 0,0% kans hebt op een baan maar die wel je werk-en-denkniveau aangeven en dat is waar het papiertje vaak voor gebruikt wordt.
pi_85776482
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ach.. slimmer... m'n zussen hebben allebei MAVO gedaan en daarna een MBO opleiding.
Eentje staat dus bij die juwelier in Eindhoven en de ander heeft EN een eigen kledinglijn en een managementfunctie bij een groot modebedrijf.
Het zegt he-le-maal niks.
Je hebt universitaire studies waar je 0,0% kans hebt op een baan maar die wel je werk-en-denkniveau aangeven en dat is waar het papiertje vaak voor gebruikt wordt.
Dit dus. Ik kijk ook nooit op iemand neer vanwege de opleiding ^O^
Ik vind vrijwel zeker een baan die met mijn studie te maken heeft maar wat verwacht je dan ook van rechten :P
pi_85776652
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik maak alleen maar grapjes omdat ST zo dom doet ;(
Ahh oke :P

Wat wil je later gaan doen met je opleiding bijdehand?
pi_85776720
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ahh oke :P

Wat wil je later gaan doen met je opleiding bijdehand?
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten op :) Het liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren :'(
pi_85776792
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten op :) Het liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren :'(
Jep en altijd werk.. Misschien advocaat in New York ofzo :P Wil je bij de rechtbank trouwens ofiets? Of andere instanties/bedrijven?
pi_85776856
Wtf waarom bezorgd de postbode bij buren die nu ook op vakantie zijn. :') Geen schoolboeken *O*
pi_85776864
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit dus. Ik kijk ook nooit op iemand neer vanwege de opleiding ^O^
Ik ook niet, zie ondertitel/sig ;)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:21:20 #90
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85777763
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:

en nu mn winterjas. :')

Zo koud is het nu toch ook weer niet. :?
pi_85778889
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jep en altijd werk.. Misschien advocaat in New York ofzo :P Wil je bij de rechtbank trouwens ofiets? Of andere instanties/bedrijven?
Geen idee :') Maar New York trekt me niet, en dan zou ik internationaal recht moeten gaan doen... pff veel keuzes he ;(
pi_85780366
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hallo,
ik heb uni gedaan en ik reis de wereld over (voor m'n werk), maar ik heb geen rechten gestudeerd.
Groetjes,

PS: rechten is overrated
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_85780501
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Hallo,
ik heb uni gedaan en ik reis de wereld over (voor m'n werk), maar ik heb geen rechten gestudeerd.
Groetjes,

Wtf is dit voor reactie :')
pi_85780574
quote:

[..]

Hallo,
Groetjes,

Met welk beroep reis jij dan heel de wereld over? :o

Ps. :')
pi_85780601
Je wilt een functie waarmee je de wereld over kunt reizen...
Ik weet niet of je dan rechten moet gaan studeren.
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_85780616
quote:

[..]

Aan de andere kant ken ik dan wel weer een hele leuke rechten studente :)
pi_85780625
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
Je wilt een functie waarmee je de wereld over kunt reizen...
Ik weet niet of je dan rechten moet gaan studeren.
Nee kneus, ik zei het liefst.
Dat dat met rechten niet gaat lukken kan zelfs iemand als jij snappen.
pi_85780627
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Met welk beroep reis jij dan heel de wereld over? :o
Consultant
pi_85780641
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Aan de andere kant ken ik dan wel weer een hele leuke rechten studente :)
Ik heb een heel werkcollege vol :D
pi_85780727
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Consultant
in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')