Je impliceert hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb niks gezegd, da's jouw aanname.
Nee, dat is dus precies het probleem.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, dat is dus precies het probleem.
Doe je nu alsof je het begrijpt?quote:
Nee ik moet lachen omdat je wel degelijk neerkijkt op studenten, wat ook blijkt uit andere topics, en steeds ga je dom doen als je ermee geconfronteerd wordtquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe je nu alsof je het begrijpt?
Ik bedoelde iets heel anders, maar dat jij dat niet snapt. Je stuurt het expres steeds de verkeerde kant op. Maar ik moest steeds uitleggen wat ik bedoel, ik heb er bijna een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik moet lachen omdat je wel degelijk neerkijkt op studenten, wat ook blijkt uit andere topics, en steeds ga je dom doen als je ermee geconfronteerd wordt
Zeg dan een keer wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets heel anders, maar dat jij dat niet snapt. Je stuurt het expres steeds de verkeerde kant op. Maar ik moest steeds uitleggen wat ik bedoel, ik heb er bijna een dagtaak aan.
Het was gewoon een grapje omdat je af en toe zo maf loopt te doen (net als ik en de anderen overigensquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg dan een keer wat je bedoelt.
hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het was gewoon een grapje omdat je af en toe zo maf loopt te doen (net als ik en de anderen overigens)
Hoiquote:
Ja doe ik zo, lieverdquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef FedExpress het volgende:
Doe eens heel snel goede OP neerzetten
Ja sommigen willen nou eenmaal graag een foto van zichzelf in de OP.quote:
Het is wel een uber geniale drol dan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sommigen willen nou eenmaal graag een foto van zichzelf in de OP.
Geen idee, ziet er allemaal hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is wel een uber geniale drol dan.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Het gaat gewoon ALWEER over poep.
Bah.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ziet er allemaal hetzelfde uit.
Poepen is best lekker hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |