wij met kerst dit jaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef mjan het volgende:
Jaaaaa sinterklaas! Wie viert het nog meer?
Wij. Heb er zin in!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef mjan het volgende:
Jaaaaa sinterklaas! Wie viert het nog meer?
Net bij de Action geweestquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Het sneeuwt wel hele grote vlokken![]()
Jij en de Action?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij. Heb er zin in!
[..]
Net bij de Action geweestEn onderweg sloom rijden door die sneeuw
Waarschijnlijk wel, z'n eigen woorden dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij en de Action?Je hebt je geld dus uitgegeven aan dingen die je niet nodig hebt?
Had wel dingen nodig die ik daar heb gevonden maar was vooral voor Sinterklaasshit voor m'n oudersquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij en de Action?Je hebt je geld dus uitgegeven aan dingen die je niet nodig hebt?
Eigenlijk stond de Action vandaag ook op mn lijstje maar er ligt nu wel heel veel sneeuw.
Och de Action heeft ook nog bruikbare spullen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had wel dingen nodig die ik daar heb gevonden maar was vooral voor Sinterklaasshit voor m'n ouders
Ja. Moest van die ringbandmappen hebben en collegeblokken. En voor de rest een liniaal en lijm gekochtquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och de Action heeft ook nog bruikbare spullen.
En allemaal zo goedkoop daar.. Hoe krijgen ze het ervoor gemaakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Moest van die ringbandmappen hebben en collegeblokken. En voor de rest een liniaal en lijm gekocht
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Moest van die ringbandmappen hebben en collegeblokken. En voor de rest een liniaal en lijm gekocht
Verder ook nog wel gekeken naar de zooi maar ik heb niet zoveel geld op dit momentquote:
Wat jij hebt gekocht is ook niet heel erg nuttig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verder ook nog wel gekeken naar de zooi maar ik heb niet zoveel geld op dit moment
Ik weet niet, maar als je college's hebt en aantekeningen moet maken zijn die spullen best nuttig hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat jij hebt gekocht is ook niet heel erg nuttig.
Ja maar mensen die nooit naar school gingen snappen dat nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je college's hebt en aantekeningen moet maken zijn die spullen best nuttig hoor
Ja ik ging nooit naar school, daarom kan ik ook niet weten dat je dat spul gewoon daar krijgt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar mensen die nooit naar school gingen snappen dat niet
Als je van de basisschool af ben zul je het toch zelf moeten kopen hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ging nooit naar school, daarom kan ik ook niet weten dat je dat spul gewoon daar krijgt.
Jij kreeg je schriften etc. van school?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ging nooit naar school, daarom kan ik ook niet weten dat je dat spul gewoon daar krijgt.
Nee, die jatte ze van de Bruna.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij kreeg je schriften etc. van school?
Nee, heb pas nog een heleboel weggegooid met logo van school erop.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je van de basisschool af ben zul je het toch zelf moeten kopen hoor.
Dat kregen we niet. We konden wel proefwerkpapier jatten maar dat slaat nergens op als je ziet hoe goedkoop het is. Een collegeblok van 1 euro, daar doe ik 4 maanden meequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, heb pas nog een heleboel weggegooid met logo van school erop.
Wel slim van Tux.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, die jatte ze van de Bruna.
Reuze.quote:
Nja, voor 1 euro koop ik gewoon van die dikke blokken. Eerst kocht ik ze in Duitsland, daar heb je wat grotere lijnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef FedExpress het volgende:
Ik krijg heel af en toe een collegeblok. Maar daar die kleine krengen die ik niet heel lang mee moet ik zeggen...
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah, toch nog teken van leven hier
De rest is omgekomen in de sneeuw denk ik.quote:
oh noesquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De rest is omgekomen in de sneeuw denk ik.
RIP aan de nabestaanden.quote:
Ok, sterkte.quote:Op zondag 5 december 2010 01:30 schreef FedExpress het volgende:
ik ga dit verlies even rustig verwerken. tot vanmiddag tux
Ik ben nu een zombiequote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De rest is omgekomen in de sneeuw denk ik.
Alleen Fed baalt omdat hij jouw vriendin wel over zou willen nemenquote:Op zondag 5 december 2010 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik leef nog.. pfieuw
of balen jullie nu
quote:Op zondag 5 december 2010 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen Fed baalt omdat hij jouw vriendin wel over zou willen nemenOfnie, Fed?
klein maar fijn.quote:
Eensquote:
Jij bent klein en blank?quote:
O gawd I'm in love!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 5 december 2010 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik moet elke keer lachen om jouw plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ahhquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen om jouw plaatje
Ik wil naar de filmquote:
Ja die kans zit er dik in inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2010 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil naar de filmMaar ben bang dat er dan van die gare kutgastjes zitten die overdreven hard moeten lachen om het woord kut
Ja, ik ook. Een meet houden daar?quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die kans zit er dik in inderdaad.Ik wil er ook echt heen. Ben benieuwd wat er allemaal in gaat gebeuren.
Bang? Je bent toch een man..quote:Op zondag 5 december 2010 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Een meet houden daar?Ik durf niet want ik ben bang.
Bang voor schreeuwende kindjes en een verpeste filmervaring. Meeten hoef ik ook niet per se, ook al heb ik Fed en ST en DuTank en KK al gezienquote:Op zondag 5 december 2010 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bang? Je bent toch een man..
Meeten lijkt me eng.
Zo of je hebt bijna iedereen al gezien.quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bang voor schreeuwende kindjes en een verpeste filmervaring. Meeten hoef ik ook niet per se, ook al heb ik Fed en ST en DuTank en KK al gezien
a.k.a. sneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook zo'n rare achtergrond? Met grijs en witte dingen.
lol shit, dan moet ik VV dus nog in de gaten houden ook. Anders word ze onder mn neus vandaan gejat. Kan nieteens doodgaan of ze staan al te springen, tssquote:
hahaha, wees maar gerust hoorquote:Op zondag 5 december 2010 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol shit, dan moet ik VV dus nog in de gaten houden ook. Anders word ze onder mn neus vandaan gejat. Kan nieteens doodgaan of ze staan al te springen, tss
party hardyquote:
Wat heeft die ermee te maken?quote:
Hoi.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi.Ik kom net uit de Maaspoort. En ik zat natuurlijk weer bij iemand in de auto die het leuk vindt om met die gladheid er een blij-dat-ik-glij-show van te maken.
Het party hardy gehalte valt wel mee hoor.quote:
ah vandaar. jullie proefde het sarcasme nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het party hardy gehalte valt wel mee hoor.
Jawel. Het smaakte best bitter.quote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah vandaar. jullie proefde het sarcasme niet
Ja lekker duidelijk wat een andere user hier mee te maken heeft.quote:
whut?quote:Op zondag 5 december 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk wat een andere user hier mee te maken heeft.
Hoezo whut?quote:
Jij niet dan?quote:
Er zijn er genoeg die je regelmatig tegenkomt of opvallen om een of andere reden.quote:Op zondag 5 december 2010 23:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, want ik ken iedere user hier
dan had ik het niet zo uit het niets genoemdquote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die je regelmatig tegenkomt of opvallen om een of andere reden.
Deel 53 had ze 'm ookal gepost. Jij doet er dan wel lang over om iets te leren.quote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan had ik het niet zo uit het niets genoemd![]()
Maar weer wat geleerd
ja, meende me het net al te herinneren jaquote:Op zondag 5 december 2010 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deel 53 had ze 'm ookal gepost. Jij doet er dan wel lang over om iets te leren.
Niet joh?quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, meende me het net al te herinneren ja
Maar na 30 topics is dat niet het eerst waar ik aan denk als ik zoiets wil posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |