newbie.quote:
quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Niks voor jou dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuke reclame zeg in dit topic
[..]
Kan je'm zien?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuke reclame zeg in dit topic
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je'm zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
~Si vis amari, ama~
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je'm zien?Gast, ik zit op school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Vandaar de spoilerquote:
Je kan ook zelf een lapje eraf snijden en naar de shoarmaboer brengen. Dan krijg je er zelfs geld voor.quote:
Ik ga nu al naar huis lopen en ondertussen lekker een sigaretje roken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef fairytalessuck het volgende:
Nog een uurrrtjeee. Maar eerst even sigaret roken in het zonnetje.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga nu al naar huis lopen en ondertussen lekker een sigaretje roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Neuh is niet nodig hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je kan ook zelf een lapje eraf snijden en naar de shoarmaboer brengen. Dan krijg je er zelfs geld voor.
Ik vind jou maar gemeenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ga nu al naar huis lopen en ondertussen lekker een sigaretje roken.
De pot verwijt de ketel...quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent wel afgevallen, of niet?
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Hoezo datquote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
Je bent wel afgevallen, of niet?
Vroeger was je een uitgezakte peer zonder conditie. Nu heb je in ieder geval bredere schouders dan je buik dik is.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vroeger was je een uitgezakte peer zonder conditie. Nu heb je in ieder geval bredere schouders dan je buik dik is.
En hoezo die foto's van arma's huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net even grote schoonmaak gehouden. Een vuilniszak van 60 liter vol met shit uit m'n kamer, gestofzuigd en gepoetst. Godverdomme wat was mijn kamer nasty.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
_!
Ja arma zit op kamers en die heeft nu een awesome huisZo smerig dat wil je niet weten
Muhahaha (6)quote:
Dat herken ikquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net even grote schoonmaak gehouden. Een vuilniszak van 60 liter vol met shit uit m'n kamer, gestofzuigd en gepoetst. Godverdomme wat was mijn kamer nasty.
Ouders komen dit weekend langs dus vandaar.
Da kan heul nie.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Muhahaha (6)
Tevens is die Toyota grap al net zo oud als mijn opa
Schaamlipcorrectiequote:
Ik vind trouwens dat deze post van tuxxx in de OP moet.quote:
Misschien is mijn opa pas 1,5 week oud, weet jij veel.quote:
Dan ben jij dus ook maximaal een week ofzo oud. Lekker strak.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien is mijn opa pas 1,5 week oud, weet jij veel.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan ben jij dus ook maximaal een week ofzo oud. Lekker strak.
Ik weet het niet.quote:
Wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
Om daar even op terug te komen.
[..]
Ik vind trouwens dat deze post van tuxxx in de OP moet.__!
Ach, rekt het niet scheurt het welquote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan ben jij dus ook maximaal een week ofzo oud. Lekker strak.
Precies.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, rekt het niet scheurt het wel
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godver ik heb me weer eens laten uitscheuren.![]()
Ja incl die flappen.quote:
Ja, ik zei nog zo, doe nou rustig aan tuxxx..quote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godver ik heb me weer eens laten uitscheuren.![]()
Oh was jij dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog zo, doe nou rustig aan tuxxx..
die grote Schwanz van mij past er nooit helemaal in..
Maar nee hoor, onverzadigbaar zoals altijd
Mijn woord voor jongeheer stelen en gebruiken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog zo, doe nou rustig aan tuxxx..
die grote Schwanz van mij past er nooit helemaal in..
Maar nee hoor, onverzadigbaar zoals altijd
Bij jou om de hoek woont geen pietje. Daar woont alleen achmed en mohamed.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh was jij dat.Ik dacht Pietje van hier om de hoek.
Hoe kan je mij nou verwarren met een anderquote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh was jij dat.Ik dacht Pietje van hier om de hoek.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe kan je mij nou verwarren met een ander
Jouw woord, omg. Da's hetzelfde als de 'ej Duitser geef me fiets trug kut' grap. Te oud om te claimen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn woord voor jongeheer stelen en gebruiken.
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergetenquote:
Niet huilen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergeten![]()
Voor jou ben ik blijkbaar echter niet meer dan een nummer
Kappen met janken, feutmans.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergeten![]()
Voor jou ben ik blijkbaar echter niet meer dan een nummer
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de HvA.![]()
Welke opleiding ga je doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de HvA.![]()
Opnieuw rechten.quote:
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?quote:
Ja ik heb ook wel zin om naar Amsterdam te gaan.quote:
Feut? moet je horen wie het zegt, net student en nou al een grote bekquote:
Niet alle studenten natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alle studenten natuurlijk.
Logisch.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel zin om naar Amsterdam te gaan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.
Ik blijf in het begin gewoon thuiswonen. Heb wel gekeken voor kamers, tijdje terug al, maar er is niks fatsoenlijks te vinden. Dus ik heb nu m'n hoop gevestigd op contacten die ik daar leg en die dan misschien iets weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Logisch.
Ga je nu serieus voor een kamer kijken?Heb het vannacht wel meegekregen maar misschien zijn de plannen gewijzigd.
Trololo.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Feut? moet je horen wie het zegt, net student en nou al een grote bek
Heul nie.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.
Dat was trouwens tuxxx he.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alle studenten natuurlijk.
Hopelijk kom je via via dan wel een leuke kamer tegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik blijf in het begin gewoon thuiswonen. Heb wel gekeken voor kamers, tijdje terug al, maar er is niks fatsoenlijks te vinden. Dus ik heb nu m'n hoop gevestigd op contacten die ik daar leg en die dan misschien iets weten.
Jaa klopt ik weet het. Maarja ik ken sowieso wel wat mensen in en rondom Amsterdam, dus ik kijk het even aan. Zal vast wel goedkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hopelijk kom je via via dan wel een leuke kamer tegen.Al zullen evast heel veel studenten zo een kamer proberen te regelen.
Ja. Al ben ik het wel met dr eens. Alleen dan 99% i.p.v. 100% van de studenten.quote:
Tuurlijk. Duurt alleen nog wel even voordat het nieuwe jaar weer begint.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaa klopt ik weet het. Maarja ik ken sowieso wel wat mensen in en rondom Amsterdam, dus ik kijk het even aan. Zal vast wel goedkomen.
Dat klopt, misschien dat ik voor die tijd alsnog wat heb, maar dat denk ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk. Duurt alleen nog wel even voordat het nieuwe jaar weer begint.
Nee gij.quote:
Mij niet dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Al ben ik het wel met dr eens. Alleen dan 99% i.p.v. 100% van de studenten.
Moggel Rosmalen!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooodmorning Den Bosch!
WHY DO YOU KEEP REMINDING MEquote:
Was niet de bedoeling.quote:
Ik voel me geliefdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling.![]()
BIJDEHAND BOSSCHENAAAAAAAAR
Sowieso niet.quote:
Omdat jij voor me opkomtquote:
Moet niet hoor. Mag wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat jij voor me opkomt![]()
Waarom die? Moet ik me ellendig voelen?
Waarom zou ik dat willenquote:
Jij toont mij geen blijk van jouw liefdequote:
Ik heb beloofd later je rolator voor te duwen. En je as uit te strooien. Toont dat niet een beetje liefde?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij toont mij geen blijk van jouw liefde
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb beloofd later je rolator voor te duwen. En je as uit te strooien. Toont dat niet een beetje liefde?
Wil je geen kusje van me?quote:
FTSquote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
IK GROETTE JULLIE MAAR JULLIE HEBBEN HET WEER TE DRUK MET ELKAAR JA NATUURLIJK DOE MAAR ZO NEGEER MIJ MAAR IK LEEF WEER NA AL DIE JAREN EN DAN DIT :S :S:S
IK NEGEER JE NIET MAAR IK HEB HET DRUK EN KAN MAAR OP EEN BEPERKT AANTAL MENSEN REAGEREN WANT IK BEN BELANGRIJK WEETJEquote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
IK GROETTE JULLIE MAAR JULLIE HEBBEN HET WEER TE DRUK MET ELKAAR JA NATUURLIJK DOE MAAR ZO NEGEER MIJ MAAR IK LEEF WEER NA AL DIE JAREN EN DAN DIT :S :S:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wat spontaan.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
IK NEGEER JE NIET MAAR IK HEB HET DRUK EN KAN MAAR OP EEN BEPERKT AANTAL MENSEN REAGEREN WANT IK BEN BELANGRIJK WEETJEEn dat wil dan met mij op date. Je date vergeten kan echt niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Bagger in je doos, doosquote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer bijna een topic vol, stel baggersletjes van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |