Daarom moet je mij je betaalgegevens geven, dan vul ik die in en dan kan ik geen geld stelen van je. Dommie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik geld over moet maken zodat jij kan boeken. maar je zou dan ook zomaar niet kunnen boeken
Lief doen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Noooooooooooooooeeeeeeeeeeeees![]()
![]()
Oh zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daarom moet je mij je betaalgegevens geven, dan vul ik die in en dan kan ik geen geld stelen van je. Dommie.
quote:
Goed, dilemma opgelost.quote:
Okeequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Goed, dilemma opgelost.
Kom maar op met dat reisje.
Dat, én de waarheid.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat, én de waarheid.
Want jij woont niet in Doetinchem, lieverd.
Ik moest even kijken.quote:
Ben?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, sorry, kon het niet laten![]()
Maar ik moet gaan.
To ben continued
Dat is vet. Overwinteren is voor oude mensenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Jaaahaa je hebt wat gemist.
FE en ik gaan overwinteren in Australië.
Jij met je vooroordelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is vet. Overwinteren is voor oude mensen
Die kunnen daar wel tegen. Sterker nog, die koudbloedige fossielen worden daar weer jong van.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij met je vooroordelen.
Overwinteren in Australië is juist niet voor oude mensen.
Die kunnen niet tegen die hitte man.
Moet je nagaan hoe jong wij terugkomen in de zomer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kunnen daar wel tegen. Sterker nog, die koudbloedige fossielen worden daar weer jong van.
Vogels hoeven geen tickets te betalen, dus helaas, je hebt ongelijk.quote:
Ah jammer. Zou wel wat zijn. Vogels vliegen erg goedkoop.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vogels hoeven geen tickets te betalen, dus helaas, je hebt ongelijk.
Ja daarom juist.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah jammer.Zou wel wat zijn. Vogels vliegen erg goedkoop.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja daarom juist.
Maar nee, wij zijn weer mensen, wij moeten weer duur gaan met het vliegtuig.
Pfft het leven is zo oneerlijk.
Wij mogen alleen in scooterhelmen poepen op de Rosmalense kermisquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vogels mogen ook zonder problemen op alles poepen. Wat een leven heb je dan joh. Op alles en iedereen poepen die je niet mag plus de wereld over vliegen. Inderdaad erg oneerlijk.
Bluf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij mogen alleen in scooterhelmen poepen op de Rosmalense kermis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |