Jouw woord, omg. Da's hetzelfde als de 'ej Duitser geef me fiets trug kut' grap. Te oud om te claimen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mijn woord voor jongeheer stelen en gebruiken.
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergetenquote:
Niet huilen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergeten![]()
Voor jou ben ik blijkbaar echter niet meer dan een nummer
Kappen met janken, feutmans.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik zal onze tedere nachten nooit vergeten![]()
Voor jou ben ik blijkbaar echter niet meer dan een nummer
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de HvA.![]()
Welke opleiding ga je doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de HvA.![]()
Opnieuw rechten.quote:
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?quote:
Ja ik heb ook wel zin om naar Amsterdam te gaan.quote:
Feut? moet je horen wie het zegt, net student en nou al een grote bekquote:
Niet alle studenten natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij had toch een hekel aan studeren en alle studenten?
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alle studenten natuurlijk.
Logisch.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel zin om naar Amsterdam te gaan.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.
Ik blijf in het begin gewoon thuiswonen. Heb wel gekeken voor kamers, tijdje terug al, maar er is niks fatsoenlijks te vinden. Dus ik heb nu m'n hoop gevestigd op contacten die ik daar leg en die dan misschien iets weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Logisch.
Ga je nu serieus voor een kamer kijken?Heb het vannacht wel meegekregen maar misschien zijn de plannen gewijzigd.
Trololo.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Feut? moet je horen wie het zegt, net student en nou al een grote bek
Heul nie.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft dus gewoon een hekel aan jou, kk.
Dat was trouwens tuxxx he.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alle studenten natuurlijk.
Hopelijk kom je via via dan wel een leuke kamer tegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik blijf in het begin gewoon thuiswonen. Heb wel gekeken voor kamers, tijdje terug al, maar er is niks fatsoenlijks te vinden. Dus ik heb nu m'n hoop gevestigd op contacten die ik daar leg en die dan misschien iets weten.
Jaa klopt ik weet het. Maarja ik ken sowieso wel wat mensen in en rondom Amsterdam, dus ik kijk het even aan. Zal vast wel goedkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hopelijk kom je via via dan wel een leuke kamer tegen.Al zullen evast heel veel studenten zo een kamer proberen te regelen.
Ja. Al ben ik het wel met dr eens. Alleen dan 99% i.p.v. 100% van de studenten.quote:
Tuurlijk. Duurt alleen nog wel even voordat het nieuwe jaar weer begint.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaa klopt ik weet het. Maarja ik ken sowieso wel wat mensen in en rondom Amsterdam, dus ik kijk het even aan. Zal vast wel goedkomen.
Dat klopt, misschien dat ik voor die tijd alsnog wat heb, maar dat denk ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk. Duurt alleen nog wel even voordat het nieuwe jaar weer begint.
Nee gij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |