abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:37:16 #241
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94490347
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Frankii het volgende:
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van :'(
Dan haal je 'm eruit en doe je er een van je ballen in.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:37:36 #242
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94490368
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Frankii het volgende:
Mijn scrollballetje piept en ik word er gek van :'(
Zolang je eigen ballen niet piepen is er niks aan de hand.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94490477
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zolang je eigen ballen niet piepen is er niks aan de hand.
Dan heeft ie geen tuintje in zijn hart, maar een muisje in zijn zak. :D
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:40:15 #244
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94490513
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94490534
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat was ik aan het testen, 3 sollicitaties uitgestuurd en de 2e was raak. vrijdag op gesprek.
Ligt een beetje aan je vakgebied... alhoewel ze bij mij nog wel eens om een HBO of Universitair diploma vragen om het werk/denkniveau aan te geven.
Aan de andere kant heb ik bijna 7 jaar aantoonbare werkervaring op dat niveau dus dat heeft met nog niet dwarsgezeten eigenlijk.

Behalve dan bij de bank omdat ik een risico zou zijn :')
Ja tegenwoordig moet je vaak je diploma laten zien, daarom kom je bijna nergens met alleen een middelbare school diploma. Maar jij hebt dan, wat je zelf ook al zegt, al jaren aantoonbare werkervaring en dat scheelt ook. Als ik nu ga werken, kom ik niet verder dan een supermarkt of thuiszorg of in een winkel. Daar kan je later niet veel mee, tenzij je graag bedrijfsleider wordt ofzo.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_94491302
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Dan haal je 'm eruit en doe je er een van je ballen in.
Typte ik balletje?

Moet wieltje zijn.

I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:54:45 #247
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94491421
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Frankii het volgende:

[..]

Typte ik balletje?

Moet wieltje zijn.

Ik dacht dat je zo de onderkant van de muis bedoelde. :')
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_94491637
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zo de onderkant van de muis bedoelde. :')
Kheb nun echte Razer gaming muis jonge! :')!
I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:59:00 #249
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_94491662
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Frankii het volgende:

[..]

Kheb nun echte Razr gaming muis jonge! :')!
pc gaming. :')
pi_94494191
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 22:39 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

_O-
~Si vis amari, ama~
pi_94498257
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:59 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

pc gaming. :')
PC > Console
Betere graphics en gameplay > gemak
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94498343
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 06:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

PC > Console
Betere graphics en gameplay > gemak
Ligt eraan voor wat, vind mijn xbox vanuit de bank toch heel wat relaxter gamen dan op m'n bureaustoel.
Neemt niet weg dat ik een nieuwe game pc ga kopen voor Knights of the Old Republic, Diablo 3 en Heroes of Might & Magic VI :)

en mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94498357
Meurgeuhh
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_94498376
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ligt eraan voor wat, vind mijn xbox vanuit de bank toch heel wat relaxter gamen dan op m'n bureaustoel.
Neemt niet weg dat ik een nieuwe game pc ga kopen voor Knights of the Old Republic, Diablo 3 en Heroes of Might & Magic VI :)

en mogge!
Ik vind dat ook wel fijner, maar op de pc is het gamen weer veel beter qua besturen en graphics enzo. Xbox 360 heb ik alleen voor vechtspellen enzo :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94498402
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind dat ook wel fijner, maar op de pc is het gamen weer veel beter qua besturen en graphics enzo. Xbox 360 heb ik alleen voor vechtspellen enzo :P
Ah die speel ik niet (en ook geen FPS-en) zit toch meer in de RPG hoek...
Daarbij moest ik nu kiezen tussen een 15" laptop of de xbox met 37" flatscreen en dan weet ik het ook wel :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_94498410
Goeiemorgen vroege vogels ;)

Zo maar eens richting de trein.. vandaag toets met 240 stellingen...
The things that scare you the most are often the most rewarding!
pi_94498417
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:

Veel succes! ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_94498464
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:

Omfg succes :')
pi_94498467
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah die speel ik niet (en ook geen FPS-en) zit toch meer in de RPG hoek...
Daarbij moest ik nu kiezen tussen een 15" laptop of de xbox met 37" flatscreen en dan weet ik het ook wel :')
RPG is ook steeds meer mijn favoriet eigenlijk. Kijk heel erg uit naar Skyrim, wil er zelf een nieuwe pc voor kopen, incl HDMI en HD-scherm :D
pi_94498508
Dankje, zal ik nodig hebben ;)
pi_94498598
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:20 schreef VulpesVulpes het volgende:

Succes!

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

RPG is ook steeds meer mijn favoriet eigenlijk. Kijk heel erg uit naar Skyrim, wil er zelf een nieuwe pc voor kopen, incl HDMI en HD-scherm :D
Heb een mooi 24" LCD scherm op het oog, voor de rest wordt het SSD drives en een brute videokaart (kreng is gewoon 25% van de prijs).
pi_94498654
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Succes!

[..]

Heb een mooi 24" LCD scherm op het oog, voor de rest wordt het SSD drives en een brute videokaart (kreng is gewoon 25% van de prijs).
Ja, videokaarten zijn duur, maar ze dalen ook redelijk snel in prijs. Daarom stel ik de aankoop zo ver mogelijk uit ;)
pi_94498681
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, videokaarten zijn duur, maar ze dalen ook redelijk snel in prijs. Daarom stel ik de aankoop zo ver mogelijk uit ;)
Ik doe het anders, ik stel een budget vast en kijk over een aantal maanden wat ik daarvoor kan kopen... aangezien het toch redelijk rap daalt heb ik tegen die tijd een brutere kaart voor hetzelfde geld.
Enige waar ik dat niet bij doe is het scherm, die hoeft niet groter en beter dan degene die ik nu op het oog heb :)
pi_94498724
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik doe het anders, ik stel een budget vast en kijk over een aantal maanden wat ik daarvoor kan kopen... aangezien het toch redelijk rap daalt heb ik tegen die tijd een brutere kaart voor hetzelfde geld.
Enige waar ik dat niet bij doe is het scherm, die hoeft niet groter en beter dan degene die ik nu op het oog heb :)
Ik stel geen budget vast, maar kijk nu welke kaart ik wil en die koop ik over een paar maanden.
Schermen dalen ook niet snel in prijs en voor een pc is 25 inch meer dan genoeg toch? Alleen HD is tegenwoordig wel belangrijk :P
pi_94498856
ik zit 40cm van m'n scherm af dus groter dan 24" hoef ik echt niet :D
En schermen dalen idd niet veel meer, alhoewel de LCD's nog wel wat doen aangezien de productiemethodes beter worden (zag je in het begin ook met de TFT schermen... heb in 2000 nog 14" TFT schermen van HP moeten bestellen in Amerika voor 16.000 gulden / stuk :') (voor m'n werk gelukkig))
pi_94498884
Wat zijn jullie eigenlijk serieus technisvh bezig vanochtend ;)
pi_94498909
Normaal doe ik dat met m'n collegae maar zit nu thuis te werken... dus moet wat :P
pi_94498977
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:
ik zit 40cm van m'n scherm af dus groter dan 24" hoef ik echt niet :D
En schermen dalen idd niet veel meer, alhoewel de LCD's nog wel wat doen aangezien de productiemethodes beter worden (zag je in het begin ook met de TFT schermen... heb in 2000 nog 14" TFT schermen van HP moeten bestellen in Amerika voor 16.000 gulden / stuk :') (voor m'n werk gelukkig))
Zit er ook niet meer dan een halve meter vanaf. En schermen worden ook teringlelijk met al die lichtjes enzo, moet haast moeite doen voor een normale. Eerst had ik een scherm met usb-aansluitingen, da's wel superhandig! :D
pi_94499347
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zit er ook niet meer dan een halve meter vanaf. En schermen worden ook teringlelijk met al die lichtjes enzo, moet haast moeite doen voor een normale. Eerst had ik een scherm met usb-aansluitingen, da's wel superhandig! :D
Vind vooral al die hoogglans meuk super-irritant... stoort me al mateloos aan m'n tv dat ik direct na het swifferen alweer stof erop zie liggen :')
pi_94499576
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 08:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vind vooral al die hoogglans meuk super-irritant... stoort me al mateloos aan m'n tv dat ik direct na het swifferen alweer stof erop zie liggen :')
Ja, idd. Liefst een zwarte matte lijst eromheen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')