Hoe moet dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb de OP geupdatemaar dat linkje heb ik niet gedaan
gewoon, je registreren in de wikiquote:
ik dacht dus dat jij in eindhoven studeerde/woondequote:
als je van te jonge chicks houdt zou ik naar de opium gaan, en zorg dat je er afschrikwekkend genoeg uitziet, dan wordt je niet lastig gevallen door gastjes van 16 die het stoer vinden om ruzie te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Frankii het volgende:
Nope, ik studeer in utrecht en zit op kamers in DB. Nu gaan we maar eens ergens bier zoeken.
je wordt er wel sterk van, 4 keer per week een kratje van en naar de c1000 slepenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Bier moeten zoeken als student zijnde.Een echte student zorgt voor reserves.
Je hebt een zwaar leven hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je wordt er wel sterk van, 4 keer per week een kratje van en naar de c1000 slepen
edit: niet voor mij alleen uiteraard
ja het is wat, fokken terwijl ik zou moeten leren, de rest van de dag slapen, schijten, eten en bier drinken.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt een zwaar leven hoor.
Komt doordat die cabaretiers geen humor hebben. Vrouwen moeten niet dat soort dingen gaan doen, laat dat lekker aan mannen over die het wel kunnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:54 schreef kutkabouter het volgende:
overigens zijn vrouwelijke "cabaretiers" wel heel dramatisch
inderdaad, vrouwen moeten het bij koken en kinderen werpen houdenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt doordat die cabaretiers geen humor hebben. Vrouwen moeten niet dat soort dingen gaan doen, laat dat lekker aan mannen over die het wel kunnen.
Koken is voor mannen.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
inderdaad, vrouwen moeten het bij koken en kinderen werpen houden
dat mannen het beter kunnen wil niet zeggen dat het voor mannen isquote:
Uhu dus auto rijden is ook niet voor mannen?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat mannen het beter kunnen wil niet zeggen dat het voor mannen is
jawelquote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu dus auto rijden is ook niet voor mannen?
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jawel
je vergelijkt appels met peren
ik ga tukkenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga tukken
kusje
of niet, als je dat eng vindt
Forum Opties | |
---|---|