Eensquote:

Jij bent klein en blank?quote:

O gawd I'm in love!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''

Sorry BB
 Sorry BB

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''

quote:Op zondag 5 december 2010 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.

quote:Op zondag 5 december 2010 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik moet elke keer lachen om jouw plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''

Ahhquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen om jouw plaatje

Ik wil naar de filmquote:
 Maar ben bang dat er dan van die gare kutgastjes zitten die overdreven hard moeten lachen om het woord kut
 Maar ben bang dat er dan van die gare kutgastjes zitten die overdreven hard moeten lachen om het woord kut

Ja die kans zit er dik in inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2010 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil naar de filmMaar ben bang dat er dan van die gare kutgastjes zitten die overdreven hard moeten lachen om het woord kut
 Ik wil er ook echt heen. Ben benieuwd wat er allemaal in gaat gebeuren.
 Ik wil er ook echt heen. Ben benieuwd wat er allemaal in gaat gebeuren.  

Ja, ik ook. Een meet houden daar?quote:Op zondag 5 december 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die kans zit er dik in inderdaad.Ik wil er ook echt heen. Ben benieuwd wat er allemaal in gaat gebeuren.
 Ik durf niet want ik ben bang.
 Ik durf niet want ik ben bang.

Bang? Je bent toch een man..quote:Op zondag 5 december 2010 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Een meet houden daar?Ik durf niet want ik ben bang.

Bang voor schreeuwende kindjes en een verpeste filmervaring. Meeten hoef ik ook niet per se, ook al heb ik Fed en ST en DuTank en KK al gezienquote:Op zondag 5 december 2010 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bang? Je bent toch een man..
Meeten lijkt me eng.

Zo of je hebt bijna iedereen al gezien.quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bang voor schreeuwende kindjes en een verpeste filmervaring. Meeten hoef ik ook niet per se, ook al heb ik Fed en ST en DuTank en KK al gezien

a.k.a. sneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook zo'n rare achtergrond? Met grijs en witte dingen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |