Dat denk jijquote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij weet nieteens hoe groot/klein mijn kelder is.
quote:
Misschien heeft hij wel 2 rechterhanden?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat een schoenendief in een winkel in Waalwijk 2 rechterschoenen had gejat, beetje dom.
Misschien waren zijn rechterschoenen aan vervanging toe.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat een schoenendief in een winkel in Waalwijk 2 rechterschoenen had gejat, beetje dom.
Hij had ook spijt en had zichzelf gemeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien waren zijn rechterschoenen aan vervanging toe.
Of misschien is het iemand met een (rechter)been.
Oke dat is wel dom dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij had ook spijt en had zichzelf gemeld.
Waar?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef kutkabouter het volgende:
Niemand reageert op mijn hilarische grap.
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.quote:
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.
BETREK MIJ ER NIET BIJ. Die grap was niet grappig.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he. Daar hebben we al iemand anders voor.
Was ie ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BETREK MIJ ER NIET BIJ. Die grap was niet grappig.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef bijdehand het volgende:
Dit daarentegen is wel grappig.
[ afbeelding ]
Mag je die ook patsen geven?quote:
Hulde aan Fed.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stop dan maar met grappen maken. Daar hebben ook iemand anders voor.
Ik snapte het ook al niet.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |