Dan heb ik feestje, dan die week erna. Gaan we onze relatie inluiden.quote:
Huh, wat?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar waren wel hyven en msn dan?
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heb ik feestje, dan die week erna. Gaan we onze relatie inluiden.
Wat is dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?
Je bedoelt al die dronken foto's die ik 5 minuten te laat verwijdert had.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Euhw.
Nou.
Omdat.
Hyves foto's.
Msn weet ik niet want daar zit ik nooit op eigenlijk.
Weet ik ook niet. Ik ga er heen, zie vanzelf wel wat het precies isquote:
Denk je dat dat de reden is dat dat stappen niet door is gegaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je bedoelt al die dronken foto's die ik 5 minuten te laat verwijdert had.
Je hebt vast wel een of andere vage omschrijving toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ik ga er heen, zie vanzelf wel wat het precies is
Nee. Maar het was wel voorschut.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Denk je dat dat de reden is dat dat stappen niet door is gegaan?
Zeeland.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?
Mwjah.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Maar het was wel voorschut.
Boeren/bier/slechte muziek/gezelligheid/etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een of andere vage omschrijving toch?
Alleen echte bazen wonen buiten zeeland!quote:
Klinkt wel leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Boeren/bier/slechte muziek/gezelligheid/etc.
Wel jammer. Jij hebt mij veel harder geprankt dan ik jou.quote:
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk.
Wanneer is dat dan? En met wie ga je daarheen?
Daar kan je een avond van zuipen man.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenToegang is wel 20 keiharde euro's
Jaja, onderschat dit meisje niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel jammer. Jij hebt mij veel harder geprankt dan ik jou.
Ik weet nu ook niks om terug te doen.
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 20 maart 2011 23:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daar kan je een avond van zuipen man.
Ik ga even wat googlen, lijkt me wel leuk en misschien krijg ik wel mensen mee. We hadden het er namelijk gisteren nog over dat we een keer met z'n allen ergens ver weg op stap moeten.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenToegang is wel 20 keiharde euro's
Man, het was onderhand al rond, die afspraak. En dan kom je met een of ander kutsmoesje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaja, onderschat dit meisje niet.
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van mequote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga even wat googlen, lijkt me wel leuk en misschien krijg ik wel mensen mee. We hadden het er namelijk gisteren nog over dat we een keer met z'n allen ergens ver weg op stap moeten.
Je kan beter een breezer kopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van me
Het was geen smoesje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Man, het was onderhand al rond, die afspraak. En dan kom je met een of ander kutsmoesje.
Maar wacht maar. Ooit kom ik je tegen in de kroeg en dan prank ik je keihard. Al duurt het 30 jaar.
20 euro is 30 bier.quote:
Ahw is je ego gekrenkt?quote:
Haha is goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van me
Kijk naar de pi.quote:
Had je het anders wel gedaan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het was geen smoesje.
Ik had echt diner van oma want 75 blabla die vrijdag.
Doe ik een were is waldo shirt aan, en dan moet jij mij zoeken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ga dus zaterdagquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Die zondag is wel vette line up. Partysquad, Vato Gonzalez.
Ja dat snap ik, ik zeg het alleen maar.quote:
Ja maar straks loop je een gratis biertje misquote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik zeg het alleen maar.
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar straks loop je een gratis biertje mis
Kans dat ik daadwerkelijk ga, acht ik klein. Want vriendengroep.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar straks loop je een gratis biertje mis
En dat.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.
Van mij is gegarandeerd 100% GHB-vrij!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.
Zegt onze Hedikluizenaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef kutkabouter het volgende:
Van de rest ook. Die lui daar in Zeeland weten niet eens wat GHB is.
Ooit drugs gebruikt?quote:
mmmmmmmmkayquote:
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.quote:
Nee. Ik wil nog een keer gaan blowen met maten maar dat zoek ik nooitquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.
Wats mis met ooit drugs gebruiken?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.
haha weet je zeker dat je geen 16 bent? :3quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ik wil nog een keer gaan blowen met maten maar dat zoek ik nooitKomt er nooit meer van denk ik
Ik ben 12 wat is 16?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha weet je zeker dat je geen 16 bent? :3
Loop gewoon naar de pistache toe en ga halen. Fuck je vrienden alleen met MP3 is 10x relaxter.quote:
Niks, ik heb het vaak zat gedaan. Maar het is gewoon iets dat ik niet achter BDH zou zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wats mis met ooit drugs gebruiken?
zo vroeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:01 schreef bijdehand het volgende:
Nouja, ik ga slapen. Morgen om kwart voor 6 op tentamen xD
Ja ik weet niet, ken hem niet zo goed dusja.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niks, ik heb het vaak zat gedaan. Maar het is gewoon iets dat ik niet achter BDH zou zoeken.
Ik heb hem ook al een jaar ofzo niet gezien, maar ik neem aan dat hij in een jaar niet zoveel verandert.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ken hem niet zo goed dusja.
Niet veel, ik weiger meer te doen dan hasj/wiet.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al een jaar ofzo niet gezien, maar ik neem aan dat hij in een jaar niet zoveel verandert.
Maar vertel. Waar heb jij allemaal aan gezeten.
Verstandig. Vergeet alleen de harddrugs drank niet he.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet veel, ik weiger meer te doen dan hasj/wiet.
Dus tot dusver alleen blowen, binnenkort misschien een keer spacecake maar verder raak ik het met geen vinger aan.
Dat valt bij mij niet onder drugs, maar onder eerste levensbehoeften.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Verstandig. Vergeet alleen de harddrugs drank niet he.Maargoed, daar doet iedereen aan mee.
Als ik op een onbewoond eiland zat en ik mocht kiezen tussen een biertje of een pakje sigaretten dan zou ik het anders wel weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat valt bij mij niet onder drugs, maar onder eerste levensbehoeften.
Ja dan zou ik voor sigaretten gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik op een onbewoond eiland zat en ik mocht kiezen tussen een biertje of een pakje sigaretten dan zou ik het anders wel weten.
Ja toch.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dan zou ik voor sigaretten gaan.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja toch.En dan elke week uitkijken naar dat ene peukje wat ik mezelf zou gunnen.
![]()
Wil je op kamers? Neem aan van wel he?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
ja ik ga in september weer opnieuw rechten doen, ditmaal in Amsterdam.
En ja klopt, heb die eerste foto erbij gezet.
Klopt. Je kan het aan augustus_thijs vragen. Die heeft in Amsterdam gewoond. Misschien kent hij nog wel mensen. Maar de beste periode is gewoon het begin van de zomervakantie. Als iedereen weg gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Ben al aan het kijken trouwens, maar schiet tot dusver niet heel erg op. Als ik daar op school zit krijg je toch meer contacten dus dan zal het allemaal ook wel sneller gaan.
DUWO is inderdaad prima, en die bezit eigenlijk het grootste deel van de studenten-huisvesting-markt(mn spelling is niet zo best op dit tijdstip) van amsterdam. Variërend van een flat op uilenstede(wat overigens dikke prima is met een supergroot balkon en eigen badkamer), tot studio's in het centrum en spotgoedkope containerwoningen bij amstel.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het aan augustus_thijs vragen. Die heeft in Amsterdam gewoond. Misschien kent hij nog wel mensen. Maar de beste periode is gewoon het begin van de zomervakantie. Als iedereen weg gaat.
http://www.duwo.nl/smartsite.dws?id=1537
Kijk daar maar eens. Dat is een studentenhuisvester. Alle huizen die zij bezitten, kan je relatief goedkoop wonen. Het zijn namelijk geen huisjesmelkers. Bovendien kan je dan ook een leuk huis vinden. Gewoon reageren op die advertenties en vooral gewoon even bellen en als die studenten denken dat je leuk bent dan mag ja langskomen.En dan gaan ze uit een groep kiezen wie de leukste is. Het is heel kut, het is gewoon een vleeskeuring, maar zo kom je uiteindelijk wel in een leuk huis dat bij je past.
VU of uva?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
ja ik ga in september weer opnieuw rechten doen, ditmaal in Amsterdam.
En ja klopt, heb die eerste foto erbij gezet.
Eerst een jaar HvA, moet eerst m'n P hebben. Daarna UvA.quote:
Goeie plannen in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Eerst een jaar HvA, moet eerst m'n P hebben. Daarna UvA.
Klopt, nu hopen dat het dit keer wel lukt.quote:
Ga je nog ergens bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, nu hopen dat het dit keer wel lukt.
Waar zie jij mij voor aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga je nog ergens bij?
Het corps![]()
![]()
bijvoorbeeld?
ASCquote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga je nog ergens bij?
Het corps![]()
![]()
bijvoorbeeld?
Lekker jezelf omhoog neuken.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ASC
Lekker de rest van je studentenleven matras zijn als dame
Het was maar een grapje.quote:
Moggel. Hoe gaat het met jou/je oma's/je vader?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 07:14 schreef VulpesVulpes het volgende:
Damn ik ga niet eens de moeite doen dit bij te lezen op mijn mobiel, je kunt ook niet gaan slapen he
Goedemorgen iig allemaal, tijd voor een nieuwe drukke week..
1 oma nog druk doende in het ziekenhuis, die mag iig niet terug naar huis dus die ligt daar goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 06:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moggel. Hoe gaat het met jou/je oma's/je vader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |