Respect voor jouw geheugen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deel 53 had ze 'm ookal gepost. Jij doet er dan wel lang over om iets te leren.
Moest wel googlen welk deel het was hoor.quote:
waarom heb ik dit nooit?quote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Verkeersbord zat heel los in de grond (waarschijnlijk al vaker aangetikt) dus die veerde eigenlijk meteen mee om... dat scheelde een hoop
Geen idee.quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Empel, waarom ligt dat dorp eigenlijk in deze gemeente?
Maar ik ben import en de rest niet.quote:Op maandag 6 december 2010 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dat weet je toch wel?
als oudste inwoner van dit topic
Empel is gewoon handig om te hebben. Dan heb je een gebied aan de rivier erbij en heeeeeeeeeel veel grond om nog op te bouwen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goh, onder het mom van inburgeren eens even door de vele wijkjes van den Bosch gefietst.. Of in dit geval, nu even wat buitengebied ten oosten..
Rosmalen, nog best grote huizen daar
Empel, waarom ligt dat dorp eigenlijk in deze gemeente?
Ik woon hier ook pas 4 jaar hoor... (en geen idee wat Empel betreft, ken eigenlijk amper wijken in Den Bosch buiten Boschveld en het centrum)quote:Op maandag 6 december 2010 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik ben import en de rest niet.
Ohja da's waar ook.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik woon hier ook pas 4 jaar hoor... (en geen idee wat Empel betreft, ken eigenlijk amper wijken in Den Bosch buiten Boschveld en het centrum)
Wat is er leuk aan Boxtel dan?quote:
Helemaal niks, het is een arbeidersdorp met een hoop kroegen in het centrum, maar verder geen degelijke winkels of goedkope koopwoningen. 35-ers verlaten het dorp en 45+ers komen ervoor terug.quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Boxtel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |