Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Gridlok het volgende:
Tactiek van meisjes plagen kusjes vragen?
Het werkt dus gewoon?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.
Nee want ik ben al veel langer verliefd op bdh dan vandaag.quote:
Ik beloof dat het binnen den bosch blijft.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is neppe haat, ik wil niet dat hij weet dat ik stiekem verliefd op hem ben. Dus niet doorvertellen.
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nix.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik beloof dat het binnen den bosch blijft.
Ja hee, en ik dan. Ik verklaar hier mijn liefde en dan krijg je dit.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al een (geheime) relatie met Barrie. Niet doorvertellen he, mocht eigenlijk nix zeggen.
quote:
Daten?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Ja hee, en ik dan. Ik verklaar hier mijn liefde en dan krijg je dit.
Word dat nog steeds bij die manege gehouden?quote:
Yep, en is alweer groter gemaakt volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Word dat nog steeds bij die manege gehouden?
Kan ik me wat van voorstellen.quote:
Gewoon een kut tijd voor een festival, was het maar in hartje zomer ;_;quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan ik me wat van voorstellen.Wou vorig jaar gaan maar toen ik mensen met paraplu's, regenjassen en regenlaarzen zag lopen was het over.
Ik zou gaan, maar geen geld.quote:
Nee, je gebruikt me als rebound.quote:
Ja, het is een grote aidslijerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef kutkabouter het volgende:
Hallo hallo hallo het is de kerstman weer met een mooi pakje voor kk dit keer. Hij krijgt een mooi pakje pure kanker, gewoon, omdat ie toch al genoeg aids had.
Ik zit tegenwoordig om 3 uur 's nachts niet meer achter laptop, moet iedere dag werken om half 9 man.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef kutkabouter het volgende:
FTS, ik ben blij dat je terug bent.En nu niet meer weggaan he.
Ik mis die 3 uur 's-nachts gesprekken met jou.
BDH is een leugenaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig om 3 uur 's nachts niet meer achter laptop, moet iedere dag werken om half 9 man.
Maar leuk dat je me gemist hebt, bijdehand kon ook al niet zonder me.
BDH is playertje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
BDH is een leugenaar.
Ik zit dus nog wel tot 3 uur 's-nachts te studeren soms tegenwoordig, en dan is het wel chill om een mattie te hebben die nog fokt.Moet je 7 dagen per week werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |