abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94476238
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wat noem jij vroeg? :')
07-06-2011 als alle tentamens meezitten :D :D :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94476339
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

07-06-2011 als alle tentamens meezitten :D :D :D
Nog vroeg inderdaad :o

Ik heb 3 juni D-Day. _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_94476405
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nog vroeg inderdaad :o

Ik heb 3 juni D-Day. _O_
Omg das nog eerder. Ga je ook veel werken? :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94476662
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omg das nog eerder. Ga je ook veel werken? :')
Eerst mn rijbewijs halen en daarna hopelijk een paar weken ergens werken. :') Jij gaat dus wel veel werken? :P
pi_94476887
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Nogal ja. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol :P
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_94476938
Ik heb gewoon zin om in september weer naar school te gaan, volgens mij heb ik een zonnesteek opgelopen vandaag. :')
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_94476978
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb gewoon zin om in september weer naar school te gaan, volgens mij heb ik een zonnesteek opgelopen vandaag. :')
Wow! :o
pi_94477103
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wow! :o
Ja, dat dacht ik zelf ook al. :?
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:00:54 #219
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94477233
quote:
Nutteloosheid gaat snel vervelen. ;) Oke, jij werkt nog, maar toch. :')
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94477276
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Nutteloosheid gaat snel vervelen. ;) Oke, jij werkt nog, maar toch. :')
Daarom, ik kan nou niet zeggen dat ik nutteloos bezig ben. :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:04:02 #221
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94477367
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Daarom, ik kan nou niet zeggen dat ik nutteloos bezig ben. :')
Ja, I know, maar als ik nou bijvoorbeeld zou werken in plaats van studeren en dan een of ander baantje waar ik niet veel verder mee kom ofzo, zou ik me alsnog zwaar nutteloos voelen waarschijnlijk.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94477376
quote:
Dat had ik ook in de zomer, toen moest ik werken, werken, werken. Is wel de beste motivatie voor je studie die er is!
pi_94477466
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Ja, I know, maar als ik nou bijvoorbeeld zou werken in plaats van studeren en dan een of ander baantje waar ik niet veel verder mee kom ofzo, zou ik me alsnog zwaar nutteloos voelen waarschijnlijk.
Mwah, ik voel me niet nutteloos. Het is meer dat ik Amsterdam ontzettend leuk vind én dat ik inzie dat dit niet iets is wat ik de rest van m'n leven wil blijven doen, dat motiveert.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat had ik ook in de zomer, toen moest ik werken, werken, werken. Is wel de beste motivatie voor je studie die er is!
Ja klopt, zeker waar. Daarom dacht ik ook dat het verstandig zou zijn om een half jaar te gaan werken, om zo meer motivatie te krijgen om weer naar school te gaan. Klinkt stom wel eigenlijk, maarja.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:30:30 #224
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94478663
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Mwah, ik voel me niet nutteloos. Het is meer dat ik inzie dat dit niet iets is wat ik de rest van m'n leven wil blijven doen, dat motiveert.

Dat is precies wat ik bedoel. :P
pi_94478936
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Ja klopt, zeker waar. Daarom dacht ik ook dat het verstandig zou zijn om een half jaar te gaan werken, om zo meer motivatie te krijgen om weer naar school te gaan. Klinkt stom wel eigenlijk, maarja.
Ja dat dacht ik in februari 1999 ook... inmiddels zijn we 12 jaar verder :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94479112
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:30 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel. :P
Wil niet zeggen dat je dan per definitie nutteloos bezig bent. ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik in februari 1999 ook... inmiddels zijn we 12 jaar verder :')
Ja, maar dat was toen ook anders dan nu he. Tegenwoordig kom je bijna nergens meer zonder diploma. :')
pi_94481596
w/
pi_94482152
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
w/
w/
pi_94482254
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat je dan per definitie nutteloos bezig bent. ;)

[..]

Ja, maar dat was toen ook anders dan nu he. Tegenwoordig kom je bijna nergens meer zonder diploma. :')
Dat was ik aan het testen, 3 sollicitaties uitgestuurd en de 2e was raak. vrijdag op gesprek.
Ligt een beetje aan je vakgebied... alhoewel ze bij mij nog wel eens om een HBO of Universitair diploma vragen om het werk/denkniveau aan te geven.
Aan de andere kant heb ik bijna 7 jaar aantoonbare werkervaring op dat niveau dus dat heeft met nog niet dwarsgezeten eigenlijk.

Behalve dan bij de bank omdat ik een risico zou zijn :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94482828
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 20:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

w/
:W
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:40:36 #231
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94483105

Wat een baas. :D
pi_94483214
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]

Maar wel nep :P
pi_94483559
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]

Omg _O-
pi_94484338
:+ :+
pi_94484389
pi_94485042
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
werd je weer betrapt met je jonge vriendinnetje bdh? ;)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94485131
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

werd je weer betrapt met je jonge vriendinnetje bdh? ;)
Nee want ze was

pi_94485744
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94485876
pi_94490286
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van :'(
I am the Milkman! My milk is delicious!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')