DUWO is inderdaad prima, en die bezit eigenlijk het grootste deel van de studenten-huisvesting-markt(mn spelling is niet zo best op dit tijdstip) van amsterdam. Variërend van een flat op uilenstede(wat overigens dikke prima is met een supergroot balkon en eigen badkamer), tot studio's in het centrum en spotgoedkope containerwoningen bij amstel.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt. Je kan het aan augustus_thijs vragen. Die heeft in Amsterdam gewoond. Misschien kent hij nog wel mensen. Maar de beste periode is gewoon het begin van de zomervakantie. Als iedereen weg gaat.
http://www.duwo.nl/smartsite.dws?id=1537
Kijk daar maar eens. Dat is een studentenhuisvester. Alle huizen die zij bezitten, kan je relatief goedkoop wonen. Het zijn namelijk geen huisjesmelkers. Bovendien kan je dan ook een leuk huis vinden. Gewoon reageren op die advertenties en vooral gewoon even bellen en als die studenten denken dat je leuk bent dan mag ja langskomen.En dan gaan ze uit een groep kiezen wie de leukste is. Het is heel kut, het is gewoon een vleeskeuring, maar zo kom je uiteindelijk wel in een leuk huis dat bij je past.
VU of uva?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef fairytalessuck het volgende:
ja ik ga in september weer opnieuw rechten doen, ditmaal in Amsterdam.
En ja klopt, heb die eerste foto erbij gezet.
Eerst een jaar HvA, moet eerst m'n P hebben. Daarna UvA.quote:
Goeie plannen in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Eerst een jaar HvA, moet eerst m'n P hebben. Daarna UvA.
Klopt, nu hopen dat het dit keer wel lukt.quote:
Ga je nog ergens bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, nu hopen dat het dit keer wel lukt.
Waar zie jij mij voor aan?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga je nog ergens bij?
Het corps![]()
![]()
bijvoorbeeld?
ASCquote:Op maandag 21 maart 2011 01:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ga je nog ergens bij?
Het corps![]()
![]()
bijvoorbeeld?
Lekker jezelf omhoog neuken.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ASC
Lekker de rest van je studentenleven matras zijn als dame
Het was maar een grapje.quote:
Moggel. Hoe gaat het met jou/je oma's/je vader?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 07:14 schreef VulpesVulpes het volgende:
Damn ik ga niet eens de moeite doen dit bij te lezen op mijn mobiel, je kunt ook niet gaan slapen he
Goedemorgen iig allemaal, tijd voor een nieuwe drukke week..
1 oma nog druk doende in het ziekenhuis, die mag iig niet terug naar huis dus die ligt daar goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 06:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moggel. Hoe gaat het met jou/je oma's/je vader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |