Dat wordt neuken.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hetzelfde denken, denk ik zo.
Nee kut. Voor buitenstaanders is dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is 's-Hertogenbosch LUL!
[..]
Dat wordt neuken.
Jij bent buitenstaander dus wat doe je hier eigenlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee kut. Voor buitenstaanders is dat.
Als we het met je eens zijn mogen we toch op je verjaardag komen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, maar o wee als mensen hetzelfde denken als ik
Ben ik een buitenstaander? Dan is bijna iedereen hier een buitenstaander.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent buitenstaander dus wat doe je hier eigenlijk?
Dit inderdaad.quote:
Ik en Fed niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben ik een buitenstaander? Dan is bijna iedereen hier een buitenstaander.
Jij komt uit Rosmalen.quote:
Ik vier mijn verjaardag nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als we het met je eens zijn mogen we toch op je verjaardag komen?
PARDON!?!?!!!quote:
One love.quote:
Ik dacht juist dat jij uit vught kwam?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
Hoe de fack kom je daarbij?
Bosschenaar in hart en nieren.
[..]
One love.
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
Held! Ik ook niet!quote:
Ja en je bent er zo trots op dat je dit hebt ingeruild voor een ballentent.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.
One love, one heartquote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
[..]
One love.
Nee was grapje.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij uit vught kwam?
Maar je woont niet eens in 's-Hertogenbosch.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.
Het plaatje doet het niet eens. Dat betekend niet veel goeds.;(quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
One love, one heart
It's just Barrie and Bijdehand
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je woont niet eens in 's-Hertogenbosch.
Dat is bij hem toch nooit.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet eens. Dat betekend niet veel goeds.;(
Diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |