Jouw bagger?quote:
Mijn mini me legerquote:
Yeah jeweettog deze shizzle is tantoe lauw.quote:
Aightt kijk ons nu het donker is nog steeds shinennnquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Yeah jeweettog deze shizzle is tantoe lauw.
Deed ik al voordat ik op invoeren druktequote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Kijk bijdehand snel de OP aanpassen.
quote:
Awhquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deed ik al voordat ik op invoeren drukte
Vooral ST is goed gelukt. Ik verander anders, maar blijf dicht bij de waarheidquote:
Beetje maar.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Damn wat gaat dat ook hard met dit topic
Omg zie dat nu pas.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral ST is goed gelukt. Ik verander anders, maar blijf dicht bij de waarheid
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aightt kijk ons nu het donker is nog steeds shinennn
A topic a day keeps the doctor away!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ik ga altijd hardquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Carrìere maken, totdat de bom valt.quote:
Vanaf donderdag mag ik weer, als m'n antibiotica op is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wrm heb jij antibiotica? Doen de wonden van die cosmetische ingreep nog steeds pijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vanaf donderdag mag ik weer, als m'n antibiotica op is.
Maar hij is nu wel officieel een man!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wrm heb jij antibiotica? Doen de wonden van die cosmetische ingreep nog steeds pijn?
Ahw wat zal ie blij zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar hij is nu wel officieel een man!
Kutzooi nu heb ik al die liedjes weer in mn kop.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Carrìere maken, totdat de bom valt.
Werken aan je toekomst, totdat de bom valt.
Ik ren door m'n agenda, totdat de bom valt.
Heilig in het ziekenfonds, totdat de bom valt.
Een blauwtjequote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef kutkabouter het volgende:
Nee, ik heb met carnaval wat opgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |