Dan heb ik feestje, dan die week erna. Gaan we onze relatie inluiden.quote:
Huh, wat?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar waren wel hyven en msn dan?
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heb ik feestje, dan die week erna. Gaan we onze relatie inluiden.
Wat is dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?
Je bedoelt al die dronken foto's die ik 5 minuten te laat verwijdert had.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef fairytalessuck het volgende:
Euhw.
Nou.
Omdat.
Hyves foto's.
Msn weet ik niet want daar zit ik nooit op eigenlijk.
Weet ik ook niet. Ik ga er heen, zie vanzelf wel wat het precies isquote:
Denk je dat dat de reden is dat dat stappen niet door is gegaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je bedoelt al die dronken foto's die ik 5 minuten te laat verwijdert had.
Je hebt vast wel een of andere vage omschrijving toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ik ga er heen, zie vanzelf wel wat het precies is
Nee. Maar het was wel voorschut.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Denk je dat dat de reden is dat dat stappen niet door is gegaan?
Zeeland.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je mee naar de Halvevastenfeesten in Zeeland dan?
Mwjah.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Maar het was wel voorschut.
Boeren/bier/slechte muziek/gezelligheid/etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een of andere vage omschrijving toch?
Alleen echte bazen wonen buiten zeeland!quote:
Klinkt wel leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Boeren/bier/slechte muziek/gezelligheid/etc.
Wel jammer. Jij hebt mij veel harder geprankt dan ik jou.quote:
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk.
Wanneer is dat dan? En met wie ga je daarheen?
Daar kan je een avond van zuipen man.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenToegang is wel 20 keiharde euro's
Jaja, onderschat dit meisje niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel jammer. Jij hebt mij veel harder geprankt dan ik jou.
Ik weet nu ook niks om terug te doen.
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 20 maart 2011 23:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daar kan je een avond van zuipen man.
Ik ga even wat googlen, lijkt me wel leuk en misschien krijg ik wel mensen mee. We hadden het er namelijk gisteren nog over dat we een keer met z'n allen ergens ver weg op stap moeten.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zaterdag 2 april. Ga met een klein groepje waarvan ik maar 1 iemand kenToegang is wel 20 keiharde euro's
Man, het was onderhand al rond, die afspraak. En dan kom je met een of ander kutsmoesje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaja, onderschat dit meisje niet.
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van mequote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga even wat googlen, lijkt me wel leuk en misschien krijg ik wel mensen mee. We hadden het er namelijk gisteren nog over dat we een keer met z'n allen ergens ver weg op stap moeten.
Je kan beter een breezer kopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |