Bij die zeetanker?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef kutkabouter het volgende:
Nee, ik heb met carnaval wat opgelopen.
Schuld van bijdehand, hij geeft steeds de aanleiding.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kutzooi nu heb ik al die liedjes weer in mn kop.
Vast wel meer dan 1.quote:
Wat een rotzakje he.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Schuld van bijdehand, hij geeft steeds de aanleiding.
Ik kan nu wel ja zeggen, maar hij heeft wel lieve TT gemaakt.quote:
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?quote:
Herpes heeft kk opgelopenquote:
Da's al de derde keerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou bdh, daar heb je me ff heel hard zeg.
Er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen, sluit het vat maar aan, dus drinken we samen, niet alleen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?
wat zullen we drinken
zeven dagen lang
wat zullen we drinken
wat een dorst
Ik lolde.quote:
Ik vond de eerste 2x toch beter.quote:
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond de eerste 2x toch beter.
We weten toch dat we van je houdenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier kansloos lopen te haten.Nee, ik had een infectie aan m'n oog, remember.
Je kan ook overdrijven he.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten toch dat we van je houden
ja, maar anders denkt ie dat hij Richard de Tweede isquote:
dan is er bier voor iedereenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?
wat zullen we drinken
zeven dagen lang
wat zullen we drinken
wat een dorst
Daar weet ik niks van, want ik kon een week niet op het forum.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier kansloos lopen te haten.Nee, ik had een infectie aan m'n oog, remember.
Richard schildpad.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, maar anders denkt ie dat hij Richard de Tweede isEn dat mag niet
Je doet maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Tevens kan ik nu een heel flauw grapje maken, maar ik zal het laten.
Die haat van hem naar mij toe. De lach van Baltusse. Heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Richard schildpad.Dat filmpje toen.
Lezen kan wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, want ik kon een week niet op het forum.
Nee, ik had permban in eerste instantie.quote:
uitloggen, dan kan je wel lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik had permban eigenlijk.
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik had permban in eerste instantie.
Yvonne te vaak gebasht waardoor ze dacht dat ik een kloon was, toen moest ik in de kliko. Na 58 mailtjes over en weer waarin zij niet kon bewijzen dat ik een kloon was en ik wél kon laten zien dat ik er geen was, heeft ze die ban omgezet naar een weekban.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
uitloggen, dan kan je wel lezenwat heb je eik gedaan
Zo PM naar Yvonne gestuurd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |