quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jij![]()
![]()
ja, probeer maar snel je eer te reddenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent mijn slaaf, bitch. Nu bukken jij![]()
![]()
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, probeer maar snel je eer te redden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.
1-0quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh had ik ST gequote. Ik had het natuurlijk tegen jou.
YEAHquote:
momenteel niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand nog iets interessant te melden behalve mogge en middag?
Wel een tip. Als je boodschappen wil doen, ga dan naar de AH in Rosmalen want daar is momenteel niets te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand nog iets interessant te melden behalve mogge en middag?
Laatst ook gezien in eindhoven bij de juwelier waar m'n zusje werkt. Een getinte medemens die binnenkomtquote:Op woensdag 8 december 2010 13:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Neuh, ook weinig intressants te melden
Wel klacht, irritante mensen (toeristen/zwervers) die denken dat je wel gul zal zijn als je in uniform rondloopt. *yeah we cannot use the ATM here. Is it ok if we change this ring for some money with you?*. Ja dag, ga beetje meewerken aan witwaspraktijken.
Hoewel ik dan defensie wel zou helpen om het tekort wat terug te dringen
Nou weet ik weer waarom ik altijd met de auto naar mn werk ga in plaats van met de trein.
Maar nee, eigenlijk niks interessants te melden..
Liep je dan in je Romeinse legeroutfit rond?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
lol ja, daar leek het inderdaad sprekend op. Daar dan misbruik van de juwelier, hier van een ambtenaar. *hey you, you're a soldier. You can help us please*.
Alleen dan dus een ring. Probeerde me er nog uit te redden door te zeggen dat ik geen cash bij me had. Maar nee, dan wilden ze wel even meelopen naar de ATM. Ja bekijk het nou even
.
Toen gingen ze maar boos weg
Maar dat zou je toch als heling knnen zien lijkt me. Hoewel dit natuurlijk eerder nepwaar is dan gestolen waar. Doen ze daar bij de juwelier dan ook aangifte van, of laten ze het maar begaan?
Tja ze kunnen er net zo weinig mee als die gasten die jij op straat tegen kwam.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
...
Maar dat zou je toch als heling knnen zien lijkt me. Hoewel dit natuurlijk eerder nepwaar is dan gestolen waar. Doen ze daar bij de juwelier dan ook aangifte van, of laten ze het maar begaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ik ben reservist-militairquote:
Oh gayleuk!quote:
Miauwquote:
Ik zei toch 'leuk'. Een gala is alleen gay als Ruben er ook is...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef FedExpress het volgende:
Hoezo is een gala nou weer '' en gay
Oh no, not again.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zei toch 'leuk'. Een gala is alleen gay als Ruben er ook is...
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef fairytalessuck het volgende:
doe de hippy shakeeee
doe het links, doe het rechts en shake je blijhijjj
woehoeww.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |