Niks, ik heb het vaak zat gedaan. Maar het is gewoon iets dat ik niet achter BDH zou zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wats mis met ooit drugs gebruiken?
zo vroeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:01 schreef bijdehand het volgende:
Nouja, ik ga slapen. Morgen om kwart voor 6 op tentamen xD
Ja ik weet niet, ken hem niet zo goed dusja.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niks, ik heb het vaak zat gedaan. Maar het is gewoon iets dat ik niet achter BDH zou zoeken.
Ik heb hem ook al een jaar ofzo niet gezien, maar ik neem aan dat hij in een jaar niet zoveel verandert.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ken hem niet zo goed dusja.
Niet veel, ik weiger meer te doen dan hasj/wiet.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al een jaar ofzo niet gezien, maar ik neem aan dat hij in een jaar niet zoveel verandert.
Maar vertel. Waar heb jij allemaal aan gezeten.
Verstandig. Vergeet alleen de harddrugs drank niet he.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Niet veel, ik weiger meer te doen dan hasj/wiet.
Dus tot dusver alleen blowen, binnenkort misschien een keer spacecake maar verder raak ik het met geen vinger aan.
Dat valt bij mij niet onder drugs, maar onder eerste levensbehoeften.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Verstandig. Vergeet alleen de harddrugs drank niet he.Maargoed, daar doet iedereen aan mee.
Als ik op een onbewoond eiland zat en ik mocht kiezen tussen een biertje of een pakje sigaretten dan zou ik het anders wel weten.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat valt bij mij niet onder drugs, maar onder eerste levensbehoeften.
Ja dan zou ik voor sigaretten gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik op een onbewoond eiland zat en ik mocht kiezen tussen een biertje of een pakje sigaretten dan zou ik het anders wel weten.
Ja toch.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dan zou ik voor sigaretten gaan.
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja toch.En dan elke week uitkijken naar dat ene peukje wat ik mezelf zou gunnen.
![]()
Wil je op kamers? Neem aan van wel he?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
ja ik ga in september weer opnieuw rechten doen, ditmaal in Amsterdam.
En ja klopt, heb die eerste foto erbij gezet.
Klopt. Je kan het aan augustus_thijs vragen. Die heeft in Amsterdam gewoond. Misschien kent hij nog wel mensen. Maar de beste periode is gewoon het begin van de zomervakantie. Als iedereen weg gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Ben al aan het kijken trouwens, maar schiet tot dusver niet heel erg op. Als ik daar op school zit krijg je toch meer contacten dus dan zal het allemaal ook wel sneller gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |