Je hebt er al eentje, dus niet zo subtiel doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:12 schreef FedExpress het volgende:
Oh, fairy, als je je verveelt: gedichten schrijven is wel iets wat bezighoudt![]()
Gratis tip![]()
Dat bedoelde ik niet eensquote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je hebt er al eentje, dus niet zo subtiel doen.
Prachtig, vind je niet?quote:
Ja dat wel. Je hebt er echt een talent voor hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Prachtig, vind je niet?
Echt van topkwaliteit.
Dat hoor ik vaker, dankjewel.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel. Je hebt er echt een talent voor hoor.
Hahah hoezo dat?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Was trouwens een hele speurtocht.
das lang geledenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef mjan het volgende:
* mjan de uber geniale (ex)student meldt zich!
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh ik zie nu pas dat er ubergeniale staat ipv ubergeyle.
Heb je het laten veranderen.quote:
Neequote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je het laten veranderen.
Geen idee eigenlijk, maar laat je daar niet door tegenhouden!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
das lang geleden![]()
Hadden we je al gefeliciteerd met je nu ex-student zijn?
volgens mij al wel. Maar een keer extra kan geen kwaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef mjan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar laat je daar niet door tegenhouden!
Ceased en ik zijn even 3 weken op vakantie geweest na het afronden van mn scriptie dus vandaar dat het even stil was van mijn kant.
Hoe is het hier? Ik zie nog steeds dezelfde gespreksonderwerpen voorbij komen volgens mij?
Mijn vader ging eerst naar z'n werk en ik kwam 'm onderweg tegen toen ik naar huis ging van uitgaanquote:Op donderdag 2 december 2010 05:48 schreef fairytalessuck het volgende:
Hihi ik ga nu slapen en mn vader staat nu op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |