Dat wordt neuken.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hetzelfde denken, denk ik zo.
Nee kut. Voor buitenstaanders is dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is 's-Hertogenbosch LUL!
[..]
Dat wordt neuken.
Jij bent buitenstaander dus wat doe je hier eigenlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee kut. Voor buitenstaanders is dat.
Als we het met je eens zijn mogen we toch op je verjaardag komen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, maar o wee als mensen hetzelfde denken als ik
Ben ik een buitenstaander? Dan is bijna iedereen hier een buitenstaander.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent buitenstaander dus wat doe je hier eigenlijk?
Dit inderdaad.quote:
Ik en Fed niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben ik een buitenstaander? Dan is bijna iedereen hier een buitenstaander.
Jij komt uit Rosmalen.quote:
Ik vier mijn verjaardag nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als we het met je eens zijn mogen we toch op je verjaardag komen?
PARDON!?!?!!!quote:
One love.quote:
Ik dacht juist dat jij uit vught kwam?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
Hoe de fack kom je daarbij?
Bosschenaar in hart en nieren.
[..]
One love.
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
Held! Ik ook niet!quote:
Ja en je bent er zo trots op dat je dit hebt ingeruild voor een ballentent.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.
One love, one heartquote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PARDON!?!?!!!
[..]
One love.
Nee was grapje.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij uit vught kwam?
Maar je woont niet eens in 's-Hertogenbosch.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. Dus tuxx moet niet zeiken dat ik geen Bosschenaar ben.
Het plaatje doet het niet eens. Dat betekend niet veel goeds.;(quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
One love, one heart
It's just Barrie and Bijdehand
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je woont niet eens in 's-Hertogenbosch.
Dat is bij hem toch nooit.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet eens. Dat betekend niet veel goeds.;(
Diequote:
http://izismile.com/tags/photos/page/13/quote:Op maandag 14 maart 2011 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet eens. Dat betekend niet veel goeds.;(
Net zo'n mongool met z'n tong uit z'n bek.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Diesmiley vind ik echt achterlijk eigenlijk.
Tong over de anusquote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Diesmiley vind ik echt achterlijk eigenlijk.
Ja dat zeg je nu.quote:
Ja precies, dat heb je goed verwoord.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Net zo'n mongool met z'n tong uit z'n bek.
Ransaap.quote:
Vast z'n eigen anus, maar hoe hij dat dan doet is mij een raadsel.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb je goed verwoord.![]()
[..]
Ransaap.
Bah.quote:
Misschien door zn hond.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vast z'n eigen anus, maar hoe hij dat dan doet is mij een raadsel.
Ik laat dat altijd doen door een heel klein vaginadwergjequote:
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd doen door een heel klein vaginadwergje
Nou en. Daar voel je niks van.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.
En in je zus.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.
En jezusquote:
en mohammed en mozesquote:
Ja want we moeten op een forum altijd serieus doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met zo'n discussie zou ik serieus bijna denken dat Kukabo () echt een van de intelligentere is hier
. En dat is een heel, heel, heul enge gedachte...
Dat hierboven een discussie noemen zegt al veel. Dus om KK de slimste te noemen...quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met zo'n discussie zou ik serieus bijna denken dat Kukabo () echt een van de intelligentere is hier
In het echt hoeft dat toch ook niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want we moeten op een forum altijd serieus doen.
Discussie?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ook dat ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat hierboven een discussie noemen zegt al veel. Dus om KK de slimste te noemen...
Ik zal het doorgeven aan bedrijven die mij rekeningen sturen: "ach doe niet zo serieus joh"quote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het echt hoeft dat toch ook niet?
Met deze instelling maak je kans om later mijn First Lady te wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het echt hoeft dat toch ook niet?
En wat zijn VV en ik dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
En het maakt niet uit wie de slimste is. Want Ceased is de pater familias, ST is de mater familias, ik ben de lux familias samen met barrie en KK is degene die niet buiten mag komen omdat de pater en mater zich ervoor schamen
Weet je weer hoe belangrijk je voor hem bent als ie je vergeet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat zijn VV en ik dan?
Aangeschoten wild dat ooit uit de omgeving van den bosch is komen aanstrompelen?
En wat schuift dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met deze instelling maak je kans om later mijn First Lady te worden
Lux?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
En het maakt niet uit wie de slimste is. Want Ceased is de pater familias, ST is de mater familias, ik ben de lux familias samen met barrie en KK is degene die niet buiten mag komen omdat de pater en mater zich ervoor schamen
Maar jij vergeet me gelukkig nietquote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet je weer hoe belangrijk je voor hem bent als ie je vergeet.
Jij bent een Amsterdammer, je moet je nog bewijzenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat zijn VV en ik dan?
Aangeschoten wild dat ooit uit de omgeving van den bosch is komen aanstrompelen?
Ik denk alleen aan je als ik masturbeer.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij vergeet me gelukkig niet![]()
Ik snap er ook geen zak van jjoh.quote:
Omg Tux.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk alleen aan je als ik masturbeer.
Oh wacht, jij bent nogsteeds geen 18 he.quote:
En is het dan extra lekker?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe dan? Door een brandende hoepel springen?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent een Amsterdammer, je moet je nog bewijzenEn VV post hier nooit meer
Het licht van de familie; het zonnetje in huisquote:
En ik dan?!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend van je ondertussen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent nogsteeds geen 18 he.
Shampoo in de fontein gooien!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe dan? Door een brandende hoepel springen?
Mn stembanden slopen zodat ik een zachte G kan uitspreken?
De binnendieze leegdrinken?
Logisch hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het licht van de familie; het zonnetje in huis
Ja doe es!quote:
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend van je ondertussen.
Serieus regel AT.![]()
En lenen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.quote:
Dat lelijke autobandendingquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Witte ijsbeer een kleurtje geven.
Witte ijsbeer? que?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Witte ijsbeer een kleurtje geven.
Andere voorstellen? want het gaat natuurlijk niet zomaarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.
Nee duh. Hij zou jou moeten betalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.
Maar ik ben dat geld dan ook dubbel ende dwarsch waardquote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben daar vanmiddag nog op mn bek gegaan.quote:
Bij het Lucas/stad in de buurt. Kei mooie ijsbeer.quote:
Oh da's wel erg cheap ass!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Andere voorstellen? want het gaat natuurlijk niet zomaar
edit: paar bosche bollen?
Vertel!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben daar vanmiddag nog op mn bek gegaan.
Ja ag, ik moet toch iets doen om de lieve vrede hier in db te bewarenquote:
Gewoon kut in iedere zin zeggen en dan hoor je er helemaal bij.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja ag, ik moet toch iets doen om de lieve vrede hier in db te bewaren![]()
anders krijg ik straks niet eens een kans om in te burgeren van jullie
Dat zei ST gister ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Ceased2Be het volgende:
godallejezus wat gaat het weer hard hier.. ben ook ekkes eten hoor
Kut je hebt nog gelijk ook verrekte kutquote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon kut in iedere zin zeggen en dan hoor je er helemaal bij.
Ik weet niet wat jij aan het doen was, maar ik was het niet.quote:
Ja kut precies.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kut je hebt nog gelijk ook verrekte kut
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij aan het doen was, maar ik was het niet.
Oh en ik krijg weer de moeilijke behandelingquote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon kut in iedere zin zeggen en dan hoor je er helemaal bij.
Bakkes kut!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh en ik krijg weer de moeilijke behandeling
Ach of het klopt maakt niet eens uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef VulpesVulpes het volgende:
Dan kom ik er een stuk beter onderuit dan A_T, kut![]()
alhoewel kut niet echt klopt in die zin
Nee dat hebben die bosschenaren zelf niet eens in de gaten.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach of het klopt maakt niet eens uit.
Ghehe, niemand in dit topic is bijna echt bosschenaarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat hebben die bosschenaren zelf niet eens in de gaten.
waarmee ik weer verraad dat ik ook maar import ben
Boxtel Oost represent!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ghehe, niemand in dit topic is bijna echt bosschenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |