Dat had sneller gekund.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze komen er na een half uur achter dat je het ook gewoon kan lezen als je het quote.
Dat is bij hem ook niet zo raar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef fairytalessuck het volgende:
Omg.
Het is dat je het zegt BB. Ik dacht dat bijdehand gewoon dingen aan het verzinnen was.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef fairytalessuck het volgende:
Omg.
Het is dat je het zegt BB. Ik dacht dat bijdehand gewoon dingen aan het verzinnen was.
Daarom, best logisch dat ik dat dacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is bij hem ook niet zo raar.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Niks persoonlijks hoor met dat blond.
Nee, Helmond tast je hersenen aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Niks persoonlijks hoor met dat blond.
Ik ben nu al zo slim, moet je nagaan hoe hoog m'n IQ geweest was als ik buiten Helmond had gewoond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, Helmond tast je hersenen aan.
Was je dan wel doorgegaan met je opleiding?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo slim, moet je nagaan hoe hoog m'n IQ geweest was als ik buiten Helmond had gewoond.
Ik ben niet gestopt omdat het te moeilijk was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was je dan wel doorgegaan met je opleiding?
Gewoon je ouders de schuld van dit alles geven.
Wat is het?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef fairytalessuck het volgende:
Glee ook.
EN NOU NIET GLEE GAAN BASHEN WANT HET IS LEUK JA DUS.
Zo'n Amerikaanse serie. Gaat over een stelletje losers op een highschool die allemaal kunnen zingen en dan gaan ze bij de Glee Club, zo'n zangclub. En ondertussen allemaal liefdesdrama's en alles.quote:
Oeee spannendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze hebben het trouwens bij Opsporing Verzocht over de overval op de juwelier in Eindhoven waar Ceased het over had.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)verval_juwelier.aspxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oeee spannend
Zijn het duidelijk beelden?
Dankje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/pro(...)verval_juwelier.aspx
Ja ik weet 't ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dankje.
Ik snap dat niet he, dan heb je camera's en dan koop je er een met zo'n beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |