Als het net zo veel is als in de randstad hebben wij hier een probleem. We wonen onder aan een dijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef FedExpress het volgende:
haha,beter!
Hoop dat je vannacht ook niet naar buiten hoeftbuienradar voorspelt heul veul regen
Sex in het donker is ook gewoon veel leuker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het is hier nu ook heeeel donker
Op zich geen probleem, want ik zit op 1 hoog, maar mijn berging.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het net zo veel is als in de randstad hebben wij hier een probleem. We wonen onder aan een dijk
Wij hebben allemaal antieke zooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, want ik zit op 1 hoog, maar mijn berging.
quote:Man pleegt inbraak in Spookhuis
donderdag 26 augustus 2010 | 11:55 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 26 augustus 2010 | 16:34
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Quantcast
DEN BOSCH - Een 24-jarige man uit Groningen is woensdagnacht rond 3.00 aangehouden voor een inbraak in het spookhuis Thriller op de Bossche kermis.
De man werd op de Markt door beveiligingspersoneel van de kermis betrapt toen hij samen met een vriend op het spookhuis klom. De vriend is er rennend vandoor gegaan en was gisteren nog niet achterhaald. De Groninger werd verzocht om uit het spookhuis te komen waarop hij zich bij gewaarschuwde agenten ging melden. Hij is meegenomen naar het bureau voor verhoor.
Het is niet duidelijk of er iets is vernield of gestolen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sex in het donker is ook gewoon veel leuker.
Beter dan suikerspinnenquote:
Toch wel met Ranja en NIbbits he? Da's vaste prik hier bij filmavondjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga morgen een Naked Gun marathon houden.
Hm... ik denk met fris en bapao. Moet nog rijdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Toch wel met Ranja en NIbbits he? Da's vaste prik hier bij filmavondjes
Juist. Voor 30 ct per stuk zijn ze helemaal geniaalquote:
Ik moet ook naar schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Gaat mij ook helemaal niet om Renesse zelf. Maar we gaan er muziek maken het hele weekend. Met een hoop andere clubs.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef FedExpress het volgende:
Ik hoef maandag niet naar schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja godver, da's gewoon hetzelfde. Dat moet ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je naar Ruben?Weet niet eens meer wanneer dat is
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef FedExpress het volgende:
Ik hoef maandag niet naar schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Lol wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: