VU of uva?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
ja ik ga in september weer opnieuw rechten doen, ditmaal in Amsterdam.
En ja klopt, heb die eerste foto erbij gezet.
Eerst een jaar HvA, moet eerst m'n P hebben. Daarna UvA.quote:
Goeie plannen in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Eerst een jaar HvA, moet eerst m'n P hebben. Daarna UvA.
Klopt, nu hopen dat het dit keer wel lukt.quote:
Ga je nog ergens bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, nu hopen dat het dit keer wel lukt.
Waar zie jij mij voor aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga je nog ergens bij?
Het corps![]()
![]()
bijvoorbeeld?
ASCquote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga je nog ergens bij?
Het corps![]()
![]()
bijvoorbeeld?
Lekker jezelf omhoog neuken.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ASC
Lekker de rest van je studentenleven matras zijn als dame
Het was maar een grapje.quote:
Moggel. Hoe gaat het met jou/je oma's/je vader?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 07:14 schreef VulpesVulpes het volgende:
Damn ik ga niet eens de moeite doen dit bij te lezen op mijn mobiel, je kunt ook niet gaan slapen he
Goedemorgen iig allemaal, tijd voor een nieuwe drukke week..
1 oma nog druk doende in het ziekenhuis, die mag iig niet terug naar huis dus die ligt daar goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 06:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moggel. Hoe gaat het met jou/je oma's/je vader?
newbie.quote:
quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Niks voor jou dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuke reclame zeg in dit topic
[..]
Kan je'm zien?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuke reclame zeg in dit topic
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je'm zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
~Si vis amari, ama~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |