Ja precies, dat heb je goed verwoord.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Net zo'n mongool met z'n tong uit z'n bek.
Ransaap.quote:
Vast z'n eigen anus, maar hoe hij dat dan doet is mij een raadsel.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb je goed verwoord.![]()
[..]
Ransaap.
Bah.quote:
Misschien door zn hond.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vast z'n eigen anus, maar hoe hij dat dan doet is mij een raadsel.
Ik laat dat altijd doen door een heel klein vaginadwergjequote:
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd doen door een heel klein vaginadwergje
Nou en. Daar voel je niks van.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.
En in je zus.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die eerst bij je moeder in d'r anus heeft gezeten ja.
En jezusquote:
en mohammed en mozesquote:
Ja want we moeten op een forum altijd serieus doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met zo'n discussie zou ik serieus bijna denken dat Kukabo () echt een van de intelligentere is hier
. En dat is een heel, heel, heul enge gedachte...
Dat hierboven een discussie noemen zegt al veel. Dus om KK de slimste te noemen...quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met zo'n discussie zou ik serieus bijna denken dat Kukabo () echt een van de intelligentere is hier
In het echt hoeft dat toch ook niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want we moeten op een forum altijd serieus doen.
Discussie?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ook dat ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat hierboven een discussie noemen zegt al veel. Dus om KK de slimste te noemen...
Ik zal het doorgeven aan bedrijven die mij rekeningen sturen: "ach doe niet zo serieus joh"quote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het echt hoeft dat toch ook niet?
Met deze instelling maak je kans om later mijn First Lady te wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het echt hoeft dat toch ook niet?
En wat zijn VV en ik dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
En het maakt niet uit wie de slimste is. Want Ceased is de pater familias, ST is de mater familias, ik ben de lux familias samen met barrie en KK is degene die niet buiten mag komen omdat de pater en mater zich ervoor schamen
Weet je weer hoe belangrijk je voor hem bent als ie je vergeet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat zijn VV en ik dan?
Aangeschoten wild dat ooit uit de omgeving van den bosch is komen aanstrompelen?
En wat schuift dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met deze instelling maak je kans om later mijn First Lady te worden
Lux?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef bijdehand het volgende:
En het maakt niet uit wie de slimste is. Want Ceased is de pater familias, ST is de mater familias, ik ben de lux familias samen met barrie en KK is degene die niet buiten mag komen omdat de pater en mater zich ervoor schamen
Maar jij vergeet me gelukkig nietquote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet je weer hoe belangrijk je voor hem bent als ie je vergeet.
Jij bent een Amsterdammer, je moet je nog bewijzenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat zijn VV en ik dan?
Aangeschoten wild dat ooit uit de omgeving van den bosch is komen aanstrompelen?
Ik denk alleen aan je als ik masturbeer.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij vergeet me gelukkig niet![]()
Ik snap er ook geen zak van jjoh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |