Dan haal je 'm eruit en doe je er een van je ballen in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Frankii het volgende:
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van
Zolang je eigen ballen niet piepen is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Frankii het volgende:
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zolang je eigen ballen niet piepen is er niks aan de hand.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.
Ja tegenwoordig moet je vaak je diploma laten zien, daarom kom je bijna nergens met alleen een middelbare school diploma. Maar jij hebt dan, wat je zelf ook al zegt, al jaren aantoonbare werkervaring en dat scheelt ook. Als ik nu ga werken, kom ik niet verder dan een supermarkt of thuiszorg of in een winkel. Daar kan je later niet veel mee, tenzij je graag bedrijfsleider wordt ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat was ik aan het testen, 3 sollicitaties uitgestuurd en de 2e was raak. vrijdag op gesprek.
Ligt een beetje aan je vakgebied... alhoewel ze bij mij nog wel eens om een HBO of Universitair diploma vragen om het werk/denkniveau aan te geven.
Aan de andere kant heb ik bijna 7 jaar aantoonbare werkervaring op dat niveau dus dat heeft met nog niet dwarsgezeten eigenlijk.
Behalve dan bij de bank omdat ik een risico zou zijn
Typte ik balletje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan haal je 'm eruit en doe je er een van je ballen in.
Ik dacht dat je zo de onderkant van de muis bedoelde.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Typte ik balletje?
Moet wieltje zijn.
Kheb nun echte Razer gaming muis jonge!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo de onderkant van de muis bedoelde.
pc gaming.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Kheb nun echte Razr gaming muis jonge!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak.
PC > Consolequote:
Ligt eraan voor wat, vind mijn xbox vanuit de bank toch heel wat relaxter gamen dan op m'n bureaustoel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
PC > Console
Betere graphics en gameplay > gemak
Ik vind dat ook wel fijner, maar op de pc is het gamen weer veel beter qua besturen en graphics enzo. Xbox 360 heb ik alleen voor vechtspellen enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt eraan voor wat, vind mijn xbox vanuit de bank toch heel wat relaxter gamen dan op m'n bureaustoel.
Neemt niet weg dat ik een nieuwe game pc ga kopen voor Knights of the Old Republic, Diablo 3 en Heroes of Might & Magic VI
en mogge!
Ah die speel ik niet (en ook geen FPS-en) zit toch meer in de RPG hoek...quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel fijner, maar op de pc is het gamen weer veel beter qua besturen en graphics enzo. Xbox 360 heb ik alleen voor vechtspellen enzo
Veel succes!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goeiemorgen vroege vogels![]()
Zo maar eens richting de trein.. vandaag toets met 240 stellingen...
Omfg succesquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
RPG is ook steeds meer mijn favoriet eigenlijk. Kijk heel erg uit naar Skyrim, wil er zelf een nieuwe pc voor kopen, incl HDMI en HD-schermquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah die speel ik niet (en ook geen FPS-en) zit toch meer in de RPG hoek...
Daarbij moest ik nu kiezen tussen een 15" laptop of de xbox met 37" flatscreen en dan weet ik het ook wel
Succes!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:
Heb een mooi 24" LCD scherm op het oog, voor de rest wordt het SSD drives en een brute videokaart (kreng is gewoon 25% van de prijs).quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
RPG is ook steeds meer mijn favoriet eigenlijk. Kijk heel erg uit naar Skyrim, wil er zelf een nieuwe pc voor kopen, incl HDMI en HD-scherm
Ja, videokaarten zijn duur, maar ze dalen ook redelijk snel in prijs. Daarom stel ik de aankoop zo ver mogelijk uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Heb een mooi 24" LCD scherm op het oog, voor de rest wordt het SSD drives en een brute videokaart (kreng is gewoon 25% van de prijs).
Ik doe het anders, ik stel een budget vast en kijk over een aantal maanden wat ik daarvoor kan kopen... aangezien het toch redelijk rap daalt heb ik tegen die tijd een brutere kaart voor hetzelfde geld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, videokaarten zijn duur, maar ze dalen ook redelijk snel in prijs. Daarom stel ik de aankoop zo ver mogelijk uit
Ik stel geen budget vast, maar kijk nu welke kaart ik wil en die koop ik over een paar maanden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik doe het anders, ik stel een budget vast en kijk over een aantal maanden wat ik daarvoor kan kopen... aangezien het toch redelijk rap daalt heb ik tegen die tijd een brutere kaart voor hetzelfde geld.
Enige waar ik dat niet bij doe is het scherm, die hoeft niet groter en beter dan degene die ik nu op het oog heb
Zit er ook niet meer dan een halve meter vanaf. En schermen worden ook teringlelijk met al die lichtjes enzo, moet haast moeite doen voor een normale. Eerst had ik een scherm met usb-aansluitingen, da's wel superhandig!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:
ik zit 40cm van m'n scherm af dus groter dan 24" hoef ik echt niet
En schermen dalen idd niet veel meer, alhoewel de LCD's nog wel wat doen aangezien de productiemethodes beter worden (zag je in het begin ook met de TFT schermen... heb in 2000 nog 14" TFT schermen van HP moeten bestellen in Amerika voor 16.000 gulden / stuk(voor m'n werk gelukkig))
Vind vooral al die hoogglans meuk super-irritant... stoort me al mateloos aan m'n tv dat ik direct na het swifferen alweer stof erop zie liggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zit er ook niet meer dan een halve meter vanaf. En schermen worden ook teringlelijk met al die lichtjes enzo, moet haast moeite doen voor een normale. Eerst had ik een scherm met usb-aansluitingen, da's wel superhandig!
Ja, idd. Liefst een zwarte matte lijst eromheenquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind vooral al die hoogglans meuk super-irritant... stoort me al mateloos aan m'n tv dat ik direct na het swifferen alweer stof erop zie liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |