hahaha, wees maar gerust hoorquote:Op zondag 5 december 2010 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol shit, dan moet ik VV dus nog in de gaten houden ook. Anders word ze onder mn neus vandaan gejat. Kan nieteens doodgaan of ze staan al te springen, tss
party hardyquote:
Wat heeft die ermee te maken?quote:
Hoi.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi.Ik kom net uit de Maaspoort. En ik zat natuurlijk weer bij iemand in de auto die het leuk vindt om met die gladheid er een blij-dat-ik-glij-show van te maken.
Het party hardy gehalte valt wel mee hoor.quote:
ah vandaar. jullie proefde het sarcasme nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het party hardy gehalte valt wel mee hoor.
Jawel. Het smaakte best bitter.quote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah vandaar. jullie proefde het sarcasme niet
Ja lekker duidelijk wat een andere user hier mee te maken heeft.quote:
whut?quote:Op zondag 5 december 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk wat een andere user hier mee te maken heeft.
Hoezo whut?quote:
Jij niet dan?quote:
Er zijn er genoeg die je regelmatig tegenkomt of opvallen om een of andere reden.quote:Op zondag 5 december 2010 23:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, want ik ken iedere user hier
dan had ik het niet zo uit het niets genoemdquote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die je regelmatig tegenkomt of opvallen om een of andere reden.
Deel 53 had ze 'm ookal gepost. Jij doet er dan wel lang over om iets te leren.quote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan had ik het niet zo uit het niets genoemd![]()
Maar weer wat geleerd
ja, meende me het net al te herinneren jaquote:Op zondag 5 december 2010 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deel 53 had ze 'm ookal gepost. Jij doet er dan wel lang over om iets te leren.
Niet joh?quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, meende me het net al te herinneren ja
Maar na 30 topics is dat niet het eerst waar ik aan denk als ik zoiets wil posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |