Richard schildpad.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, maar anders denkt ie dat hij Richard de Tweede isEn dat mag niet
Je doet maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Tevens kan ik nu een heel flauw grapje maken, maar ik zal het laten.
Die haat van hem naar mij toe. De lach van Baltusse. Heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Richard schildpad.Dat filmpje toen.
Lezen kan wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, want ik kon een week niet op het forum.
Nee, ik had permban in eerste instantie.quote:
uitloggen, dan kan je wel lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik had permban eigenlijk.
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik had permban in eerste instantie.
Yvonne te vaak gebasht waardoor ze dacht dat ik een kloon was, toen moest ik in de kliko. Na 58 mailtjes over en weer waarin zij niet kon bewijzen dat ik een kloon was en ik wél kon laten zien dat ik er geen was, heeft ze die ban omgezet naar een weekban.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
uitloggen, dan kan je wel lezenwat heb je eik gedaan
Zo PM naar Yvonne gestuurd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".
Klopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Yvonne is ook gewoon een jankerd en ze misbruikt haar "macht".
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die haat van hem naar mij toe. De lach van Baltusse. Heerlijk
Omgquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yvonne te vaak gebasht waardoor ze dacht dat ik een kloon was, toen moest ik in de kliko. Na 58 mailtjes over en weer waarin zij niet kon bewijzen dat ik een kloon was en ik wél kon laten zien dat ik er geen was, heeft ze die ban omgezet naar een weekban.
Ach je kan zeggen wat je wil maar dat was de beste wraakactie die iemand mij ooit heeft geleverd!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Toen we een tijdje heel veel zaten te kaarten in de pauze en hij niet mee mocht doen.
En dat hij toen op een gegeven moment met Menita ging vozen in ons volle gezicht.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil maar dat was de beste wraakactie die iemand mij ooit heeft geleverd!
Heb hem ooit pinda's gegeven waarvan Erik Eran en ik de chola er van af hadden gesabbeld
Ik heb ooit naast hem in de trein gezeten, en de krant hield ik zo dat hij m'n gezicht niet kon zien. Hij heeft me niet herkend.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb hem met carnaval gezien trouwens he.
Hij wilde met me komen praten.
Ik ben gewoon straal doorgelopen.
Die foto van hem met die surfplank, dat je het verschil niet kon zien tussen hem en die plankquote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef kutkabouter het volgende:
Wat een karikatuur is dat ook.Ik zou bijna een foto hier posten zodat de dames ook weten waar we het over hebben maar dat doe ik ze niet aan.
Hou op. Ik hou het niet meer.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die foto van hem met die surfplank, dat je het verschil niet kon zien tussen hem en die plank
Heb je nou in je broek geplast jongen.quote:
quote:
Nee, mijn staalharde buikspieren begonnen pijn te doen van het lachen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je nou in je broek geplast jongen.
Jij hebt überhaupt geen spieren.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, mijn staalharde buikspieren begonnen pijn te doen van het lachen.
Jawel. In een potje.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt überhaupt geen spieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |