De TT?quote:
Vier dagen leven op drank en happy meals.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die pretenderen dat carnaval "meer" is dan alleen keihard zuipen en regelen.
En McDonalds inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vier dagen leven op drank en happy meals.![]()
Kan ik me voorstellen.quote:
Waarom doe jij altijd van die random shit?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Ik heb van de week al m'n kermisknuffels in de fik gezetOp een rijtje, lucifers erin, bio-ethanol eroverheen en dan aansteken
Hoe kom je erop.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Ik heb van de week al m'n kermisknuffels in de fik gezetOp een rijtje, lucifers erin, bio-ethanol eroverheen en dan aansteken
Soms heb je ergens zin in en dan doe ik 't gewoonquote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd van die random shit?
Was m'n kamer aan 't opruimen, en ergens lagen die knuffels. Weggooien is zonde, kan je er beter iets leuks mee doen!quote:
Ik was laatst met m'n huisgenoten beetje het balkon aan het opruimen, toen hebben we daar op een gegeven moment een plateautje op geklust en zijn met bierflesjes gaan golfen. Lekker veel bier erbij en je hebt een topavond.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms heb je ergens zin in en dan doe ik 't gewoon
True true.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was m'n kamer aan 't opruimen, en ergens lagen die knuffels. Weggooien is zonde, kan je er beter iets leuks mee doen!
Daar heb ik blikjes voorquote:Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True true.
Je had er ook in kunnen gaan lopen schieten enzo.
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
Wtfquote:
Ik heb geen piemel.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
Wie krijgt er ook een harde piemel na het bekijken van die plaatjes?
Wel een harde piemel?quote:
Nou, echt he.....quote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit topic wordt met iedere editie beter....
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef kutkabouter het volgende:
BB krijgt er een van dat eerste plaatje.
Die past nieteens in die kleine kelder van jequote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind die eerste wel geil, ik zou 'm doen.
Jij weet nieteens hoe groot/klein mijn kelder is.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die past nieteens in die kleine kelder van je
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
Hij lijkt wel wat op BDH. Zijn innerlijk dan he!
Respect dat jij dat zo kan zienquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
Hij lijkt wel wat op BDH. Zijn innerlijk dan he!
Ja he!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Respect dat jij dat zo kan zien
Ik kan dat.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Respect dat jij dat zo kan zien
kijk, dat is pas geilquote:Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Leuk voor carnaval;
[ afbeelding ]
Dat denk jijquote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij weet nieteens hoe groot/klein mijn kelder is.
quote:
Misschien heeft hij wel 2 rechterhanden?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat een schoenendief in een winkel in Waalwijk 2 rechterschoenen had gejat, beetje dom.
Misschien waren zijn rechterschoenen aan vervanging toe.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat een schoenendief in een winkel in Waalwijk 2 rechterschoenen had gejat, beetje dom.
Hij had ook spijt en had zichzelf gemeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien waren zijn rechterschoenen aan vervanging toe.
Of misschien is het iemand met een (rechter)been.
Oke dat is wel dom dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij had ook spijt en had zichzelf gemeld.
Waar?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef kutkabouter het volgende:
Niemand reageert op mijn hilarische grap.
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.quote:
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.
BETREK MIJ ER NIET BIJ. Die grap was niet grappig.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.
Was ie ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BETREK MIJ ER NIET BIJ. Die grap was niet grappig.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef bijdehand het volgende:
Dit daarentegen is wel grappig.
[ afbeelding ]
Mag je die ook patsen geven?quote:
Hulde aan Fed.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.
Ik snapte het ook al niet.quote:
quote:
quote:
is dat ook voor op de pc?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SoundHound is echt een briljante uitvinding!
Volgens mij niet.quote:
Zonde. Wilde namelijk wel iets wetenquote:
Die is hendig! Alleen jammer van die reclame bij de gratis versie.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonde. Wilde namelijk wel iets weten
ja, dat wel. maar is slechts af en toe. verder gratis, dus prima te doenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die is hendig! Alleen jammer van die reclame bij de gratis versie.
Ja, maar ik heb iets nodig waarbij je het kan fluiten ofzoquote:
ik heb voor een filmpje de instrumentele versie nodig van parla et pardoux-libertequote:
Bij soundhound kan dat idd, wel handig hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb iets nodig waarbij je het kan fluiten ofzodie dingen zijn er ook.
http://lmgtfy.com/?q=recognize+song+whistlequote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik heb voor een filmpje de instrumentele versie nodig van parla et pardoux-liberte
Ja, heb geen micquote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=recognize+song+whistle
Me too.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bij soundhound kan dat idd, wel handig hoor
Blij is met zijn android telefoontje
Nou het was voor mij reden genoeg om een abonnement te nemen. Zit je lekker in je industriële noise en vanuit het niets 'Hallooooo wij zijn direct'quote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, dat wel. maar is slechts af en toe. verder gratis, dus prima te doen
ja, ik gebruik het zelf niet zo heel veel eigenlijk. als je het vaak gebruikt dan is het wel vervelend jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou het was voor mij reden genoeg om een abonnement te nemen. Zit je lekker in je industriële noise en vanuit het niets 'Hallooooo wij zijn direct'
Op mijn werk heb ik iPod en iTunes. Werkt ook perfectquote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Gebruik het op m'n werk vrijwel permanent... of eigenlijk tijdens het werk. Gek genoeg staat 90% van wat ik luister er gewoon in dus hoef ik niet allerlei mp3's op m'n werklaptop te gooien. Ideaal
Als je elke dag meer dan een uur fietst dan vind je het niet erg dat het Apple is. De rest van mijn shizzle is geen Apple 'fcourse!quote:
qftquote:Op maandag 14 februari 2011 07:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach genoeg alternatieven voor de iPhone.. iPad zal dit jaar ook genoeg concurrentie krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |