wij met kerst dit jaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef mjan het volgende:
Jaaaaa sinterklaas! Wie viert het nog meer?
Wij. Heb er zin in!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef mjan het volgende:
Jaaaaa sinterklaas! Wie viert het nog meer?
Net bij de Action geweestquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Het sneeuwt wel hele grote vlokken![]()
Jij en de Action?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij. Heb er zin in!
[..]
Net bij de Action geweestEn onderweg sloom rijden door die sneeuw
Waarschijnlijk wel, z'n eigen woorden dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij en de Action?Je hebt je geld dus uitgegeven aan dingen die je niet nodig hebt?
Had wel dingen nodig die ik daar heb gevonden maar was vooral voor Sinterklaasshit voor m'n oudersquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij en de Action?Je hebt je geld dus uitgegeven aan dingen die je niet nodig hebt?
Eigenlijk stond de Action vandaag ook op mn lijstje maar er ligt nu wel heel veel sneeuw.
Och de Action heeft ook nog bruikbare spullen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had wel dingen nodig die ik daar heb gevonden maar was vooral voor Sinterklaasshit voor m'n ouders
Ja. Moest van die ringbandmappen hebben en collegeblokken. En voor de rest een liniaal en lijm gekochtquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och de Action heeft ook nog bruikbare spullen.
En allemaal zo goedkoop daar.. Hoe krijgen ze het ervoor gemaakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Moest van die ringbandmappen hebben en collegeblokken. En voor de rest een liniaal en lijm gekocht
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Moest van die ringbandmappen hebben en collegeblokken. En voor de rest een liniaal en lijm gekocht
Verder ook nog wel gekeken naar de zooi maar ik heb niet zoveel geld op dit momentquote:
Wat jij hebt gekocht is ook niet heel erg nuttig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verder ook nog wel gekeken naar de zooi maar ik heb niet zoveel geld op dit moment
Ik weet niet, maar als je college's hebt en aantekeningen moet maken zijn die spullen best nuttig hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat jij hebt gekocht is ook niet heel erg nuttig.
Ja maar mensen die nooit naar school gingen snappen dat nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je college's hebt en aantekeningen moet maken zijn die spullen best nuttig hoor
Ja ik ging nooit naar school, daarom kan ik ook niet weten dat je dat spul gewoon daar krijgt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar mensen die nooit naar school gingen snappen dat niet
Als je van de basisschool af ben zul je het toch zelf moeten kopen hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ging nooit naar school, daarom kan ik ook niet weten dat je dat spul gewoon daar krijgt.
Jij kreeg je schriften etc. van school?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ging nooit naar school, daarom kan ik ook niet weten dat je dat spul gewoon daar krijgt.
Nee, die jatte ze van de Bruna.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij kreeg je schriften etc. van school?
Nee, heb pas nog een heleboel weggegooid met logo van school erop.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je van de basisschool af ben zul je het toch zelf moeten kopen hoor.
Dat kregen we niet. We konden wel proefwerkpapier jatten maar dat slaat nergens op als je ziet hoe goedkoop het is. Een collegeblok van 1 euro, daar doe ik 4 maanden meequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, heb pas nog een heleboel weggegooid met logo van school erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |