07-06-2011 als alle tentamens meezittenquote:
Nog vroeg inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
07-06-2011 als alle tentamens meezitten![]()
![]()
Omg das nog eerder. Ga je ook veel werken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog vroeg inderdaad
Ik heb 3 juni D-Day.
Eerst mn rijbewijs halen en daarna hopelijk een paar weken ergens werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg das nog eerder. Ga je ook veel werken?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nogal ja.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The things that scare you the most are often the most rewarding!
Wow!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb gewoon zin om in september weer naar school te gaan, volgens mij heb ik een zonnesteek opgelopen vandaag.
Ja, dat dacht ik zelf ook al.quote:
Nutteloosheid gaat snel vervelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb gewoon zin om in september weer naar school te gaan, volgens mij heb ik een zonnesteek opgelopen vandaag.
Daarom, ik kan nou niet zeggen dat ik nutteloos bezig ben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nutteloosheid gaat snel vervelen.Oke, jij werkt nog, maar toch.
Ja, I know, maar als ik nou bijvoorbeeld zou werken in plaats van studeren en dan een of ander baantje waar ik niet veel verder mee kom ofzo, zou ik me alsnog zwaar nutteloos voelen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daarom, ik kan nou niet zeggen dat ik nutteloos bezig ben.
Dat had ik ook in de zomer, toen moest ik werken, werken, werken. Is wel de beste motivatie voor je studie die er is!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Mwah, ik voel me niet nutteloos. Het is meer dat ik Amsterdam ontzettend leuk vind én dat ik inzie dat dit niet iets is wat ik de rest van m'n leven wil blijven doen, dat motiveert.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, I know, maar als ik nou bijvoorbeeld zou werken in plaats van studeren en dan een of ander baantje waar ik niet veel verder mee kom ofzo, zou ik me alsnog zwaar nutteloos voelen waarschijnlijk.
Ja klopt, zeker waar. Daarom dacht ik ook dat het verstandig zou zijn om een half jaar te gaan werken, om zo meer motivatie te krijgen om weer naar school te gaan. Klinkt stom wel eigenlijk, maarja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat had ik ook in de zomer, toen moest ik werken, werken, werken. Is wel de beste motivatie voor je studie die er is!
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mwah, ik voel me niet nutteloos. Het is meer dat ik inzie dat dit niet iets is wat ik de rest van m'n leven wil blijven doen, dat motiveert.
Ja dat dacht ik in februari 1999 ook... inmiddels zijn we 12 jaar verderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja klopt, zeker waar. Daarom dacht ik ook dat het verstandig zou zijn om een half jaar te gaan werken, om zo meer motivatie te krijgen om weer naar school te gaan. Klinkt stom wel eigenlijk, maarja.
Wil niet zeggen dat je dan per definitie nutteloos bezig bent.quote:
Ja, maar dat was toen ook anders dan nu he. Tegenwoordig kom je bijna nergens meer zonder diploma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik in februari 1999 ook... inmiddels zijn we 12 jaar verder
quote:
Dat was ik aan het testen, 3 sollicitaties uitgestuurd en de 2e was raak. vrijdag op gesprek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je dan per definitie nutteloos bezig bent.
[..]
Ja, maar dat was toen ook anders dan nu he. Tegenwoordig kom je bijna nergens meer zonder diploma.
Maar wel nepquote:
Nee want ze wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
werd je weer betrapt met je jonge vriendinnetje bdh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |