abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94498257
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

pc gaming. :')
PC > Console
Betere graphics en gameplay > gemak
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94498343
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

PC > Console
Ligt eraan voor wat, vind mijn xbox vanuit de bank toch heel wat relaxter gamen dan op m'n bureaustoel.
Neemt niet weg dat ik een nieuwe game pc ga kopen voor Knights of the Old Republic, Diablo 3 en Heroes of Might & Magic VI :)

en mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94498357
Meurgeuhh
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_94498376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ligt eraan voor wat, vind mijn xbox vanuit de bank toch heel wat relaxter gamen dan op m'n bureaustoel.
Neemt niet weg dat ik een nieuwe game pc ga kopen voor Knights of the Old Republic, Diablo 3 en Heroes of Might & Magic VI :)

en mogge!
Ik vind dat ook wel fijner, maar op de pc is het gamen weer veel beter qua besturen en graphics enzo. Xbox 360 heb ik alleen voor vechtspellen enzo :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94498402
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind dat ook wel fijner, maar op de pc is het gamen weer veel beter qua besturen en graphics enzo. Xbox 360 heb ik alleen voor vechtspellen enzo :P
Ah die speel ik niet (en ook geen FPS-en) zit toch meer in de RPG hoek...
Daarbij moest ik nu kiezen tussen een 15" laptop of de xbox met 37" flatscreen en dan weet ik het ook wel :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94498410
Goeiemorgen vroege vogels ;)

Zo maar eens richting de trein.. vandaag toets met 240 stellingen...
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_94498417
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:

Veel succes! ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_94498464
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:

Omfg succes :')
pi_94498467
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah die speel ik niet (en ook geen FPS-en) zit toch meer in de RPG hoek...
Daarbij moest ik nu kiezen tussen een 15" laptop of de xbox met 37" flatscreen en dan weet ik het ook wel :')
RPG is ook steeds meer mijn favoriet eigenlijk. Kijk heel erg uit naar Skyrim, wil er zelf een nieuwe pc voor kopen, incl HDMI en HD-scherm :D
pi_94498508
Dankje, zal ik nodig hebben ;)
pi_94498598
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:

Succes!

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

RPG is ook steeds meer mijn favoriet eigenlijk. Kijk heel erg uit naar Skyrim, wil er zelf een nieuwe pc voor kopen, incl HDMI en HD-scherm :D
Heb een mooi 24" LCD scherm op het oog, voor de rest wordt het SSD drives en een brute videokaart (kreng is gewoon 25% van de prijs).
pi_94498654
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Succes!

[..]

Heb een mooi 24" LCD scherm op het oog, voor de rest wordt het SSD drives en een brute videokaart (kreng is gewoon 25% van de prijs).
Ja, videokaarten zijn duur, maar ze dalen ook redelijk snel in prijs. Daarom stel ik de aankoop zo ver mogelijk uit ;)
pi_94498681
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, videokaarten zijn duur, maar ze dalen ook redelijk snel in prijs. Daarom stel ik de aankoop zo ver mogelijk uit ;)
Ik doe het anders, ik stel een budget vast en kijk over een aantal maanden wat ik daarvoor kan kopen... aangezien het toch redelijk rap daalt heb ik tegen die tijd een brutere kaart voor hetzelfde geld.
Enige waar ik dat niet bij doe is het scherm, die hoeft niet groter en beter dan degene die ik nu op het oog heb :)
pi_94498724
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik doe het anders, ik stel een budget vast en kijk over een aantal maanden wat ik daarvoor kan kopen... aangezien het toch redelijk rap daalt heb ik tegen die tijd een brutere kaart voor hetzelfde geld.
Enige waar ik dat niet bij doe is het scherm, die hoeft niet groter en beter dan degene die ik nu op het oog heb :)
Ik stel geen budget vast, maar kijk nu welke kaart ik wil en die koop ik over een paar maanden.
Schermen dalen ook niet snel in prijs en voor een pc is 25 inch meer dan genoeg toch? Alleen HD is tegenwoordig wel belangrijk :P
pi_94498856
ik zit 40cm van m'n scherm af dus groter dan 24" hoef ik echt niet :D
En schermen dalen idd niet veel meer, alhoewel de LCD's nog wel wat doen aangezien de productiemethodes beter worden (zag je in het begin ook met de TFT schermen... heb in 2000 nog 14" TFT schermen van HP moeten bestellen in Amerika voor 16.000 gulden / stuk :') (voor m'n werk gelukkig))
pi_94498884
Wat zijn jullie eigenlijk serieus technisvh bezig vanochtend ;)
pi_94498909
Normaal doe ik dat met m'n collegae maar zit nu thuis te werken... dus moet wat :P
pi_94498977
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:
ik zit 40cm van m'n scherm af dus groter dan 24" hoef ik echt niet :D
En schermen dalen idd niet veel meer, alhoewel de LCD's nog wel wat doen aangezien de productiemethodes beter worden (zag je in het begin ook met de TFT schermen... heb in 2000 nog 14" TFT schermen van HP moeten bestellen in Amerika voor 16.000 gulden / stuk :') (voor m'n werk gelukkig))
Zit er ook niet meer dan een halve meter vanaf. En schermen worden ook teringlelijk met al die lichtjes enzo, moet haast moeite doen voor een normale. Eerst had ik een scherm met usb-aansluitingen, da's wel superhandig! :D
pi_94499347
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zit er ook niet meer dan een halve meter vanaf. En schermen worden ook teringlelijk met al die lichtjes enzo, moet haast moeite doen voor een normale. Eerst had ik een scherm met usb-aansluitingen, da's wel superhandig! :D
Vind vooral al die hoogglans meuk super-irritant... stoort me al mateloos aan m'n tv dat ik direct na het swifferen alweer stof erop zie liggen :')
pi_94499576
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vind vooral al die hoogglans meuk super-irritant... stoort me al mateloos aan m'n tv dat ik direct na het swifferen alweer stof erop zie liggen :')
Ja, idd. Liefst een zwarte matte lijst eromheen :P
pi_94500199
moggel!

succes vulpes!
~Si vis amari, ama~
pi_94500221
He, zijn we technisch bezig?

Ik ga ook weer mn computer versleutelen, is wel weer eens nodig na een paar jaar.
Alleen zo rijk ben ik dan weer niet :')
Dus het zal een budgetupgrade worden :P
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94500264
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

PC > Console
Nou ik vind het anders ook wel lekker om gewoon mn console op te starten hoor.
Verschilt beetje per game.

FPS of vechtspellen speel ik op de x360. Speelt prima weg achter mn hd-tv. Net fallout uitgespeeld en AC:brotherhood was ook heerlijk.

Maar strategie e.d. is op een PC veel beter te doen. Moet nu shogun 2 hebben, maar dat trekt mn pc alleen minimum specs. Dat werkt dus niet natuurlijk -O-
pi_94500278
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:08 schreef Ceased2Be het volgende:
, Diablo 3 en
Ergens in 2020 ofzo? :9
pi_94500890
Settlers 4 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_94501136

Ach, weinig verslaat de echt verslavende spelletjes van vroeger :P

*Could patients please not die int he corridor please*
pi_94501236
Vroeger duurde een singleplayer game ook nog LANG!
pi_94501281
True point :Y
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:47:45 #279
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94502623
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Nou ik vind het anders ook wel lekker om gewoon mn console op te starten hoor.
Verschilt beetje per game.

FPS of vechtspellen speel ik op de x360. Speelt prima weg achter mn hd-tv. Net fallout uitgespeeld en AC:brotherhood was ook heerlijk.

Maar strategie e.d. is op een PC veel beter te doen. Moet nu shogun 2 hebben, maar dat trekt mn pc alleen minimum specs. Dat werkt dus niet natuurlijk -O-
Toch wel lekker, zo'n TU delft laptop. Ik hoef er alleen een betere videokaart in te gooien en dan kan ik shogun alles maximaal draaien. :Y)
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:04:02 #280
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94503112
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Toch wel lekker, zo'n TU delft laptop. Ik hoef er alleen een betere videokaart in te gooien en dan kan ik shogun alles maximaal draaien. :Y)
_O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94503376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

_O-
Eens. Tu Delft ;(
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:16:14 #282
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94503592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eens. Tu Delft ;(
Haten = verlaten. :6
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94503765
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:16 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Haten = verlaten. :6
Ik verlaat Delft wel. NoProblemo
pi_94505191
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Ja laptop videokaarten zijn zo makkelijk te vervangen tegenwoordig... eitje.
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:01:58 #285
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94505287
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja laptop videokaarten zijn zo makkelijk te vervangen tegenwoordig... eitje.
Dat kan ik op kosten van de TU laten doen. Ik hoef alleen de videokaart zelf te kopen.
pi_94505427
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Dat kan ik op kosten van de TU laten doen. Ik hoef alleen de videokaart zelf te kopen.
Sta er vooral van te kijken dat het kan... 99% van de laptops gaat het namelijk niet bij.
Wat heb je gekregen?
pi_94505542
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Oh da's wel übervet. Wel voor sparen dat je een ultrading hebt he :D :D :D
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:14:34 #288
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94505723
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Sta er vooral van te kijken dat het kan... 99% van de laptops gaat het namelijk niet bij.
Wat heb je gekregen?
Kan me er ook niks bij voorstellen, maargoed.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:20:44 #289
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94505944
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat heb je gekregen?
hp elitebook blablabla zoveel. :') Ik weet de lettertjes en cijfertjes even niet maar in ieder geval op de videokaart na het beste van het beste van alles in verband met ingewikkelde 3d programmeer kutzooi.
pi_94506031
Beta nerd :9
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:25:00 #291
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94506085
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

hp elitebook blablabla zoveel. :') Ik weet de lettertjes en cijfertjes even niet maar in ieder geval op de videokaart na het beste van het beste van alles in verband met ingewikkelde 3d programmeer kutzooi.
Klinkt echt heel duidelijk man. :')
pi_94506802
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

correctie: het beste van het beste in de week dat je hem kocht ;-)

Een paar types van die Elitebooks heeft naast de onboard Intel kaart ook de mogelijkheid om er een ATI HD Radeon naast te prikken.
Verwacht daar overigens niet dezelfde performance van als van eenzelfde type ATI in een desktop-pc.
Nog afgezien van het feit dat nagenoeg elke HP laptop tegenwoordig problemen heeft met warmte-afvoer en zeker als zo'n videokaart op volle toeren draait tijdens het gamen.
pi_94506855
Gamen op een laptop vind ik sowieso niks
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:04:18 #294
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94507500
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

correctie: het beste van het beste in de week dat je hem kocht ;-)

Een paar types van die Elitebooks heeft naast de onboard Intel kaart ook de mogelijkheid om er een ATI HD Radeon naast te prikken.
Verwacht daar overigens niet dezelfde performance van als van eenzelfde type ATI in een desktop-pc.
Nog afgezien van het feit dat nagenoeg elke HP laptop tegenwoordig problemen heeft met warmte-afvoer en zeker als zo'n videokaart op volle toeren draait tijdens het gamen.
Ja die warmte is af en toe echt insane als ik druk aan het 3d modelleren ben en dan draait ie op maximaal 50 procent, als ik een hele grote assembly aan het bouwen ben bijvoorbeeld. :9

En inderdaad, er is nu vast alweer wat beters maar het is pas een half jaar oud dus dat zit nog wel snor.

Er zit bijvoorbeeld een intel i7 vPro quadcore nog wat in.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gamen op een laptop pc vind ik sowieso niks
Het is dat sommige spellen pc exclusive zijn.
pi_94507740
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Ja die warmte is af en toe echt insane als ik druk aan het 3d modelleren ben en dan draait ie op maximaal 50 procent, als ik een hele grote assembly aan het bouwen ben bijvoorbeeld. :9

En inderdaad, er is nu vast alweer wat beters maar het is pas een half jaar oud dus dat zit nog wel snor.

Er zit bijvoorbeeld een intel i7 vPro quadcore nog wat in.

[..]

Ken het ja... neefje van me die ook werktuigbouwkunde doet heeft een HP Pavillion DV7, dat ding zijn GPU is al overleden door de 'zware' bewerkingen... puur omdat ie de hitte niet kwijt kon.
Zit je dan met je laptop van ¤700,- :')
pi_94509298
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gamen op een laptop vind ik sowieso niks
Idd. Je krijgt er wel warme ballen van als ie op je schoot ligt ;(
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:01:25 #297
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94509527
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ken het ja... neefje van me die ook werktuigbouwkunde doet heeft een HP Pavillion DV7, dat ding zijn GPU is al overleden door de 'zware' bewerkingen... puur omdat ie de hitte niet kwijt kon.
Zit je dan met je laptop van ¤700,- :')
1200 in mijn geval. :') En dat is alleen voor ons. Als je dat ding als particulier wil kopen ben je geloof ik nog dik 900 euro meer kwijt ofzo. :') Maar ik denk dat mijn versie op zich wel goed zit met de warmte, want hij voert het echt goed af. Ik had een keer een pak melk een tijdje naast de afvoer laten staan, dat was een beetje jammer achteraf. :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:02:16 #298
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94509562
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Idd. Je krijgt er wel warme ballen van als ie op je schoot ligt ;(
Daar heeft hij VV toch voor om z'n ballen op te warmen.
pi_94509993
Alsof warme ballen fijn zijn ;(
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:14:29 #300
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94510108
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Daar heeft hij VV toch voor om z'n ballen op te warmen.
Te warme ballen zijn echt zwaar a-relaxt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')