Het was geen smoesje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Man, het was onderhand al rond, die afspraak. En dan kom je met een of ander kutsmoesje.
Maar wacht maar. Ooit kom ik je tegen in de kroeg en dan prank ik je keihard. Al duurt het 30 jaar.
20 euro is 30 bier.quote:
Ahw is je ego gekrenkt?quote:
Haha is goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht je gaan, dan krijg je een biertje van me
Kijk naar de pi.quote:
Had je het anders wel gedaan dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het was geen smoesje.
Ik had echt diner van oma want 75 blabla die vrijdag.
Doe ik een were is waldo shirt aan, en dan moet jij mij zoeken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ga dus zaterdagquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef fairytalessuck het volgende:
Die zondag is wel vette line up. Partysquad, Vato Gonzalez.
Ja dat snap ik, ik zeg het alleen maar.quote:
Ja maar straks loop je een gratis biertje misquote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik zeg het alleen maar.
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar straks loop je een gratis biertje mis
Kans dat ik daadwerkelijk ga, acht ik klein. Want vriendengroep.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar straks loop je een gratis biertje mis
En dat.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.
Van mij is gegarandeerd 100% GHB-vrij!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze die niet krijgt van elke boer die ze lief aankijkt.
Zegt onze Hedikluizenaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef kutkabouter het volgende:
Van de rest ook. Die lui daar in Zeeland weten niet eens wat GHB is.
Ooit drugs gebruikt?quote:
mmmmmmmmkayquote:
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.quote:
Nee. Ik wil nog een keer gaan blowen met maten maar dat zoek ik nooitquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.
Wats mis met ooit drugs gebruiken?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof je dat gedaan hebt.
haha weet je zeker dat je geen 16 bent? :3quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ik wil nog een keer gaan blowen met maten maar dat zoek ik nooitKomt er nooit meer van denk ik
Ik ben 12 wat is 16?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha weet je zeker dat je geen 16 bent? :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |