Dat zei ik vanmorgen ook ja.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook ja.
Haa was jij dat? Ik dacht dat ik een wildvreemde had opgepikt achter het station.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook ja.
Ik was niet achter het station hoerenloper.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haa was jij dat? Ik dacht dat ik een wildvreemde had opgepikt achter het station.
Zou ik ook zeggen ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was niet achter het station hoerenloper.
Nee.quote:
Geef nou maar toe dat je moest lachen.quote:
Viel er wat te lachen dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je moest lachen.
Alleen het feit dat KK vrouwen moet oppikken achter het station om aan seks te komen.quote:
Als hij verder nergens seks kan krijgen is dat wel kansloos.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen het feit dat KK vrouwen moet oppikken achter het station om aan seks te komen.
Klopt. Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als hij verder nergens seks kan krijgen is dat wel kansloos.
Awesome.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah hier zijn we.
M'n zakenreis is goedgekeurd :S
Volgende week deze tijd zit ik in een 3 sterrenhotel in Polen
Welke stad? Ga tijdens carnaval naar Warschauquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah hier zijn we.
Nice!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah hier zijn we.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke stad? Ga tijdens carnaval naar Warschau
Maar je pikt wel hoertjes op?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig is dat niet het geval.
Alle vrouwen zijn hoeren, dus ja.quote:
Niet allemaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, dus ja.
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |