Ik zou me ook schamen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik erger me daar ook mateloos aan. Echt. Als je hier door de stad loopt op een zaterdag, ik schaam me gewoon voor deze plaats met al die tokkies.
Ik ook. Al dat gegeneraliseer jegens studentenquote:
Mij ookquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Kijk kijk, alleen is 2000 alweer te lang weg voor mij
Ik woon gelukkig nog in een van de weinige niet-tokkie-wijken, dat scheelt.quote:
Oh, omdat in je zin " Altijd " stond, ging er van uit dat er op dagelijkse basis mensen in trainingspak kwamen. Vroeg me af welk werk je veel mensen in trainingspak krijgt en er dan toch raar van opkijkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als er 1 iemand komt in die zooi dan is het al raar.
Het is niet algemeen bekend dat Helmond ook een normaal gedeelte heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig nog in een van de weinige niet-tokkie-wijken, dat scheelt.
Jupz, aantal jaren nadat jij erop zatquote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mij ook, de tijden van onschuld en naïviteit. Heb je er ook op gezeten dan?
Bij deze weet je het.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is niet algemeen bekend dat Helmond ook een normaal gedeelte heeft
Ik werk niet in een sportschool ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, omdat in je zin " Altijd " stond, ging er van uit dat er op dagelijkse basis mensen in trainingspak kwamen. Vroeg me af welk werk je veel mensen in trainingspak krijgt en er dan toch raar van opkijkt.
Of komt het werk verhaaltje uit het duimpje?
quote:
VMBO/Havo?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Jupz, aantal jaren nadat jij erop zat
Elke avond zul je langzaam van binnen sterven en jezelf in slaap huilen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik werk niet in een sportschool ofzo![]()
En als je me niet geloofd, tsja, ik zal er geen seconde om treuren
Ik verbreed je kennis en ik verbeter je beeld van Helmond.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn beeld van Helmond, wat doe je!
Dat doe ik al jaren.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Elke avond zul je langzaam van binnen sterven en jezelf in slaap huilen.
Dat mag nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik verbreed je kennis en ik verbeter je beeld van Helmond.
Ik bedoel het goed, ik probeer je op te voeden man. :squote:
Ik ben al opgevoedquote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed, ik probeer je op te voeden man. :s
Niet goed genoeg, want dan had je dat geweten over Helmond.quote:
Door Dr. Cox jaquote:
Juist niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, want dan had je dat geweten over Helmond.
Hee hee hee. Doe eens lief tegen mij.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist niet.Helmond is publiek geheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |