Respect voor jouw geheugen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deel 53 had ze 'm ookal gepost. Jij doet er dan wel lang over om iets te leren.
Moest wel googlen welk deel het was hoor.quote:
waarom heb ik dit nooit?quote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Verkeersbord zat heel los in de grond (waarschijnlijk al vaker aangetikt) dus die veerde eigenlijk meteen mee om... dat scheelde een hoop
Geen idee.quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Empel, waarom ligt dat dorp eigenlijk in deze gemeente?
Maar ik ben import en de rest niet.quote:Op maandag 6 december 2010 16:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dat weet je toch wel?
als oudste inwoner van dit topic
Empel is gewoon handig om te hebben. Dan heb je een gebied aan de rivier erbij en heeeeeeeeeel veel grond om nog op te bouwen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goh, onder het mom van inburgeren eens even door de vele wijkjes van den Bosch gefietst.. Of in dit geval, nu even wat buitengebied ten oosten..
Rosmalen, nog best grote huizen daar
Empel, waarom ligt dat dorp eigenlijk in deze gemeente?
Ik woon hier ook pas 4 jaar hoor... (en geen idee wat Empel betreft, ken eigenlijk amper wijken in Den Bosch buiten Boschveld en het centrum)quote:Op maandag 6 december 2010 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik ben import en de rest niet.
Ohja da's waar ook.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik woon hier ook pas 4 jaar hoor... (en geen idee wat Empel betreft, ken eigenlijk amper wijken in Den Bosch buiten Boschveld en het centrum)
Wat is er leuk aan Boxtel dan?quote:
Helemaal niks, het is een arbeidersdorp met een hoop kroegen in het centrum, maar verder geen degelijke winkels of goedkope koopwoningen. 35-ers verlaten het dorp en 45+ers komen ervoor terug.quote:Op maandag 6 december 2010 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Boxtel dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:
Hoi.quote:
2e in West? GEIL!quote:Hambaken kampt met parkeeroverlast
dinsdag 07 december 2010 | 17:05 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 december 2010 | 17:19
DEN BOSCH - De komst van de grote winkel Action heeft gezorgd voor parkeerproblemen bij het winkelcentrum in de Bossche wijk Hambaken. Bij de gemeente Den Bosch zijn hier veel klachten over binnen gekomen.
De gemeente zoekt samen met Action naar oplossingen. Zo legt de gemeente waarschijnlijk begin volgend jaar een extra in- en uitrit op de parkeerplaats aan en drie extra plaatsen voor auto's. De Action zoekt ondertussen naar een locatie in Den Bosch-West om een tweede filiaal te openen.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van woensdag.
Toen ik er was moest ik ergens in de woonwijk parkeren. Al die Turken en Anita's met winkelwagentjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
West?!
En drie hele extra plaatsen?Dat zal het probleem wel oplossen..
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
West?!
En drie hele extra plaatsen?Dat zal het probleem wel oplossen..
Ga gewoon fietsen luiwammes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik er was moest ik ergens in de woonwijk parkeren. Al die Turken en Anita's met winkelwagentjes
Misschien bedoelen ze drie nieuwe plekken tot parkeren i.p.v. een plek waar je drie auto's kwijt kan.quote:
Daar was het te glad voor. Ik kom er toch niet vaakquote:
De bus kan ook ja, maar dat kost weer geld, dat vind ik binnen de stad zonde.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze drie nieuwe plekken tot parkeren i.p.v. een plek waar je drie auto's kwijt kan.![]()
Met de bus naar de Action is trouwens ook handig.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De bus kan ook ja, maar dat kost weer geld, dat vind ik binnen de stad zonde.![]()
En als ik iets op de fiets niet kan meenemen dan bel ik mijn slaaf en die komt het dan met de auto ophalen.
doet bdh dat voor jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De bus kan ook ja, maar dat kost weer geld, dat vind ik binnen de stad zonde.![]()
En als ik iets op de fiets niet kan meenemen dan bel ik mijn slaaf en die komt het dan met de auto ophalen.
Die is seksslaaf, da's wat anders.quote:
oh, pardonquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is seksslaaf, da's wat anders.
Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jijquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is seksslaaf, da's wat anders.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jij![]()
![]()
ja, probeer maar snel je eer te reddenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jij![]()
![]()
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, probeer maar snel je eer te redden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.
1-0quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.
YEAHquote:
momenteel niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand nog iets interessant te melden behalve mogge en middag?
Wel een tip. Als je boodschappen wil doen, ga dan naar de AH in Rosmalen want daar is momenteel niets te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand nog iets interessant te melden behalve mogge en middag?
Laatst ook gezien in eindhoven bij de juwelier waar m'n zusje werkt. Een getinte medemens die binnenkomtquote:Op woensdag 8 december 2010 13:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Neuh, ook weinig intressants te melden
Wel klacht, irritante mensen (toeristen/zwervers) die denken dat je wel gul zal zijn als je in uniform rondloopt. *yeah we cannot use the ATM here. Is it ok if we change this ring for some money with you?*. Ja dag, ga beetje meewerken aan witwaspraktijken.
Hoewel ik dan defensie wel zou helpen om het tekort wat terug te dringen
Nou weet ik weer waarom ik altijd met de auto naar mn werk ga in plaats van met de trein.
Maar nee, eigenlijk niks interessants te melden..
Liep je dan in je Romeinse legeroutfit rond?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
lol ja, daar leek het inderdaad sprekend op. Daar dan misbruik van de juwelier, hier van een ambtenaar. *hey you, you're a soldier. You can help us please*.
Alleen dan dus een ring. Probeerde me er nog uit te redden door te zeggen dat ik geen cash bij me had. Maar nee, dan wilden ze wel even meelopen naar de ATM. Ja bekijk het nou even
.
Toen gingen ze maar boos weg
Maar dat zou je toch als heling knnen zien lijkt me. Hoewel dit natuurlijk eerder nepwaar is dan gestolen waar. Doen ze daar bij de juwelier dan ook aangifte van, of laten ze het maar begaan?
Tja ze kunnen er net zo weinig mee als die gasten die jij op straat tegen kwam.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
...
Maar dat zou je toch als heling knnen zien lijkt me. Hoewel dit natuurlijk eerder nepwaar is dan gestolen waar. Doen ze daar bij de juwelier dan ook aangifte van, of laten ze het maar begaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ik ben reservist-militairquote:
Oh gayleuk!quote:
Miauwquote:
Ik zei toch 'leuk'. Een gala is alleen gay als Ruben er ook is...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef FedExpress het volgende:
Hoezo is een gala nou weer '' en gay
Oh no, not again.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zei toch 'leuk'. Een gala is alleen gay als Ruben er ook is...
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
doe de hippy shakeeee
doe het links, doe het rechts en shake je blijhijjj
woehoeww.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |