wtf lul je nou? Zit jij er nog bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrijdagavond is het anders goed zuipen hoor
Ja. Wist je dat niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf lul je nou? Zit jij er nog bij?
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Wist je dat niet?![]()
Ga btw even een dutje doen. Morgen werken
Ik shine zo hard dat je er blind van wordt.quote:
No fucking way.quote:
Je weet niet half hoe hard ik shine man. Helaas voor jou zul je het ook nooit weten.quote:
Ik had het al niet meer over shinen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe hard ik shine man. Helaas voor jou zul je het ook nooit weten.
Tevens, trusten FE
Nee jij hebt het weer over alcohol, alcoholist ah pftoe.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had het al niet meer over shinen.
quote:
quote:
tfoe, wollah ik breek jou kkhhofdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee jij hebt het weer over alcohol, alcoholist ah pftoe.
Trap ze eruit dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef Frankii het volgende:
Mijn nieuwe huisgenoot is homo.
Elke zaterdagavond/nacht na het uitgaan een huis vol homo's![]()
ik wou zeggen dat ik dan jouw reputatie breek. Maar om die te kunnen breken moet jij die wel een hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tfoe, wollah ik breek jou kkhhofd
Nee, dat is niet aardig.
Nee, hij had een lekkere chick bij zich waar ik mee wakker werd.quote:
pics or GTFO. Van die chick dan he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee, hij had een lekkere chick bij zich waar ik mee wakker werd.
Er lagen wel in eens twee kerels op mijn bank.
Alsof ik die niet heb. Niet dat die goed is of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:15 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ik wou zeggen dat ik dan jouw reputatie breek. Maar om die te kunnen breken moet jij die wel een hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |