abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89611874
:D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_89621138
Goedemorgen lelijkerds :D

En Ceased: Boxtel lijkt wat dat betreft wel op Rosmalen. Als ik er weg ben later dan kom ik er alleen nog voor m'n ouders, en slechts eenmaal om m'n kinderen te laten zien waar ik opgegroeid ben, dan weten ze waarom papa zo vaak verdrietig is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89621306
Mogge!

Nou Boxtel was vroeger nog wel redelijk okay, zeker om te stappen is de markt wel goed gesitueerd (iedereen kruipt in 15 minuten naar huis). Maar er zijn zoveel leuke dingen daar weggehaald en als je iets anders wil dan kroeg ben je al snel aangewezen op tilburg/den bosch/eindhoven.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_89621541
Goedemorgen :O
pi_89621973
Ik haat half 7 opstaan ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
pi_89624724
Dank voor je spoiler, dan weet je dat jij je idd niet aan moet stellen :P
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:41:34 #32
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89628149
:W
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_89628354
^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89636305
goedemiddag :W
~Si vis amari, ama~
pi_89636902
Hoi.
pi_89638421
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi.
Hoi.
~Si vis amari, ama~
pi_89638538
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:07 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Hoi.
Hoi.
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:55:07 #38
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89640121
_O- _O-

quote:
Hambaken kampt met parkeeroverlast

dinsdag 07 december 2010 | 17:05 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 07 december 2010 | 17:19

DEN BOSCH - De komst van de grote winkel Action heeft gezorgd voor parkeerproblemen bij het winkelcentrum in de Bossche wijk Hambaken. Bij de gemeente Den Bosch zijn hier veel klachten over binnen gekomen.

De gemeente zoekt samen met Action naar oplossingen. Zo legt de gemeente waarschijnlijk begin volgend jaar een extra in- en uitrit op de parkeerplaats aan en drie extra plaatsen voor auto's. De Action zoekt ondertussen naar een locatie in Den Bosch-West om een tweede filiaal te openen.

Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van woensdag.
2e in West? GEIL!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_89640193
West?! _O_

En drie hele extra plaatsen? :') Dat zal het probleem wel oplossen..
pi_89640641
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
West?! _O_

Toen ik er was moest ik ergens in de woonwijk parkeren. Al die Turken en Anita's met winkelwagentjes :')
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:10:45 #41
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89640667
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
West?! _O_

Dat dacht ik dus ook. :')
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:13:16 #42
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89640770
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Toen ik er was moest ik ergens in de woonwijk parkeren. Al die Turken en Anita's met winkelwagentjes :')
Ga gewoon fietsen luiwammes. :7
pi_89641209
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. :')
Misschien bedoelen ze drie nieuwe plekken tot parkeren i.p.v. een plek waar je drie auto's kwijt kan. :')

Met de bus naar de Action is trouwens ook handig. :P
pi_89641905
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ga gewoon fietsen luiwammes. :7
Daar was het te glad voor. Ik kom er toch niet vaak :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:46:41 #45
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89642052
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Misschien bedoelen ze drie nieuwe plekken tot parkeren i.p.v. een plek waar je drie auto's kwijt kan. :')

Met de bus naar de Action is trouwens ook handig. :P
De bus kan ook ja, maar dat kost weer geld, dat vind ik binnen de stad zonde. :+

En als ik iets op de fiets niet kan meenemen dan bel ik mijn slaaf en die komt het dan met de auto ophalen. :D
pi_89643664
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

De bus kan ook ja, maar dat kost weer geld, dat vind ik binnen de stad zonde. :+

En als ik iets op de fiets niet kan meenemen dan bel ik mijn slaaf en die komt het dan met de auto ophalen. :D
Ja daar heb je wel gelijk in. :P

Zo dat heb je goed geregeld! _O_ :')
pi_89645533
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

doet bdh dat voor jou? :o
:+
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:56:49 #48
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89645576
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef FedExpress het volgende:

[..]

doet bdh dat voor jou? :o
:+
Die is seksslaaf, da's wat anders. :9
pi_89645706
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

oh, pardon :+
~Si vis amari, ama~
pi_89646094
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jij :D :D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')