Kijk maar in fotoboek, eerste foto is er een van.quote:
Mijn origine ligt in Schijndelquote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef VulpesVulpes het volgende:
Had ook gekund dat je gewoon wat wou weten van db.. je weet maar nooit he
je bent 16, wat weet jij.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
Plein is wat het was en daarom is het betreurenswaardig
Volgens mij had ik net het Elde College, in 2000.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef VulpesVulpes het volgende:
Schijndel?? lolz, uit de tijd van 't skinle of t elde?
Plein dat verpaupert is.quote:
Niet de stereotype Helmonderquote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kijk maar in fotoboek, eerste foto is er een van.
Mocht je willen.quote:
Is dat betreurenswaardig?quote:
Wel voor mijn beeldvorming. Voor jou is het positiefquote:
Zou voor jouw beeldvorming ook positief moeten zijn, dan weet je dat er ook nog normale Helmonders rondlopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel voor mijn beeldvorming. Voor jou is het positief
Inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, rare smaak heb je als je op stereotype helmonders valt
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zou voor jouw beeldvorming ook positief moeten zijn, dan weet je dat er ook nog normale Helmonders rondlopen.
Wat voor werk doe je dat er zoveel mensen met trainingspakken komen dat het raar is?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan er zulke coole grappen mee maken. Op het werk zeggen we altijd, als een klant in trainingspak komt, 'Daar komt er weer een aan in een Helmonds kostuum'
Kijk kijk, alleen is 2000 alweer te lang weg voor mijquote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij had ik net het Elde College, in 2000.
[..]
Plein dat verpaupert is.
Als er 1 iemand komt in die zooi dan is het al raar.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dat er zoveel mensen met trainingspakken komen dat het raar is?
Ik zou me ook schamen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik erger me daar ook mateloos aan. Echt. Als je hier door de stad loopt op een zaterdag, ik schaam me gewoon voor deze plaats met al die tokkies.
Ik ook. Al dat gegeneraliseer jegens studentenquote:
Mij ookquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Kijk kijk, alleen is 2000 alweer te lang weg voor mij
Ik woon gelukkig nog in een van de weinige niet-tokkie-wijken, dat scheelt.quote:
Oh, omdat in je zin " Altijd " stond, ging er van uit dat er op dagelijkse basis mensen in trainingspak kwamen. Vroeg me af welk werk je veel mensen in trainingspak krijgt en er dan toch raar van opkijkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als er 1 iemand komt in die zooi dan is het al raar.
Het is niet algemeen bekend dat Helmond ook een normaal gedeelte heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig nog in een van de weinige niet-tokkie-wijken, dat scheelt.
Jupz, aantal jaren nadat jij erop zatquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mij ook, de tijden van onschuld en naïviteit. Heb je er ook op gezeten dan?
Bij deze weet je het.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is niet algemeen bekend dat Helmond ook een normaal gedeelte heeft
Ik werk niet in een sportschool ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, omdat in je zin " Altijd " stond, ging er van uit dat er op dagelijkse basis mensen in trainingspak kwamen. Vroeg me af welk werk je veel mensen in trainingspak krijgt en er dan toch raar van opkijkt.
Of komt het werk verhaaltje uit het duimpje?
quote:
VMBO/Havo?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Jupz, aantal jaren nadat jij erop zat
Elke avond zul je langzaam van binnen sterven en jezelf in slaap huilen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik werk niet in een sportschool ofzo![]()
En als je me niet geloofd, tsja, ik zal er geen seconde om treuren
Ik verbreed je kennis en ik verbeter je beeld van Helmond.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn beeld van Helmond, wat doe je!
Dat doe ik al jaren.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Elke avond zul je langzaam van binnen sterven en jezelf in slaap huilen.
Dat mag nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik verbreed je kennis en ik verbeter je beeld van Helmond.
Ik bedoel het goed, ik probeer je op te voeden man. :squote:
Ik ben al opgevoedquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed, ik probeer je op te voeden man. :s
Niet goed genoeg, want dan had je dat geweten over Helmond.quote:
Door Dr. Cox jaquote:
Juist niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, want dan had je dat geweten over Helmond.
Hee hee hee. Doe eens lief tegen mij.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist niet.Helmond is publiek geheim
Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Gridlok het volgende:
Tactiek van meisjes plagen kusjes vragen?
Het werkt dus gewoon?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.
Nee want ik ben al veel langer verliefd op bdh dan vandaag.quote:
Ik beloof dat het binnen den bosch blijft.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nix.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik beloof dat het binnen den bosch blijft.
Ja hee, en ik dan. Ik verklaar hier mijn liefde en dan krijg je dit.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.
quote:
Daten?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja hee, en ik dan. Ik verklaar hier mijn liefde en dan krijg je dit.
Word dat nog steeds bij die manege gehouden?quote:
Yep, en is alweer groter gemaakt volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Word dat nog steeds bij die manege gehouden?
Kan ik me wat van voorstellen.quote:
Gewoon een kut tijd voor een festival, was het maar in hartje zomer ;_;quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan ik me wat van voorstellen.Wou vorig jaar gaan maar toen ik mensen met paraplu's, regenjassen en regenlaarzen zag lopen was het over.
Ik zou gaan, maar geen geld.quote:
Nee, je gebruikt me als rebound.quote:
Ja, het is een grote aidslijerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo hallo hallo het is de kerstman weer met een mooi pakje voor kk dit keer. Hij krijgt een mooi pakje pure kanker, gewoon, omdat ie toch al genoeg aids had.
Ik zit tegenwoordig om 3 uur 's nachts niet meer achter laptop, moet iedere dag werken om half 9 man.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef kutkabouter het volgende:
FTS, ik ben blij dat je terug bent.En nu niet meer weggaan he.
Ik mis die 3 uur 's-nachts gesprekken met jou.
BDH is een leugenaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig om 3 uur 's nachts niet meer achter laptop, moet iedere dag werken om half 9 man.
Maar leuk dat je me gemist hebt, bijdehand kon ook al niet zonder me.
BDH is playertje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
BDH is een leugenaar.
Ik zit dus nog wel tot 3 uur 's-nachts te studeren soms tegenwoordig, en dan is het wel chill om een mattie te hebben die nog fokt.Moet je 7 dagen per week werken?
Jij was verliefd op mij!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig om 3 uur 's nachts niet meer achter laptop, moet iedere dag werken om half 9 man.
Maar leuk dat je me gemist hebt, bijdehand kon ook al niet zonder me.
Dat is goed genoeg, gaan we hier op vrijdag chillen als ik moet studeren en een nacht moet doorhalen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
BDH is playertje.
Ehm nee 5 dagen in de week, alleen op vrijdag ben ik hier nog wel laat en op zaterdag na 4 uur een keer.
Klopt, maar jij zei: Je leeft nogquote:
Ik ben geen gezelschapsdame.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is goed genoeg, gaan we hier op vrijdag chillen als ik moet studeren en een nacht moet doorhalen.
Ik was ook blij ja! Jij niet zekerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, maar jij zei: Je leeft nog![]()
Dus dan ben je blij.
quote:
Wel, ik had je best gemist.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was ook blij ja! Jij niet zeker
Maar eerst wel willen stappen he.quote:
Was grapje heb jou kk hard gedisst.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar eerst wel willen stappen he.
Daten?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was grapje heb jou kk hard gedisst.
Ik wist het.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Was grapje heb jou kk hard gedisst.
quote:
quote:
Ik wil wel maar ik vind het niet leuk dat je alleen wilt nu Barrie je niet meer moet.quote:
Ik betaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik vind het niet leuk dat je alleen wilt nu Barrie je niet meer moet.![]()
Ik betaal meer. Ik wed dat jij geen 30000 op je rekening hebt.quote:
Ok wanneer gaan we daten?quote:
Ik wil apologies.quote:
Ik wil zoveel dingen die ik niet krijg.quote:
Zaterdag?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil zoveel dingen die ik niet krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |