Mij niet dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Al ben ik het wel met dr eens. Alleen dan 99% i.p.v. 100% van de studenten.
Moggel Rosmalen!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooodmorning Den Bosch!
WHY DO YOU KEEP REMINDING MEquote:
Was niet de bedoeling.quote:
Ik voel me geliefdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling.![]()
BIJDEHAND BOSSCHENAAAAAAAAR
Sowieso niet.quote:
Omdat jij voor me opkomtquote:
Moet niet hoor. Mag wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat jij voor me opkomt![]()
Waarom die? Moet ik me ellendig voelen?
Waarom zou ik dat willenquote:
Jij toont mij geen blijk van jouw liefdequote:
Ik heb beloofd later je rolator voor te duwen. En je as uit te strooien. Toont dat niet een beetje liefde?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij toont mij geen blijk van jouw liefde
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb beloofd later je rolator voor te duwen. En je as uit te strooien. Toont dat niet een beetje liefde?
Wil je geen kusje van me?quote:
FTSquote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
IK GROETTE JULLIE MAAR JULLIE HEBBEN HET WEER TE DRUK MET ELKAAR JA NATUURLIJK DOE MAAR ZO NEGEER MIJ MAAR IK LEEF WEER NA AL DIE JAREN EN DAN DIT :S :S:S
IK NEGEER JE NIET MAAR IK HEB HET DRUK EN KAN MAAR OP EEN BEPERKT AANTAL MENSEN REAGEREN WANT IK BEN BELANGRIJK WEETJEquote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef fairytalessuck het volgende:
IK GROETTE JULLIE MAAR JULLIE HEBBEN HET WEER TE DRUK MET ELKAAR JA NATUURLIJK DOE MAAR ZO NEGEER MIJ MAAR IK LEEF WEER NA AL DIE JAREN EN DAN DIT :S :S:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wat spontaan.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
IK NEGEER JE NIET MAAR IK HEB HET DRUK EN KAN MAAR OP EEN BEPERKT AANTAL MENSEN REAGEREN WANT IK BEN BELANGRIJK WEETJEEn dat wil dan met mij op date. Je date vergeten kan echt niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Bagger in je doos, doosquote:Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer bijna een topic vol, stel baggersletjes van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |