Je impliceert hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb niks gezegd, da's jouw aanname.
Nee, dat is dus precies het probleem.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, dat is dus precies het probleem.
Doe je nu alsof je het begrijpt?quote:
Nee ik moet lachen omdat je wel degelijk neerkijkt op studenten, wat ook blijkt uit andere topics, en steeds ga je dom doen als je ermee geconfronteerd wordtquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe je nu alsof je het begrijpt?
Ik bedoelde iets heel anders, maar dat jij dat niet snapt. Je stuurt het expres steeds de verkeerde kant op. Maar ik moest steeds uitleggen wat ik bedoel, ik heb er bijna een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik moet lachen omdat je wel degelijk neerkijkt op studenten, wat ook blijkt uit andere topics, en steeds ga je dom doen als je ermee geconfronteerd wordt
Zeg dan een keer wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets heel anders, maar dat jij dat niet snapt. Je stuurt het expres steeds de verkeerde kant op. Maar ik moest steeds uitleggen wat ik bedoel, ik heb er bijna een dagtaak aan.
Het was gewoon een grapje omdat je af en toe zo maf loopt te doen (net als ik en de anderen overigensquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeg dan een keer wat je bedoelt.
hahahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het was gewoon een grapje omdat je af en toe zo maf loopt te doen (net als ik en de anderen overigens)
Hoiquote:
Ja doe ik zo, lieverdquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef FedExpress het volgende:
Doe eens heel snel goede OP neerzetten
Ja sommigen willen nou eenmaal graag een foto van zichzelf in de OP.quote:
Het is wel een uber geniale drol dan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sommigen willen nou eenmaal graag een foto van zichzelf in de OP.
Geen idee, ziet er allemaal hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is wel een uber geniale drol dan.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Het gaat gewoon ALWEER over poep.
Bah.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ziet er allemaal hetzelfde uit.
Poepen is best lekker hoor.quote:
Ja toch altijd lekker als je er vanaf bent toch?quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toch altijd lekker als je er vanaf bent toch?
Veel te koudquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:09 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is koud jongens.
Gelukkig wordt het morgen wat warmer, gevoelstemperatuur is gemiddeld maar -16.
-16 maar, dan kunnen we makkelijk onze bikini aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:09 schreef fairytalessuck het volgende:
Het is koud jongens.
Gelukkig wordt het morgen wat warmer, gevoelstemperatuur is gemiddeld maar -16.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Veel te koudMaar binnen warm
Oelala, -16Dan kan de winterjas weer plaats maken voor de zomerjas
Ik vind het fijn om te zien dat jullie er net zo blij mee zijn als ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
-16 maar, dan kunnen we makkelijk onze bikini aan.
Lef!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
-16 maar, dan kunnen we makkelijk onze bikini aan.
Ja.quote:
Je hebt er al eentje, dus niet zo subtiel doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef FedExpress het volgende:
Oh, fairy, als je je verveelt: gedichten schrijven is wel iets wat bezighoudt![]()
Gratis tip![]()
Dat bedoelde ik niet eensquote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je hebt er al eentje, dus niet zo subtiel doen.
Prachtig, vind je niet?quote:
Ja dat wel. Je hebt er echt een talent voor hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Prachtig, vind je niet?
Echt van topkwaliteit.
Dat hoor ik vaker, dankjewel.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel. Je hebt er echt een talent voor hoor.
Hahah hoezo dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Was trouwens een hele speurtocht.
das lang geledenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef mjan het volgende:
* mjan de uber geniale (ex)student meldt zich!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh ik zie nu pas dat er ubergeniale staat ipv ubergeyle.
Heb je het laten veranderen.quote:
Neequote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je het laten veranderen.
Geen idee eigenlijk, maar laat je daar niet door tegenhouden!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
das lang geleden![]()
Hadden we je al gefeliciteerd met je nu ex-student zijn?
volgens mij al wel. Maar een keer extra kan geen kwaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef mjan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar laat je daar niet door tegenhouden!
Ceased en ik zijn even 3 weken op vakantie geweest na het afronden van mn scriptie dus vandaar dat het even stil was van mijn kant.
Hoe is het hier? Ik zie nog steeds dezelfde gespreksonderwerpen voorbij komen volgens mij?
Mijn vader ging eerst naar z'n werk en ik kwam 'm onderweg tegen toen ik naar huis ging van uitgaanquote:Op donderdag 2 december 2010 05:48 schreef fairytalessuck het volgende:
Hihi ik ga nu slapen en mn vader staat nu op.
quote:Op donderdag 2 december 2010 05:48 schreef fairytalessuck het volgende:
Hihi ik ga nu slapen en mn vader staat nu op.
De keren dat dat gebeurt is kan ik al niet meer turven.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:13 schreef bijdehand het volgende:
Moggel.
[..]
Mijn vader ging eerst naar z'n werk en ik kwam 'm onderweg tegen toen ik naar huis ging van uitgaan
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De keren dat dat gebeurt is kan ik al niet meer turven.
* Ceased2Be komt om 7:30 binnengewaggeld
'mogge! wa bende gij vruug op!?'
'muh?' * Ceased2Be waggelt naar boven
Da's geniaal hequote:Op donderdag 2 december 2010 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De keren dat dat gebeurt is kan ik al niet meer turven.
* Ceased2Be komt om 7:30 binnengewaggeld
'mogge! wa bende gij vruug op!?'
'muh?' * Ceased2Be waggelt naar boven
Schandalig he? Ik fiets gewoon over de autoweg. Moest net met oma booschappen doen... pff die is sloom xDquote:Op donderdag 2 december 2010 13:18 schreef originalred het volgende:
Het is aardig wit aan het worden buiten, en glad! Ben maar met de auto naar school gegaan, fietspaden worden gewoon niet gestrooid(en met de auto in de sneeuw is leuk
)
Wtf hoezo datquote:Op donderdag 2 december 2010 14:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Wakker worden gebeld door school is best kut. Helemaal om half drie.
De mentor wou weten of ik ziek was. Ik van nee heb me alleen verslapen, het volgende les uur kom ik wel naar school. Dacht namelijk dat het 9 uur was ofzo.quote:
Omg... ben ik even blij dat bij ons alles vrijwillig isquote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De mentor wou weten of ik ziek was. Ik van nee heb me alleen verslapen, het volgende les uur kom ik wel naar school. Dacht namelijk dat het 9 uur was ofzo.Mentor; Barrie je weet dat het al middag is?!! Je zou al uit zijn! Dit kan echt niet, het is al half drie!! Oeps.
Logischquote:Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg... ben ik even blij dat bij ons alles vrijwillig is
Ik heb de Touch Pro 2, die is ook erg fijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, zat zelf aan de desire z te denken
nu toch een oude htc touch hd, die is wel weer aan vervanging toe..
Zat ook aan een BB te twijfelen(die torch), maar na wat informatie zoeken op internet ben ik daar toch een stuk minder vrolijk over
Zo'n naakte saune waar alleen maar mensen van 50+ komen? Fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kom net uit de sauna, da's best lekker met dit weer.
Qua lessen is het wel beter geregeld jaquote:Op donderdag 2 december 2010 16:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Logisch![]()
Bij de universiteit is dat zoveel beter geregeld.
Waar heb ik dat gezegdquote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n naakte saune waar alleen maar mensen van 50+ komen? Fijn
Dat is toch bij alle sauna's zo?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is toch bij alle sauna's zo?
oehquote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben gewoon bij HealthCity geweest, daar komen ook meisjes waar jij elke nacht natte dromen van hebt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |