Jouw bagger?quote:
Mijn mini me legerquote:
Yeah jeweettog deze shizzle is tantoe lauw.quote:
Aightt kijk ons nu het donker is nog steeds shinennnquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yeah jeweettog deze shizzle is tantoe lauw.
Deed ik al voordat ik op invoeren druktequote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Kijk bijdehand snel de OP aanpassen.
quote:
Awhquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deed ik al voordat ik op invoeren drukte
Vooral ST is goed gelukt. Ik verander anders, maar blijf dicht bij de waarheidquote:
Beetje maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Damn wat gaat dat ook hard met dit topic
Omg zie dat nu pas.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral ST is goed gelukt. Ik verander anders, maar blijf dicht bij de waarheid
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aightt kijk ons nu het donker is nog steeds shinennn
A topic a day keeps the doctor away!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ik ga altijd hardquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Carrìere maken, totdat de bom valt.quote:
Vanaf donderdag mag ik weer, als m'n antibiotica op is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wrm heb jij antibiotica? Doen de wonden van die cosmetische ingreep nog steeds pijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vanaf donderdag mag ik weer, als m'n antibiotica op is.
Maar hij is nu wel officieel een man!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wrm heb jij antibiotica? Doen de wonden van die cosmetische ingreep nog steeds pijn?
Ahw wat zal ie blij zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar hij is nu wel officieel een man!
Kutzooi nu heb ik al die liedjes weer in mn kop.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Carrìere maken, totdat de bom valt.
Werken aan je toekomst, totdat de bom valt.
Ik ren door m'n agenda, totdat de bom valt.
Heilig in het ziekenfonds, totdat de bom valt.
Een blauwtjequote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef kutkabouter het volgende:
Nee, ik heb met carnaval wat opgelopen.
Bij die zeetanker?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef kutkabouter het volgende:
Nee, ik heb met carnaval wat opgelopen.
Schuld van bijdehand, hij geeft steeds de aanleiding.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kutzooi nu heb ik al die liedjes weer in mn kop.
Vast wel meer dan 1.quote:
Wat een rotzakje he.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Schuld van bijdehand, hij geeft steeds de aanleiding.
Ik kan nu wel ja zeggen, maar hij heeft wel lieve TT gemaakt.quote:
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?quote:
Herpes heeft kk opgelopenquote:
Da's al de derde keerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou bdh, daar heb je me ff heel hard zeg.
Er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen, sluit het vat maar aan, dus drinken we samen, niet alleen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?
wat zullen we drinken
zeven dagen lang
wat zullen we drinken
wat een dorst
Ik lolde.quote:
Ik vond de eerste 2x toch beter.quote:
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond de eerste 2x toch beter.
We weten toch dat we van je houdenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier kansloos lopen te haten.Nee, ik had een infectie aan m'n oog, remember.
Je kan ook overdrijven he.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten toch dat we van je houden
ja, maar anders denkt ie dat hij Richard de Tweede isquote:
dan is er bier voor iedereenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach om het goed te maken gaan we iets drinken, maar wat?
wat zullen we drinken
zeven dagen lang
wat zullen we drinken
wat een dorst
Daar weet ik niks van, want ik kon een week niet op het forum.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die hier kansloos lopen te haten.Nee, ik had een infectie aan m'n oog, remember.
Richard schildpad.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, maar anders denkt ie dat hij Richard de Tweede isEn dat mag niet
Je doet maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Tevens kan ik nu een heel flauw grapje maken, maar ik zal het laten.
Die haat van hem naar mij toe. De lach van Baltusse. Heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Richard schildpad.Dat filmpje toen.
Lezen kan wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, want ik kon een week niet op het forum.
Nee, ik had permban in eerste instantie.quote:
uitloggen, dan kan je wel lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik had permban eigenlijk.
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik had permban in eerste instantie.
Yvonne te vaak gebasht waardoor ze dacht dat ik een kloon was, toen moest ik in de kliko. Na 58 mailtjes over en weer waarin zij niet kon bewijzen dat ik een kloon was en ik wél kon laten zien dat ik er geen was, heeft ze die ban omgezet naar een weekban.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
uitloggen, dan kan je wel lezenwat heb je eik gedaan
Zo PM naar Yvonne gestuurd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".
Klopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die haat van hem naar mij toe. De lach van Baltusse. Heerlijk
Omgquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yvonne te vaak gebasht waardoor ze dacht dat ik een kloon was, toen moest ik in de kliko. Na 58 mailtjes over en weer waarin zij niet kon bewijzen dat ik een kloon was en ik wél kon laten zien dat ik er geen was, heeft ze die ban omgezet naar een weekban.
Ach je kan zeggen wat je wil maar dat was de beste wraakactie die iemand mij ooit heeft geleverd!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Toen we een tijdje heel veel zaten te kaarten in de pauze en hij niet mee mocht doen.
En dat hij toen op een gegeven moment met Menita ging vozen in ons volle gezicht.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil maar dat was de beste wraakactie die iemand mij ooit heeft geleverd!
Heb hem ooit pinda's gegeven waarvan Erik Eran en ik de chola er van af hadden gesabbeld
Ik heb ooit naast hem in de trein gezeten, en de krant hield ik zo dat hij m'n gezicht niet kon zien. Hij heeft me niet herkend.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb hem met carnaval gezien trouwens he.
Hij wilde met me komen praten.
Ik ben gewoon straal doorgelopen.
Die foto van hem met die surfplank, dat je het verschil niet kon zien tussen hem en die plankquote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef kutkabouter het volgende:
Wat een karikatuur is dat ook.Ik zou bijna een foto hier posten zodat de dames ook weten waar we het over hebben maar dat doe ik ze niet aan.
Hou op. Ik hou het niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die foto van hem met die surfplank, dat je het verschil niet kon zien tussen hem en die plank
Heb je nou in je broek geplast jongen.quote:
quote:
Nee, mijn staalharde buikspieren begonnen pijn te doen van het lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je nou in je broek geplast jongen.
Jij hebt überhaupt geen spieren.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, mijn staalharde buikspieren begonnen pijn te doen van het lachen.
Jawel. In een potje.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt überhaupt geen spieren.
Wel doen want jullie maken me nieuwsgierig.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef kutkabouter het volgende:
Wat een karikatuur is dat ook.Ik zou bijna een foto hier posten zodat de dames ook weten waar we het over hebben maar dat doe ik ze niet aan.
Nee hoor. Dan krijg je dit:quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wel doen want jullie maken me nieuwsgierig.
QFTquote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Ik schrik niet zo snel ergens van.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
Your own funeral.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik schrik niet zo snel ergens van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga nu gewoon echt weer stuk hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Dat filmpje ben ik kwijtquote:Op maandag 21 maart 2011 22:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon echt weer stuk hier.
Zij heeft seks gehad met haar neefquote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat kunnen jullie aangaan zeg.
Ik vind zijn vriendin afgrijselijker dan hijzelf.
Wat? Neeee. Je maakt een grapje?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij heeft seks gehad met haar neefEn die werden betrapt door hun oma
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij heeft seks gehad met haar neefEn die werden betrapt door hun oma
Haar ouders zitten ook bij de hekserij ofzoiets.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat? Neeee. Je maakt een grapje?
Wanhoop, pure wanhoop.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom wil iemand seks met dat monster
Ja, haar verhalen waren wel leukquote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haar ouders zitten ook bij de hekserij ofzoiets.
Wicked wicca's.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haar ouders zitten ook bij de hekserij ofzoiets.
Ja nou.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef bijdehand het volgende:
Het wekelijkse zuipfestijn zal je bedoelen
Vrijdagavond is het anders goed zuipen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja nou.Een stukje "brood", dat kreeg je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |